eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do wyposażenia nowej pracowni cyfrowego prototypowania i wytwarzania układów mechanicznych i mechatronicznych w CPKZ we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do wyposażenia nowej pracowni cyfrowego prototypowania i wytwarzania układów mechanicznych i mechatronicznych w CPKZ we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 529065560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@cpkz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ckz.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0633bfc0-94a4-4192-aac8-eb66d9b262ff

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do wyposażenia nowej pracowni cyfrowego prototypowania i wytwarzania układów mechanicznych i mechatronicznych w CPKZ we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0633bfc0-94a4-4192-aac8-eb66d9b262ff

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028064

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00549087/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do wyposażenia nowej pracowni cyfrowego prototypowania i wytwarzania ukł. mechanicznych i mechatronicznych w CPKZ we Wrocławiu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660650

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 17/TP/CPKZ/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 347255,44 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 341925,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem fabrycznie nowych mebli do wyposażenia nowej pracowni cyfrowego prototypowania i wytwarzania układów mechanicznych i mechatronicznych w Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu.

2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem następującego asortymentu:

1) meble dla stanowiska druk 3D: 10 zestawów (zestaw: stół roboczy, akcesoria do stołu, listwa zasilająca, kosz na śmieci, fotel);
2) meble dla stanowiska lutowania: 2 zestawy (zestaw: stół roboczy, akcesoria do stołu, listwa zasilająca, kosz na śmieci, fotel)
3) meble dla stanowiska laser1: 1 zestaw (zestaw: stół roboczy, akcesoria do stołu, listwa zasilająca, kosz na śmieci, fotel);
4) meble dla stanowiska laser2: 1 zestaw (zestaw: stół roboczy, akcesoria do stołu, listwa zasilająca, kosz na śmieci, fotel);
5) meble dla stanowiska mechatronika: 2 zestawy (zestaw: stół roboczy, akcesoria do stołu, listwa zasilająca, kosz na śmieci, fotel);
6) meble dla stanowiska nauczyciela: 1 zestaw (zestaw: stół roboczy, akcesoria do stołu, listwa zasilająca, kosz na śmieci, fotel);
7) meble dla stanowiska druk żywica: 1 zestaw (zestaw: stół roboczy, akcesoria do stołu, listwa zasilająca, kosz na śmieci, fotel);
8) stoły montażowe: 2 zestawy (zestaw: stół roboczy, akcesoria do stołu)
9) wózki z wyposażeniem – 2 sztuki
10) szafy na pomoce – 3 sztuki
11) regał półkowy – 5 sztuk
12) panele perforowane wolnostojące z zestawem haków i uchwytów – 2 sztuki
13) pojemnik na odpady z filamentu – 1 sztuka
14) szafa nauczyciela – 1 sztuka
15) szafa na plecaki – 5 sztuk

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawarty jest w Arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 1 do swz (zwanym dalej „Arkuszem”)

4. Dostawa przedmiotu zamówienia ma zostać zrealizowana transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem mebli oraz ich kompleksowym montażem (pomieszczenia wskazane przez Zamawiającego w jego siedzibie).

5. Przedmiot umowy obejmuje również uprzątnięcie wszelkich powstałych w wyniku dostawy odpadów i nieczystości oraz usunięcie ewentualnie powstałych uszkodzeń

6. Wykonawca jest zobowiązany do zawiadomienia Zamawiającego - z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem - o planowanym terminie dostawy i montażu przedmiotu zamówienia.

7. Realizacja przedmiotu zamówienia powinna zostać zrealizowana wyłącznie w dni robocze w godzinach od 8.00 do 15.00, z wyłączeniem sobót - bądź w innym terminie zaakceptowanym przez Zamawiającego.

8. Dostawa z montażem nastąpi do Centrum Placówek Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, ul. Strzegomska 49a – budynek C, parter. Zamawiający informuje, że pomieszczenia znajdują się na parterze budynku – wejście do budynku nie wymaga pokonywania dodatkowych przeszkód architektonicznych.

9. Zamawiający rekomenduje dokonanie wizji lokalnej celem zapoznania się z warunkami dostawy i montażu przedmiotu zamówienia – wizja jest możliwa po wcześniejszym umówieniu spotkania z pracownikiem Zamawiającego (prosimy o kontakt w tej sprawie za pośrednictwem platformy e-zamówienia – przez formularze dedykowane przedmiotowemu zamówieniu lub poprzez wiadomość e-mail: (kwolicka@cpkz.edu.pl).

10. Zamawiający wymaga, aby dostarczone meble i całe wyposażenie zgodne z przedmiotem zamówienia, było fabrycznie nowe (w tym niepowystawowe), pełnowartościowe, wolne od wad, wykonane zgodnie z normami branżowymi, Polskimi Normami i zasadami wiedzy technicznej.

11. Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, spełniające wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi (w tym m.in. spełniać normy mebli dla instytucji edukacyjnych, tj.: PN-EN 1729-1 oraz PN-EN 1729-2 lub równoważne oraz wymagania dot. BHP oraz posiadać atesty higieniczne Państwowego Zakładu Higieny).
UWAGA: Jako równoważny Zamawiający uzna dokument stwierdzający zgodność wyrobu z deklarowanymi przez wytwórcę lub określonymi w przepisach bądź normach właściwościami. W przypadku braku takiego certyfikatu Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy o braku wymogu certyfikatu dla danego asortymentu

12. Meble i materiały, stanowiące przedmiot zamówienia nie mogą zmieniać swoich właściwości (tj. nie będą korodować, nie będą się utleniać), muszą być odporne na promieniowanie UV oraz nie pochłaniać zapachów i wilgoci.

13. Przedstawione w Arkuszu parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne
i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego.

14. Przy dostawie sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim (o ile dotyczy).

15. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy i montażu, potwierdzonych protokołem odbioru.

16. Zamawiający wymaga na dostarczone meble minimum 5-letniej i gwarancji, liczonej od daty podpisania protokołu odbioru końcowego (warunki gwarancji określone zostały w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do swz).
UWAGA: Termin GWARANCJI stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39130000-2 - Meble biurowe

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248852,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338310,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248852,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Perschmann Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631003814

7.3.3) Ulica: Ostrowska 364

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-312

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248852,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.