eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączDostawa barier i poręczy drogowych



Ogłoszenie z dnia 2021-04-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028076 z dnia 2021-04-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa barier i poręczy drogowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWOSĄDECKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W NOWYM SĄCZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jeremiego Wiśniowieckiego 136

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 442 64 88

1.5.8.) Numer faksu: 18 442 63 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzd.nowy-sacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pzd.nowy-sacz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://pzd.nowy-sacz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa barier i poręczy drogowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0534634d-7b88-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028076

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003291/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa barier i poręczy drogowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012540/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD-ZAM.261.6.2021.WB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174796,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa drogowych barier ochronnych metalowych oraz dodatkowych elementów montażowych w następujących ilościach:a. bariera drogowa U-14a kompletna skrajna SP 05 z prowadnicą typu B i kompletem elementów montażowych, słupek Sigma 100x1900 mm lub C-100x1700 mm w rozstawie słupków co 4 metry – 2.100 mb.b. element czołowy pojedynczy typu B w ilości 30 szt.c. element odblaskowy U-1c w ilości 300 szt.d. słupek Sigma – 100x1900 mm lub C-100x1700 mm – 100 szt.e. łącznik ukośny typu B prawy – 30 szt.f. bariera chodnikowa U12a (200x150 cm) – 50 szt.g. śruba 16x40 mm (dodatkowe) – 200 szt.2. Wymagania techniczne dla barier drogowych:a. Poziom powstrzymywania: N2b. Szerokość pracująca: W3-W6c. Intensywność zderzenia: Ad. bariery i poręcze muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku – o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 215 z późn. zm.) tj. jest muszą być oznakowane znakiem CE (posiadają Deklarację Właściwości Użytkowych) lub znakiem B (posiadają Krajową Deklarację Właściwości Użytkowych) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 124 z późn. zm.) muszą spełniać wymagania normy przenoszącej normę EN 1317.3. Wymagania techniczne dla barier chodnikowych:a. długość - 2000 mm,b. wysokość – min. 1500 mm (nad gruntem 1100 mm, w gruncie 400 mm),c. stalowa rura ocynkowana nośna min. Ø 48,3/2 mm,d. stalowa poprzeczka ocynkowana min. Ø 48,3/2 mm,e. sposób montażu – betonowanie w gruncie.4. Bariery oraz pozostałe elementy należy dostarczyć do siedziby Powiatowego Zarządu Dróg w Nowym Sączu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928120-5 - Elementy barier

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212175,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254044,20

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212175,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano Drogowy „BUD-DROG” Zdzisław Haraf

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490029923

7.3.3) Ulica: Prusa 24A

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212175,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

2021-04-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.