Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00286878/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
- 2021/BZP 00301486/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00305934/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-08
- 2021/BZP 00309895/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa filtrów powietrza do central klimatyzacyjnych - 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000868307
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bytomska 62
1.5.2.) Miejscowość: Piekary Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-940
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@urazowka.piekary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.urazowka.piekary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://urazowka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa filtrów powietrza do central klimatyzacyjnych - 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23f9e8fb-4ecf-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001938/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.27 Dostawa filtrów powietrza do central klimatyzacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286878/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.270-70/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia są sukcesywne dostawy filtrów powietrza do central klimatyzacyjnych
znajdujących się na wyposażeniu Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii
Urazowej im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62.
2. Szczegółowy sposób, warunki i zakres realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 3 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
- załączniku nr 4 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.
3. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 42514310-8 - Filtry powietrza.
4. Zamówienie realizowane do 5 dostaw częściowych, według bieżących potrzeb
Zamawiającego, partiami na podstawie otrzymanego zamówienia od Zamawiającego przez
okres 12 miesięcy od daty obowiązywania umowy, bądź do momentu wyczerpania
przewidzianych ilości artykułów określonych w załączniku nr 3 do SWZ, w zależności od tego,
które z wymienionych zdarzeń nastąpi wcześniej. Zamawiający zastrzega możliwość
wykorzystania wartości umowy na poziomie 25%.
4.1 Dostawy realizowane będą w terminie podanym w załączniku nr 4 do SWZ.
4.2 Pojedyncze zamówienie częściowe ma być dostarczone w całości.
4.3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji określa w załącznik nr 3 lub 4 do SWZ.
4.4. Adres dostawy: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpitala Chirurgii Urazowej
im. dr. Janusza Daaba z siedzibą w Piekarach Śląskich przy ul. Bytomskiej 62 do miejsca
magazynowania wskazanego przez przedstawiciela Działu Technicznego.
4.5. Wymagany minimalny termin gwarancji ma być zgodny z obowiązującymi przepisami prawa
i wymaganiami SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 42514310-8 - Filtry powietrza
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47089,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84919,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47089,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ULTRAMARE Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-14-29-083
7.3.3) Ulica: ul. Wejherowska 99
7.3.4) Miejscowość: Szemud
7.3.5) Kod pocztowy: 84-217
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47089,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-30 do 2022-12-30INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawa kruszywa dolomitowego
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Zakup i dostawa żywności dla potrzeb Miejskiej Szkoły Podstawowej nr 9 w Piekarach Śląskich
- Rozbiórka nieużytkowanej zabudowy gospodarczej - II części
- Remont instalacji elektrycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych - II części.
- Modernizacja nawierzchni jezdni ul. Pod Lipami
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.