Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00674360/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Cewice zgodnie z Uchwałą nr IV/27/2024 Rady Gminy Cewice z dnia 28 czerwca 2024 r
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajami działalnosci publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Cewice zgodnie z Uchwałą nr IV/27/2024 Rady Gminy Cewice z dnia 28 czerwca 2024 r2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42d6a3ed-5381-457d-a1e8-18c44425d0a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028127
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043839/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w Gminie Cewice (ogólny i aktualizacja istniejących)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674360
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZI.271.60.2024.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 267129,63 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 162601,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Cewice zgodnie z Uchwałą nr IV/27/2024 Rady Gminy Cewice z dnia 28 czerwca 2024 r. Obszar i granice opracowania: teren całej gminy Cewice zgodnie z uchwałą nr IV/27/2024 Rady Gminy Cewice z dnia 28 czerwca 2024 r
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
1.1. Przedmiot zamówienia dotyczący planu ogólnego powinien być wykonany zgodnie
z obowiązującymi przepisami w szczególności:
• ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) zwanej dalej „ustawą”,
• rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758),
• ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
• z uwzględnieniem uwag zgłaszanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy i aktualnego orzecznictwa sądowego dotyczącego zagospodarowania przestrzennego,
• innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg.
1.2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona:
• sporządzenie planu ogólnego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130.),
a w szczególności z przepisami art. 13a, 13b, 13c, 13d, 13e , 13f, 13 g, 13h,13 i, 13 j, 13 k, 13m, które weszły w życie w dniu 24 września 2023 r. a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy w tym:
• przygotowanie merytoryczne dokumentów formalno-prawnych (wymaganych ustawowo pism, zawiadomień, ogłoszeń i obwieszczeń: o przystąpieniu do opracowania planu, o przystąpieniu do konsultacji społecznych nad projektem planu i innych niezbędnych w ramach przedmiotu zamówienia, komunikatów dotyczących opracowania projektu planu, zestawień opinii i uzgodnień oraz do współpracy przy prowadzeniu procedury oraz dokumentacji prac planistycznych;
• przygotowanie materiałów i pism w celu uzyskania opinii i uzgodnień, w tym gminnej komisji urbanistyczno-architektonicznej, według rozdzielnika wskazanego przez Wykonawcę;
• wprowadzenie ewentualnych zmian wynikających z opinii uzgodnień, powtórzenie procedury w niezbędnym zakresie jeśli będzie to konieczne, w razie potrzeby przygotowania treści zażaleń na postanowienia;
• zamieszczania w prasie stosownych ogłoszeń i ponoszenia kosztów publikacji prasowych;
• udziału fizycznego w: spotkaniach otwartych, panelach eksperckich lub warsztatach, spotkaniach plenerowych, spacerach studyjnych, dyżurach projektanta, przeprowadzaniu wywiadów, przygotowania ankiet i geoankiet, zbieraniu uwag, prowadzeniu punktu konsultacyjnego (sposób, miejsce i termin ustalony z Zamawiającym) związanych
z rozwiązaniami przyjętymi w projekcie planu w ramach prowadzonych konsultacji społecznych, w tym składania wyjaśnień osobom zainteresowanym (pisemnych lub ustnych);
• przygotowanie (w porozumieniu z Zamawiającym) dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych w procedurze sporządzenia planu, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k ustawy,
• prezentacji projektu planu i uczestnictwa w konsultacjach społecznych na temat rozwiązań przyjętych w projekcie (udział fizyczny), podczas posiedzeń gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej (udział fizyczny) oraz uczestnictwo w spotkaniach z udziałem radnych (komisjach rady gminy oraz sesjach - udział fizyczny);
• sporządzenie uzasadnienia planu zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym,
• opracowanie danych przestrzennych do planu zgodnie z art. 67a ustawy (na różnych etapach opracowania planu),
• przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu Informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 1094 z późn. zm.),
• wykonanie opracowania ekofizjograficznego,
• wprowadzenia do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę),
• ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego;
• zgodnie z poszczególnymi etapami wskazanymi w harmonogramie rzeczowo-terminowym stanowiącym załącznik nr 1 do projektu umowy.
1.3. Kompletne opracowanie, stanowiące przedmiot odbioru, które Wykonawca przekaże Zamawiającemu powinno być zgodne z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do umowy oraz powinno być zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami.
1.4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot umowy realizowany był przez głównego projektanta posiadającego doświadczenie w opracowaniu minimum 2 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujących obszar min. 20 ha. Powierzenie realizacji umowy osobie posiadającej wyższe doświadczenie jest możliwe i skutkować będzie większą ilością punktów przydzielonych wykonawcy podczas oceny ofert.
1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. W ramach gwarancji jakości Wykonawca zobowiązuje się nieodpłatnie usuwać wszelkie wady dokumentacji stanowiącej przedmiot umowy, ujawnione w okresie gwarancji jakości, w terminie 3 miesięcy, od dnia zawiadomienia o wadzie
2. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących usług objętych przedmiotem zamówienia.
3. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
4. Ponadto Zamawiający wymaga, aby plan ogólny został wykonany zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania.
Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: osoby, które biorą bezpośredni udział w opracowaniu projektu planu ogólnego dla obszaru gminy Cewice objętego zakresem zamówienia
Wymaga się aby przedmiot zamówienia realizowała osoba głównego projektanta posiadająca doświadczenie w w opracowaniu co najmniej 2 obejmujących obszar min. 20 ha (w tym opracowań dotyczących zmian mpzp), zakończonych publikacją w Dzienniku Urzędowym Województwa. Skierowanie do realizacji przedmiotu zamówienia osoby głównego projektanta posiadającego większe doświadczenie jest możliwe, co będzie miało przełożenie na uzyskanie wyższej liczby punktów podczas oceny ofert zgodnie z kryterium 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych – nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. Zmawiający prowadził postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na opracowanie planu ogólnego Gminy Cewice. Do upływu terminu składania i otwarcia ofert do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI CEWICE
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Budowa budynku edukacji ekologicznej z funkcją sali narad przy Nadleśnictwie Cewice.
więcej: przetargi CEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trybun na boisku w Lesznie
- "Opracowanie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Ząbkowice Śląskie"
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
- Eksploracja zasypiska wnętrza kościoła pobernardyńskiego w Wieluniu oraz zabezpieczenie obiektu przed destrukcyjnym działaniem wody deszczowej
- Opracowanie planu ogólnego gminy Pawłów
- Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla sołectw: Rzepinek, Rzepin Kolonia, Jadowniki, Warszówek na terenie gminy Pawłów
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.