eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskWykonanie projektów wg części: część I - Remontu oświetlenia awaryjnego i podstawowego w budynku Wydziału Biologii. część II - Wymiany oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Bibliotece Głównej UG



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektów wg części:
część I – Remontu oświetlenia awaryjnego i podstawowego w budynku Wydziału Biologii.
część II – Wymiany oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Bibliotece Głównej UG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatdzp@ug.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektów wg części:
część I – Remontu oświetlenia awaryjnego i podstawowego w budynku Wydziału Biologii.
część II – Wymiany oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Bibliotece Głównej UG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-594c9ec8-4d9c-4859-8038-f91e0c4f4699

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028137

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00432797/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Wykonanie projektów wg części: część I – Remontu oświetlenia awaryjnego i podstawowego w budynku Wydz. Biologii UG, część II – Wymiany oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Bibliotece Głównej UG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5F10.291.1.22.2024.RR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część I – Remontu oświetlenia awaryjnego i podstawowego w budynku Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku, ul. Wita Stwosza 59,

4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 80999,69 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II – Wymiany oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku, ul. Wita Stwosza 53.
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektów wg części:
część I – Remontu oświetlenia awaryjnego i podstawowego w budynku Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku, ul. Wita Stwosza 59,
część II – Wymiany oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Bibliotece Głównej Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku, ul. Wita Stwosza 53.
Przedmiotem umowy, zwanym również zamówieniem, jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej: projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorys inwestorski, harmonogram finansowo-rzeczowy realizacji inwestycji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla części I, II:
71323100-9 (usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną).
3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5a, 5b do SWZ (odpowiednio dla części I, II).
4. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. Wszystkie dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się.
5. Jeśli gdziekolwiek w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5a, 5b do SWZ (odpowiednio dla części I, II), zostały wskazane normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż rozwiązania równoważne zagwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5a, 5b do SWZ (odpowiednio dla części I, II). Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych lub systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp.
6. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji
i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie
w równoważnym stopniu wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, leży
po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie, jakie normy lub inne systemy odniesienia, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy tylko dlatego, że oferowane usługi lub dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi
lub systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem,
że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych,
o których mowa w art. 104 – 107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 Pzp).
7. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia odpowiednio dla części I, II, z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ, obowiązującymi przepisami prawa, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
8. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym.
9. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy odpowiednio dla części I, II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 50484,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty, jednakże obie oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty, jednakże obie oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.