eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁazyUsługa objazdowej zbiórki i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych powstających na terenie nieruchomości gminy Łazy na których zamieszkują mieszkańcy.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028145 z dnia 2021-04-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa objazdowej zbiórki i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych powstających na terenie nieruchomości gminy Łazy na których zamieszkują mieszkańcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁAZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258865

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Traugutta 15

1.5.2.) Miejscowość: Łazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6729422

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wirum@lazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umlazy.finn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.umlazy.finn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa objazdowej zbiórki i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych powstających na terenie nieruchomości gminy Łazy na których zamieszkują mieszkańcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f3dfcab-7c18-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000966/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Usługa objazdowej zbiórki i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych powstających na terenie nieruchomości gminy Łazy na których zamieszkują mieszkańcy.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012914/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 160050 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa nadana zamówieniu: Usługa objazdowej zbiórki i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych powstających na terenie nieruchomości gminy Łazy na których zamieszkują mieszkańcy.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi objazdowej zbiórki i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych powstających na terenie nieruchomości gminy Łazy na których zamieszkują mieszkańcy w tym zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie nieruchomości zamieszkałe zarówno w zabudowie jednorodzinnej jak i budynkach wielolokalowych.3. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności: 1) ustawą z dnia 3 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2020r. poz. 1439 t.j. z późn. zm.), oraz aktami wykonawczymi, 2) ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2020r. poz. 797 t.j.), oraz aktami wykonawczymi,3) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2020r. poz. 1219 t.j.), oraz aktami wykonawczymi, 4) ustawą z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2020r. poz. 1893 z późn. zm.), oraz aktami wykonawczymi,5) ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019r. poz. 1781 t.j.),6) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. 2013. poz. 122)4. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy zobowiązany jest do świadczenia na rzecz Zamawiającego następujących usług:1) Świadczenie usługi objazdowej zbiórki i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych powstających na terenie nieruchomości gminy Łazy na których zamieszkują mieszkańcy w tym zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego2) Reagowanie na reklamacje i odpowiedzialność za szkody 3) Wykonanie harmonogramu odbioru odpadów5. Szczegółowy opis zawiera rozdział SWZ nr XXIII 6. Kody Wspólnego Słownika Zamówień CPV:CPV 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczneCPV 90500000-2 – Usługi związane z odpadamiCPV 90511000-2 – Usługi wywozu odpadówCPV 90511200-4 – Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowychCPV 90512000-9 - Usługi transportu odpadówCPV 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowychCPV 90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów7. Informacja o obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia W przedmiotowym zamówieniu wykonywanie czynności w zakresie realizacji zamówienia polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320, z późn. zm.).Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu usług będących przedmiotem zamówienia (tj. usług odbioru odpadów komunalnych) w całym okresie obowiązywania umowy, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego informacji o naruszeniu przez Wykonawcę obowiązku, określonego powyżej, Zamawiający niezwłocznie zawiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie. Określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) kierowanie pojazdami przewidzianymi do realizacji zamówienia,b) załadunek zebranych odpadów komunalnych,c) nadzorowanie wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:Na potwierdzenie spełniania tego wymogu Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy oświadczenie – zgodnie z zapisami załącznika nr 5 do SIWZ.Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131608,8

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144504

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131608,8

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa „REKO” Jakub Ciupiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771926620

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 104

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131608,80

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.