Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00427739/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
- 2022/BZP 00441515/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
- 2023/BZP 00047924/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów przenośnych z podziałem na 8 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Lotników 32/46
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-668
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzpie@ifpan.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifpan.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ifpan.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
naukowo - badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa komputerów przenośnych z podziałem na 8 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d18b898d-5f3d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028158
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009645/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Fizyki PAN z podziałem na VIII części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00427739/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/15/IFPAN/2022/LS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 118016,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN.Część 1 - Dostawa komputera przenośnego typu 1.
Komputer przenośny typu 1: 5 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 1 szt. w ramach prawa opcji .
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.1).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
a) Części nr 1 przeznaczony jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. "Radialne heterostruktury nanodrutowe topologicznych izolatorów krystalicznych z nadprzewodnikami oraz z ferro i antyferro-magnetykami." NCN 2019/35/B/ST3/03381 - P-514/O (1 sztuka).
6. Dostawa przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 35 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 21373,09 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN.Część 2 - Dostawa komputera przenośnego typu 2.
Komputer przenośny typu 2: 6 szt. w ramach zamówienia podstawowego oraz 1 szt. w ramach prawa opcji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.2).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
b) Części nr 2 przeznaczony jest na potrzeby projektów badawczych finansowanych ze środków:
• "Własności i stabilność strukturalna nanodrutów o piezoelektrycznych rdzeniach i magnetostrykcyjnych powłokach w badaniach elektromikroskopowych in-operando" NCN UMO-2019/35/B/ST3/03434 - P-520/O (1 sztuka).
• "Łamiące regułę Hunda cząsteczki jako prekursory nowych materiałów optoelektronicznych'' NCN UM0-2020/39/B/ST4/01723 – P-530/O (1 sztuka).
• "Krople kwantowe od podstaw" NCN UMO-2018/31/B/ST2/01871 – P-498/O (1 sztuka).
6. Dostawa przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 35 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 24935,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN.Część 3 - Dostawa komputera przenośnego typu 3.
Komputer przenośny typu 3: 2 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.3).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Dostawa przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 35 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 12307,87 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN.Część 4 - Dostawa komputera przenośnego typu 4.
Komputer przenośny typu 4: 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.4).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Dostawa przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 35 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 5839,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN.Część 5 - Dostawa komputera przenośnego typu 5.
Komputer przenośny typu 5: 4 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.5).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
c) Części nr 5 przeznaczony jest na potrzeby projektów badawczych finansowanych ze środków:
• "Nowe stany kwantowe w polarytonowych płynach światła" NCN UMO-2016/22/E/ST3/00045 - P-463/S (1 sztuka),
• "Badania komputerowe roli wiązań disulfidowych w białkach" NCN UMO-2019/35/D/ST4/03156 - P-517/S (1 sztuka),
• "Narastanie defektów oraz rekonstrukcja sieci w β-Ga2O3 implantowanym ziemiami rzadkimi (akronim: GARE) " Ministerstwo Edukacji i Nauki 5177/HZDR/2021/0 (1 sztuka).
6. Dostawa przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 35 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 24874,80 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN.Część 6 - Dostawa komputera przenośnego typu 6.
Komputer przenośny typu 6: 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.6).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Dostawa przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 35 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 6820,60 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN.Część 7 - Dostawa mobilnej stacji roboczej (komputer przenośny).
Mobilna stacja robocza (komputer przenośny): 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.7).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
Części nr 7 przeznaczony jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. "Struktura i nanomagnetyzm pakietów nanorurek węglowych, wypełnionych zorientowanymi fazami magnetycznymi w badaniach TEM in-situ " NCN UMO-2021/41/B/ST5/02588 - P532/O (1 sztuka).
6. Dostawa przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 35 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 8638,21 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych dla Instytutu Fizyki PAN.Część 8 - Dostawa komputera przenośnego typu 7.
Komputer przenośny typu 7: 1 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1.8).
3. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub po sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 w zw. z art. 266 uPzp.
4. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
5. Przedmiot zamówienia w ramach:
Części nr 8 przeznaczony jest na potrzeby projektu badawczego finansowanego ze środków NCN w ramach projektu pt. " Badanie wpływu nanostrukturalnych periodycznych i kwazikrystalicznych sieci nanomagnetyków na sprzężenie magon-foton" NCN UMO-2020/38/E/ST3/00578 - P-529/S (1 sztuka).
6. Dostawa przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia powinna nastąpić nie później niż w ciągu 35 dni od dnia zawarcia umowy. Skrócenie ww. terminu jest punktowane w ramach kryterium oceny ofert (dotyczy wszystkich części).
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
4.5.5.) Wartość części: 13226,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 7) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający w dniu 9 grudnia 2022 r. dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w części 1 postępowania, tj. oferty nr 1, złożonej przez Wykonawcę Eugeniusza Sienickiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki, ul. Włodarzewska 65 B, 02-384 Warszawa. Zamawiający wyznaczył termin zawarcia umowy na dzień 21 grudnia 2022 r. godz. 12.00. W dniu 20 grudnia 2022 r. Wykonawca poinformował, że z powodu całkowitego braku dostępności zaproponowanych laptopów w części 1-ej, jest zmuszony do odstąpienia od podpisania umowy w tej części i nie stawił się w wyznaczonym terminie. Z uwagi na brak innych ofert na część 1, Zamawiający nie ma możliwości przeprowadzenia procedury, o której mowa w art. 263 uPzp i wybrania innej oferty. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 7) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.
Część 1 unieważniono 22.12.2022 r.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38671,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38671,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, na część 2 zostały złożone dwie oferty, przez Wykonawców: Eugeniusza Sienickiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki,
ul. Włodarzewska 65 B, 02-384 Warszawa (oferta nr 1) oraz Barbarę Danielewską, prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą „Bardex” Barbara Danielewska, ul. Cisowa 3, 05-230 Kobyłka (oferta nr 2). Obie ww. oferty zostały przez Zamawiającego odrzucone, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.
Część 2 unieważniono 09.12.2022 r.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31159,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34681,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15276,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15276,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15276,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Sienicki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526 165 01 36
7.3.3) Ulica: Włodarzewska 65 B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-384
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15276,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, na część 4 została złożona jedna oferta, przez Wykonawcę: Cortland Sp. z o.o., ul. Zgoda 38, 60-122 Poznań (oferta nr 3). Ww. oferta została przez Zamawiającego odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) i 4) uPzp. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.
Część 4 unieważniono 09.12.2022 r.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7533,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7533,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, na część 5 została złożona jedna oferta, przez Wykonawcę: Eugeniusza Sienickiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki,
ul. Włodarzewska 65 B, 02-384 Warszawa (oferta nr 1). Ww. oferta została przez Zamawiającego odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.
Część 5 unieważniono 09.12.2022 r.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2) uPzp. W myśl powołanego przepisu, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W niniejszym postępowaniu, na część 6 została złożona jedna oferta przez Wykonawcę: Eugeniusza Sienickiego, prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki,
ul. Włodarzewska 65 B, 02-384 Warszawa (oferta nr 1). Ww. oferta została przez Zamawiającego odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) uPzp. W związku z tym, zaistniała przesłanka z art. 255 pkt 2) uPzp, obligująca Zamawiającego do unieważnienia postępowania w tej części.
Część 6 unieważniono 09.12.2022 r.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9458,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9758,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10811,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13136,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10811,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eugeniusz Sienicki prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Giga Multimedia Eugeniusz Sienicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526 165 01 36
7.3.3) Ulica: Włodarzewska 65 B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-384
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10811,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16558,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19741,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16558,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Danielewska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą: „Bardex” Barbara Danielewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 125 000 30 81
7.3.3) Ulica: Cisowa 3
7.3.4) Miejscowość: Kobyłka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-230
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
jakie przetargi wygrała firma
Eugeniusz Sienicki GIGA MULTIMEDIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16558,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzenia wielofunkcyjnego i drukarki 3D.
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Dostawa komputerów stacjonarnych i laptopów dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Białołęka m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy w 2024 r
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.