eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów"Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364224542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 19

1.5.2.) Miejscowość: Tuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 652 58 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mistrzowiewzawodzie@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ckziu.tuchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad390c97-fc72-4b83-b4e0-fc9f37b0a104

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad390c97-fc72-4b83-b4e0-fc9f37b0a104

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028167

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00563231/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Mistrzowie w zawodzie 3” w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027 Priorytet 6 Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego, typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00609920

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKZiU.0701.1.6.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 328311,38 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 222968,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do różnych placówek oświatowych na terenie powiatu tarnowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Zakres rzeczowy został wyszczególniony poniżej, w ramach wydzielonych części;
Część I Dostawa sprzętu budowlanego i elektronarzędzi do następujących
placówek:
1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zakliczynie ul. Grabina 57, 32-840 Zakliczyn;
2) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tuchowie ul Reymonta 19, 33-170 Tuchów

4.5.3.) Główny kod CPV: 43300000-6 - Maszyny i sprzęt budowlany

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

4.5.5.) Wartość części: 85604,88 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do różnych placówek oświatowych na terenie powiatu tarnowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Zakres rzeczowy został wyszczególniony poniżej, w ramach wydzielonych części;
Część II Dostawa sprzętu do naprawy samochodów do następujących placówek:
1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zakliczynie ul. Grabina 57, 32-840 Zakliczyn;
2) Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tuchowie ul Reymonta 19, 33-170 Tuchów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34640000-5 - Elementy samochodowe

4.5.5.) Wartość części: 174434,97 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do różnych placówek oświatowych na terenie powiatu tarnowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Zakres rzeczowy został wyszczególniony poniżej, w ramach wydzielonych części;
Część III Dostawa sprzętu do wyposażenia pokoju hotelowego do następującej placówki:
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Tuchowie ul Reymonta 19, 33-170 Tuchów

4.5.3.) Główny kod CPV: 39313000-9 - Wyposażenie hotelowe

4.5.5.) Wartość części: 19918 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni i warsztatów"
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do różnych placówek oświatowych na terenie powiatu tarnowskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Zakres rzeczowy został wyszczególniony poniżej, w ramach wydzielonych części;
Część IV Dostawa sprzętu - meble należy dostarczyć do następujących placówek:
1) Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Zakliczynie ul. Grabina 57, 32-840 Zakliczyn
2) Zespół Szkół Licealnych i Technicznych w Wojniczu ul. Jagiellońska 17, 32-830 Wojnicz

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 48533,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105294 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105294 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105294 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Majster Robert Tubielewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731304953

7.3.3) Ulica: 1-g Maja 13

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105294 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214555,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214555,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214555,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter Cars s.a

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181452946

7.3.3) Ulica: Powsińska 64

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-903

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214555,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie ze względu n brak ważnych ofert

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59696 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59696 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59696 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABM S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6792469111

7.3.3) Ulica: DOBRY POCZĄTEK 6

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 30-798

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59696 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.