Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie konserwacji, eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Wieliczka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 43 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gzd_wieliczka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie konserwacji, eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Wieliczka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70ee0392-6be6-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028183
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025878/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi konserwacji oświetlenia ulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 305 pkt 1 uPzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1–5 i 7–14. W przedmiotowym postępowaniu zachodzi okoliczność o której mowa w at. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b) ustawy Pzp. Zgodnie z wyżej przywołanym przepisem Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów, jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
ciąg dalszy w sekcji IX Ogłoszenia
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GZD 4332.26.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 636661,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji, eksploatacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Wieliczka należącego do TAURON Nowe Technologie SA Plac Powstańców Śląskich 20, 53-314 Wrocław oraz Gminy Wieliczka podwieszonego na wspólnej sieci.
Konserwacją, eksploatacją oświetlenia ulicznego objętych jest na terenie gminy Wieliczka:
- Ogólna ilość opraw świetlnych na terenie miasta i gminy Wieliczka wynosi: 4 943 szt z czego:
• 3 968 szt - liczba opraw świetlnych wg stanu na dzień 17.11.2022 r. należących do TAURON Dystrybucja Nowe Technologie SA co stanowi 80% ogólnej ilości opraw.
• 975 szt -liczba opraw świetlnych wg stanu na dzień 17.11.2022 r. należących do Gminy Wieliczka co stanowi 20% ogólnej ilości opraw.
2. Zakres czynności, będących przedmiotem zamówienia na terenie Gmina Wieliczka bez napraw uszkodzeń i szkód spowodowanych przez osoby trzecie, w szczególności obejmuje:
2.1) Oględziny infrastruktury oświetleniowej.
2.2) Wykonywanie wymaganych pomiarów infrastruktury oświetleniowej.
2.3) Wymiana niesprawnych źródeł światła oraz czyszczenie kloszy.
2.4) Utylizacja zużytych źródeł światła pochodzących z wymiany.
2.5) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń linii kablowej i napowietrznej, wymiana uszkodzonych odcinków linii.
2.6) Utrzymywanie tabliczek zaciskowo – bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej z uniemożliwieniem dostępu do wnęk słupowych osobom postronnym oraz wymiana uszkodzonych zamknięć wnęk słupowych.
2.7) Utrzymanie sprawności technicznej opraw oświetleniowych przez wymianę ich poszczególnych elementów (dławików, układów zapłonowych, kondensatorów, itp.)
2.8) Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach.
2.9) Wymiana uszkodzonych elementów zabezpieczających oprawy oświetleniowe oraz dostosowanie zabezpieczeń do poboru mocy.
2.10) Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w dobrej sprawności technicznej poprzez ich konserwację i wymianę uszkodzonych elementów sterowniczych i zabezpieczających.
2.11) Kontrola prawidłowości czasów załączania i wyłączania oświetlenia oraz wymiana uszkodzonych elementów urządzeń sterowania.
.2.12) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych.
2.13) Prowadzenie dokumentacji techniczno – ruchowej z aktualizowaniem oznakowania informacyjnego, o którym mowa w pkt 2.12)
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 836528,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 836528,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 836528,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8991076556
7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-314
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 836528,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
W przedmiotowym postępowaniu zachodzą okoliczności uprawniające Zamawiającego, do udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki z uwagi na złożenie przez Wykonawcę TAURON Nowe Technologie SA Biuro Obsługi oświetlenia Kraków ul. Dajwór 27, 31-060 Kraków oświadczenia o braku wyrażenia zgody na dostęp do urządzeń oświetlenia drogowego w celu prowadzenia zabiegów eksploatacyjnych i usuwania awarii na jego majątku przez inne podmioty. W w/w piśmie m in. w szczególności, że zgodnie z orzecznictwem Sądu Najwyższego i Sądu Ochrony Konkurencji i Konsumentów ukształtował się pogląd, że Gmina nie jest uprawniona do zlecania innym podmiotom (wyłonionym np. w drodze przetargu) wykonywania usług związanych ze świadczeniem serwisu sieci i urządzeń oświetlenia stanowiących własność przedsiębiorstw energetycznych. Powyższy pogląd prezentuje również Regionalna Izba Obrachunkowa. W świetle przedstawionego stanu faktycznego i prawnego umowa zawarta na świadczenie serwisu sieci i urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiących własność TAURON Nowe Technologie S.A. z innym podmiotem byłaby umową dotkniętą wadą prawną, co w konsekwencji skutkowało by jej nieważnością.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Dostawa narzędzi -część I - narzędzia nisko cenne i materiały wymienne
- "Dostawa kompresora do agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji przy szybie Daniłowicz".
- Świadczenie usług poradnictwa specjalistycznego przez Ośrodek Interwencji Kryzysowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wieliczce
- "Dostawa środków czystości - część 1 - koncentraty czyszczące i myjące wraz z dozownikiem"
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych na potrzeby grupy zakupowej organizowanej przez Gminę Wieliczka
- "Dostawa narzędzi - część 1 - narzędzia ręczne"
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oraz naprawa oświetlenia drogowego na terenie działania OUD w Sedrankach drogi nr 65, 65b i 65c administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku
- Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygn. świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem, instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie m. Lubina.
- Eksploatacja urządzeń iluminacyjnych, oświetleniowych i instalacji zapewniających prawidłowe ich funkcjonowanie
- Konserwacja, utrzymanie i naprawy sygnalizacji świetlnych, znaków aktywnych i oświetlenia drogowego w ciągu dróg wojewódzkich na terenie administrowanym przez ZDW w Opolu w roku 2025 - z podz. na zad.
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku - II postępowanie
- Konserwacja i bieżące utrzymanie urządzeń elektrycznych obiektów mostowych przez rzekę Wisłę na terenie miasta Płocka w 2025 roku
więcej: Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.