Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00328237/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-22
- 2021/BZP 00333773/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup napędów do walcarki laboratoryjnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć badawcza Łukasiewicz - Instytut Obróbki Plastycznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000032402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 14
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-139
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 616570555
1.5.8.) Numer faksu: 616570721
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inop@inop.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.inop.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.inop.poznan.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup napędów do walcarki laboratoryjnej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e6ed0bc-6338-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028190
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00328237/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 17_21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup napędów do walcarki laboratoryjnej. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 (Wzór umowy) oraz w załączniku nr 4 (Specyfikacja techniczna), do niniejszej SWZ. Oferowane urządzenie musi: - ściśle odpowiadać wymogom określonym w załącznikach nr 3 i 4 do SWZ, - być fabrycznie nowy, wolny od wad i uszkodzeń, nieobciążony prawami osób trzecich. Zamówienie nie zostało podzielone na części ze względu na to, że układ serwonapęd i przekładnia są integralnym elementem, niezwykle odpowiedzialnym w pracy maszyny. Otrzymując od dostawcy komplet, Zamawiający uzyskuje pewność i gwarancję na to że zestaw ten będzie ze sobą prawidłowo pracował, w przypadku wystąpienia problemu za całość odpowiedzialny jest dostawca. Gdyby dokonać takiego podziału niezwykle trudne będzie dochodzenie, poszukiwanie przyczyn awarii, należy przypuszczać, że producenci by przerzucali się odpowiedzialnością za wystąpienie problemu. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38970000-5 - Badawcze, testowe i naukowe symulatory techniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający – Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, działając na podstawie art. 260 ust.1 Ustawy Pzp, zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zakup napędów do walcarki laboratoryjnej – numer sprawy 17_21.Uzasadnienie prawne i faktyczne
Zgodnie z treścią art. 255 pkt 3 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W dniu 05.01.2022r. Zamawiający opublikował kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 233 700 zł brutto. Do postępowania wpłynęła jedna oferta od Wykonawcy Proger sp. z o.o. z ceną 319 062 zł brutto, a więc przewyższającą kwotę, którą określił Zamawiający.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art.255 pkt. 3 Ustawy Pzp, ponieważ nie posiada środków na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319062 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319062 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.