Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00309316/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych w ramach opieki nad zwierzętami z terenu gminy Konstantynów Łódzki w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/konstantynow_lodzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług weterynaryjnych w ramach opieki nad zwierzętami z terenu gminy Konstantynów Łódzki w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af978f49-5994-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001886/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług weterynaryjnych w ramach opieki nad zwierzętami z Gminy Konstantynów Łódzki w roku 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2021.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie nr 1A: Czipowanie zwierząt właścicielskich, wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki – w obszarze na północ od drogi wojewódzkiej 710 i na zachód od drogi krajowej nr 71.2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawca w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 14777,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie nr 1B: Czipowanie zwierząt właścicielskich, wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki – w obszarze na północ od drogi wojewódzkiej 710 i na wschód od drogi krajowej nr 71.2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawca w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 7388,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie nr 1C: Czipowanie zwierząt właścicielskich, wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki – w obszarze na południe od drogi wojewódzkiej 710 i na zachód od drogi krajowej nr 71.2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawca w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 1555,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie nr 1D: Czipowanie zwierząt właścicielskich, wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki – w obszarze na południe od drogi wojewódzkiej 710 i na wschód od drogi krajowej nr 71.2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawca w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 2777,78 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie nr 2E: Sterylizacja i kastracja psów właścicielskich i bezdomnych oraz kotów właścicielskich i wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki - w obszarze na północ od drogi wojewódzkiej 710 i na zachód od drogi krajowej nr 71.2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawca w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 161205,50 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie nr 2F: Sterylizacja i kastracja psów właścicielskich i bezdomnych oraz kotów właścicielskich i wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki - w obszarze na północ od drogi wojewódzkiej 710 i na wschód od drogi krajowej nr 71.2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawca w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 58693,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie nr 2G: Sterylizacja i kastracja psów właścicielskich i bezdomnych oraz kotów właścicielskich i wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki - w obszarze na południe od drogi wojewódzkiej 710 i na zachód od drogi krajowej nr 71.2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawca w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 18859,32 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie nr 2H: Sterylizacja i kastracja psów właścicielskich i bezdomnych oraz kotów właścicielskich i wolno żyjących i bezdomnych z terenu gminy Konstantynów Łódzki w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki - w obszarze na południe od drogi wojewódzkiej 710 i na wschód od drogi krajowej nr 71.2. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków Wykonawca w ramach realizacji umowy został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu oferty, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do Specyfikacji warunków zamówienia (SWZ).
3. Zamawiający określił szacunkowe ilości usług dla Zamówień nr 1-2 w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ. Podana w Załączniku nr 2 do SWZ liczba zabiegów jest orientacyjna. Może ona ulec zmniejszeniu, w zależności od faktycznego poziomu zainteresowania beneficjentów – osób chcących skorzystać z usług weterynaryjnych objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości szacunkowych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w ofercie. Zmiany te nie mogą zwiększyć całkowitej szacunkowej wartości brutto zamówienia wskazanej w umowie. Minimalna liczba zrealizowanych zabiegów będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy.
4. Zamówienie będzie realizowane zgodnie z zapisami Załącznika Nr 1, 2 i 6 do SWZ – Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, Formularzem oferty oraz Wzorem umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 31425,80 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie nr 3: Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej zwierzętom bezdomnym przebywającym w boksach tymczasowego pobytu w zakładzie leczniczym dla zwierząt położonym na terenie gminy Konstantynów Łódzki.2. Ceny za usługi weterynaryjne będą ustalane indywidualnie w odniesieniu do każdej usługi, z uwzględnieniem cen jednostkowych ujętych w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy.
3. Koszty innych usług weterynaryjnych wymagają uzgodnienia z Zamawiającym przed świadczeniem danej usługi.
4. Minimalna liczba zrealizowanych usług weterynaryjnych będących przedmiotem zamówienia nie będzie mniejsza niż 50% całkowitej szacunkowej wartości brutto umowy, określonej w § 5 ust. 7 Załącznika nr 6 do SWZ - Wzoru umowy dla zamówienia nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne
4.5.5.) Wartość części: 190051,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Sobieraj Klinika Weterynaryjna Braci Mniejszych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311094088
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 37
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna Karolina Wieraszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272715308
7.3.3) Ulica: ul. Złotno 41
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-221
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przychodnia Weterynaryjna Karolina Wieraszka
jakie przetargi wygrała firma
Przychodnia Weterynaryjna Karolina Wieraszka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części zamówienia nr 1C i 2G zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Wykonawcy Przychodnia Dla Zwierząt, Lek. Wet Grzegorz Wasilewski, ul. Jana Kilińskiego 45, 95-050 Konstantynów Łódzki była jedyną ofertą złożoną na części zamówienia nr 1C i 2G. W związku z odrzuceniem oferty w części zamówienia nr 1A, 1B, 1C, 1D, 2E, 2F, 2G, 2H na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 1C i 2G podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna "Doktor Piotr" lek. wet. Piotr Dynowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272199522
7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 24
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Sobieraj Klinika Weterynaryjna Braci Mniejszych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311094088
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 37
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przychodnia Weterynaryjna "Doktor Piotr" lek. wet. Piotr Dynowski
jakie przetargi wygrała firma
Przychodnia Weterynaryjna "Doktor Piotr" lek. wet. Piotr Dynowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67624,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna Karolina Wieraszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272715308
7.3.3) Ulica: ul. Złotno 41
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 94-221
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24569,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w części zamówienia nr 1C i 2G zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Uzasadnienie faktyczne:
Oferta Wykonawcy Przychodnia Dla Zwierząt, Lek. Wet Grzegorz Wasilewski, ul. Jana Kilińskiego 45, 95-050 Konstantynów Łódzki była jedyną ofertą złożoną na części zamówienia nr 1C i 2G. W związku z odrzuceniem oferty w części zamówienia nr 1A, 1B, 1C, 1D, 2E, 2F, 2G, 2H na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia w części nr 1C i 2G podlega unieważnieniu na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przychodnia Weterynaryjna "Doktor Piotr" lek. wet. Piotr Dynowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7272199522
7.3.3) Ulica: ul. Kochanowskiego 24
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przychodnia Weterynaryjna Karolina Wieraszka
jakie przetargi wygrała firma
Przychodnia Weterynaryjna Karolina Wieraszka
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13177,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tomasz Sobieraj Klinika Weterynaryjna Braci Mniejszych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311094088
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 37
7.3.4) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
7.3.5) Kod pocztowy: 95-050
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102627,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KONSTANTYNOWA ŁÓDZKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w 2025 roku usług weterynaryjnych wykonywanych na wolno żyjących kotach z terenu Gminy Miasto Reda wraz z ich wyłapywaniem, z uwzględnieniem kotów rannych w zdarzeniach drogowych.
- "Odławianie bezdomnych zwierząt z terenu gminy Wartkowice oraz zapewnienie im opieki i miejsca w schronisku dla bezdomnych zwierząt"
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu opieki nad zwierzętami bezdomnymi i kotami wolno żyjącymi występującymi na terenie Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Usługi weterynaryjne w zakresie opieki nad zwierzętami bezdomnymi i wolno żyjącymi z terenu Miasta Pruszkowa.
- Odłapywanie bezdomnych zwierząt oraz sprawowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Kamieńsk
- Świadczenie usług weterynaryjnych - opieka nad zwierzętami bezdomnymi i zapobieganie bezdomności zwierząt w Gminie Miasto Ełk w 2025 r., z podziałem na trzy części
więcej: Usługi weterynaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.