Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00320315/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Programu Rządowego Laboratoria Przyszłości dla Szkół Podstawowych Gminy Miasto Płońsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Płońsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130230630
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 19
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zopo.plonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.e-bip.org.pl/zopoplonsk
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.e-bip.org.pl/zopoplonsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach Programu Rządowego Laboratoria Przyszłości dla Szkół Podstawowych Gminy Miasto Płońsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-946e066f-5da8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028315
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00126998/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa pomocy dydaktycznychw ramach Programu Rządowego Laboratoria Przyszłości dla Szkół Podstawowych Gminy Miasto Płońsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320315/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZOPO.26.2.30.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I- sprzęt do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku4.5.3.) Główny kod CPV: 32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
4.5.5.) Wartość części: 118331,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
specjalistyczne urządzenia i narzędzia, materiały edukacyjne oraz oprogramowanie, w tym z zakresu robotyki i mikroelektroniki4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 193678,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty Wykonawców zawierały rażąco niską cenę lub koszt.
Zgodnie z art. 224 ust.6 odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.
Zgodnie z art. 255 pkt 2) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia w ramach części I- sprzęt do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. art. 255 pkt 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (…).
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia postępowanie w ramach części II- specjalistyczne urządzenia i narzędzia, materiały edukacyjne oraz oprogramowanie, w tym z zakresu robotyki
i mikroelektroniki
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie II części zamówienia kwotę 254 630,18 zł brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty wynosi 302 641,50 zł brutto.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Remont drogi gminnej nr 300735W Dalanówek - Lisewo, gm. Płońsk
- Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Michalinek i Poczernin, gm. Płońsk
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Lisewo i miejscowości Siedlin
- Dzierżawa urządzeń drukujących oraz kompleksowa obsługa serwisowo - eksploatacyjna, DZP.261.6.2025
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja ściany wschodniej budynku Starostwa Powiatowego w Płońsku przy ul. Płockiej 39"
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- ZP/05/25 Dostawa tabletów dotykowych umożliwiających digitalizację dokumentów wraz z oprogramowaniem, opieką serwisową oraz integracją z systemem HIS AMMS.
- Wymiana liczników wodociągowych na inteligentne systemy rozliczania wody na terenie gminy Jeżewo
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Cyberbezpieczna Warka - realizacja projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd - poprawa cyberbezpieczeństwa JST
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.