Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00008285/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17
- 2021/BZP 00008285/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-17 (po zmianach)
- 2021/BZP 00009896/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028327 z dnia 2021-04-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa akumulatorów do urządzeń medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej– Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@io.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa akumulatorów do urządzeń medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej– Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4bef777-6d00-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028327
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008285/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DO/DZ – TPbn- 381–2 –6 / 21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do pompy ASCOR Sep 21S, zgodnie z załącznikiem nr 3.1 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 1020,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do pompy B. Braun, zgodnie z załącznikiem nr 3.2 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 22400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do pompy strzykawkowej Medima S2, zgodnie z załącznikiem nr 3.3 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 60,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do EKG M4Medical M-TRACE, zgodnie z załącznikiem nr 3.4 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do EKG Aspel MrRed, zgodnie z załącznikiem nr 3.5 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 38,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do EKG Aspel MrBlue, zgodnie z załącznikiem nr 3.6 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 38,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do EKG Aspel MrSilver, zgodnie z załącznikiem nr 3.7 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 36,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do EKG Aspel MrGrey, zgodnie z załącznikiem nr 3.8 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 120,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do EKG Schiller AG Cardiovit AT-1, zgodnie z załącznikiem nr 3.9 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 108,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do podnośnika Arjo MAXI MOVE, zgodnie z załącznikiem nr 3.10 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 6381,54 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do podnośnika Arjo MAXI TWIN, zgodnie z załącznikiem nr 3.11 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 808,87 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do defibrylatora Lifepack 500, zgodnie z załącznikiem nr 3.12 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 7650,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do defibrylatora Lifepack 20, zgodnie z załącznikiem nr 3.13 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 540,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do defibrylatora Lifepack 15, zgodnie z załącznikiem nr 3.14 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 6771,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do defibrylatora Lifepack 12, zgodnie z załącznikiem nr 3.15 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 2900,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do defibrylatora Lifepak 10, zgodnie z załącznikiem nr 3.16 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 870,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do defibrylatora Lifepak 9, zgodnie z załącznikiem nr 3.17 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Baterie do defibrylatora AED Plus Zoll oraz do detektora promieniowania Gamma CXS-SG04, zgodnie z załącznikiem nr 3.18 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 352,00 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do defibrylatora Philips HeartStart MRx, zgodnie z załącznikiem nr 3.19 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 4980,77 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do defibrylatora Emtel DefiMax Plus, zgodnie z załącznikiem nr 3.20 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 950,00 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do kardiomonitora Emtel FX2000P, zgodnie z załącznikiem nr 3.21 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do kardiomonitora Philips Efficia CM150, zgodnie z załącznikiem nr 3.22 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 2437,02 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do kardiomonitora Philips IntelliVue MX100, zgodnie z załącznikiem nr 3.23 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 1180,00 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do kardiomonitora GE Carescape B850, zgodnie z załącznikiem nr 3.24 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 280,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do kardiomonitora Nellcor N5500, zgodnie z załącznikiem nr 3.25 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 840,00 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do Doppler Sonomed MD4-CW5, zgodnie z załącznikiem nr 3.26 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 120,00 PLN
Część 27
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory/Baterie do defibrylatora PRIMEDIC Defi Monitor XD1xe, zgodnie z załącznikiem nr 3.27 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 28
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do ssaka Hersill V7 MX / Plus, zgodnie z załącznikiem nr 3.28 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 600,00 PLN
Część 29
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do ssaka S-SCORT PS1228, zgodnie z załącznikiem nr 3.29 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 100,00 PLN
Część 30
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do strzykawki Spectris Solaris, zgodnie z załącznikiem nr 3.30 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 930,00 PLN
Część 31
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do Procesora tkankowego Excelsior AS, zgodnie z załącznikiem nr 3.31 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN
Część 32
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do wiertarki traumatologicznej Stryker Cordlless Driver 3 – sterylna, zgodnie z załącznikiem nr 3.32 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 33
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Akumulatory do dermatomu akumulatorowego Aesculap GA670, zgodnie z załącznikiem nr 3.33 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31430000-9 - Akumulatory elektryczne
31440000-2 - Baterie
4.5.5.) Wartość części: 6385,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21924,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21924,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21924,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21924,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6671,89
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6671,89
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6671,89
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 22 81 537
7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Wawrzyniaka nr 2
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6671,89
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845,67
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845,67
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845,67
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 22 81 537
7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Wawrzyniaka nr 2
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845,67
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6525,36
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6525,36
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6525,36
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-00-15-337
7.3.3) Ulica: Poleczki nr 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6525,36
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19170,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19170,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19170,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMTEL Śliwa spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482777404
7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza nr 66
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-807
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19170,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 27
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 28
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 29
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 30
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.
Część 31
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1131,60
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1131,60
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Med Grzegorz Pałkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683-149-14-75
7.3.3) Ulica: Zabierzowska nr 11
7.3.4) Miejscowość: Niepołomice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-005
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1131,60
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 32
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3240,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.3) Ulica: Poleczki nr 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 33
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6348,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6348,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6348,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 64-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6348,24
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.