eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceSukcesywna dostawa akumulatorów do urządzeń medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej- Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2021-04-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028327 z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa akumulatorów do urządzeń medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej– Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ONKOLOGII IM.MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY ODDZIAŁ W GLIWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@io.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.io.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.io.gliwice.pl/instytut/zamowienia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa akumulatorów do urządzeń medycznych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej– Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4bef777-6d00-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008285/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO/DZ – TPbn- 381–2 –6 / 21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129000,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do pompy ASCOR Sep 21S, zgodnie z załącznikiem nr 3.1 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 1020,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do pompy B. Braun, zgodnie z załącznikiem nr 3.2 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 22400,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do pompy strzykawkowej Medima S2, zgodnie z załącznikiem nr 3.3 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 60,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do EKG M4Medical M-TRACE, zgodnie z załącznikiem nr 3.4 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 1200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do EKG Aspel MrRed, zgodnie z załącznikiem nr 3.5 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 38,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do EKG Aspel MrBlue, zgodnie z załącznikiem nr 3.6 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 38,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do EKG Aspel MrSilver, zgodnie z załącznikiem nr 3.7 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 36,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do EKG Aspel MrGrey, zgodnie z załącznikiem nr 3.8 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 120,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do EKG Schiller AG Cardiovit AT-1, zgodnie z załącznikiem nr 3.9 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 108,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do podnośnika Arjo MAXI MOVE, zgodnie z załącznikiem nr 3.10 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 6381,54 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do podnośnika Arjo MAXI TWIN, zgodnie z załącznikiem nr 3.11 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 808,87 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do defibrylatora Lifepack 500, zgodnie z załącznikiem nr 3.12 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 7650,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do defibrylatora Lifepack 20, zgodnie z załącznikiem nr 3.13 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 540,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do defibrylatora Lifepack 15, zgodnie z załącznikiem nr 3.14 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 6771,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do defibrylatora Lifepack 12, zgodnie z załącznikiem nr 3.15 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 2900,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do defibrylatora Lifepak 10, zgodnie z załącznikiem nr 3.16 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 870,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do defibrylatora Lifepak 9, zgodnie z załącznikiem nr 3.17 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Baterie do defibrylatora AED Plus Zoll oraz do detektora promieniowania Gamma CXS-SG04, zgodnie z załącznikiem nr 3.18 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 352,00 PLN

Część 19

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do defibrylatora Philips HeartStart MRx, zgodnie z załącznikiem nr 3.19 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 4980,77 PLN

Część 20

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do defibrylatora Emtel DefiMax Plus, zgodnie z załącznikiem nr 3.20 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 950,00 PLN

Część 21

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do kardiomonitora Emtel FX2000P, zgodnie z załącznikiem nr 3.21 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 22

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do kardiomonitora Philips Efficia CM150, zgodnie z załącznikiem nr 3.22 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 2437,02 PLN

Część 23

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do kardiomonitora Philips IntelliVue MX100, zgodnie z załącznikiem nr 3.23 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 1180,00 PLN

Część 24

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do kardiomonitora GE Carescape B850, zgodnie z załącznikiem nr 3.24 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 280,00 PLN

Część 25

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do kardiomonitora Nellcor N5500, zgodnie z załącznikiem nr 3.25 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 840,00 PLN

Część 26

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do Doppler Sonomed MD4-CW5, zgodnie z załącznikiem nr 3.26 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 120,00 PLN

Część 27

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory/Baterie do defibrylatora PRIMEDIC Defi Monitor XD1xe, zgodnie z załącznikiem nr 3.27 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 28

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do ssaka Hersill V7 MX / Plus, zgodnie z załącznikiem nr 3.28 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 600,00 PLN

Część 29

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do ssaka S-SCORT PS1228, zgodnie z załącznikiem nr 3.29 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 100,00 PLN

Część 30

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do strzykawki Spectris Solaris, zgodnie z załącznikiem nr 3.30 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 930,00 PLN

Część 31

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do Procesora tkankowego Excelsior AS, zgodnie z załącznikiem nr 3.31 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 1000,00 PLN

Część 32

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do wiertarki traumatologicznej Stryker Cordlless Driver 3 – sterylna, zgodnie z załącznikiem nr 3.32 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

Część 33

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Akumulatory do dermatomu akumulatorowego Aesculap GA670, zgodnie z załącznikiem nr 3.33 SAC, stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 31400000-0 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31430000-9 - Akumulatory elektryczne

31440000-2 - Baterie

4.5.5.) Wartość części: 6385,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21924,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21924,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21924,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21924,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6671,89

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6671,89

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6671,89

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 22 81 537

7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Wawrzyniaka nr 2

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6671,89

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 845,67

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 845,67

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 845,67

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ArjoHuntleigh Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779 22 81 537

7.3.3) Ulica: Ks. Piotra Wawrzyniaka nr 2

7.3.4) Miejscowość: Komorniki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-052

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 845,67

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6525,36

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6525,36

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6525,36

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-00-15-337

7.3.3) Ulica: Poleczki nr 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6525,36

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 19

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 20

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ponieważ cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 21

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19170,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19170,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19170,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMTEL Śliwa spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482777404

7.3.3) Ulica: A. Mickiewicza nr 66

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-807

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19170,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 22

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 23

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 24

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 25

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 26

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 27

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 27)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 28

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 28)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 29

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 29)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 30

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 30)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy PZP, ponieważ w terminie składania ofert w zakresie ww. zadania nie złożono żadnej oferty.

Część 31

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 31)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 31)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1131,60

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1131,60

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1131,60

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 31)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elektro Med Grzegorz Pałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683-149-14-75

7.3.3) Ulica: Zabierzowska nr 11

7.3.4) Miejscowość: Niepołomice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-005

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 31)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1131,60

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 32

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 32)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 32)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3240,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3240,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3240,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 32)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.

7.3.3) Ulica: Poleczki nr 35

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 32)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3240,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 33

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 33)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 33)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6348,24

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6348,24

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6348,24

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 33)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AESCULAP CHIFA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829

7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 33)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6348,24

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

2021-04-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.