Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432460/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa prawna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003446794
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Markowej 20
1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322442940
1.5.8.) Numer faksu: 323440302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zddtg@mops.rsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops.rsl.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.biuletyn.abip.pl/mops_r_sl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa prawna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-88d122ac-602f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028331
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015350/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Kompleksowa obsługa prawna Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rudzie Śląskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432460/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.7.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) sprawdzanie, opiniowanie i zatwierdzanie pod względem formalno-prawnym projektów umów, aneksów, porozumień, zarządzeń, upoważnień, pełnomocnictw, regulaminów, pism, projektów aktów normatywnych
i prawnych dotyczących działalności Ośrodka i Rodzinnych Domów Dziecka
w terminie 3 dni roboczych od daty ich otrzymania;
b) sprawdzanie, opiniowanie i zatwierdzanie pod względem formalno-prawnym projektów umów i aneksów dotyczących realizacji zadań zleconych organizacjom pozarządowym, w terminie 3 dni roboczych od daty ich otrzymania;
c) wydawanie opinii prawnych w terminie 5 dni roboczych od otrzymania pisma lub maila w tej sprawie;
d) opiniowanie pod względem formalno-prawnym projektów uchwał Rady Miasta oraz zarządzeń Prezydenta Miasta związanych z działalnością statutową Ośrodka;
e) opiniowanie pod względem formalno-prawnym decyzji administracyjnych;
f) nadzorowanie przygotowań i realizacji ogłoszeń konkursowych z zakresu działalności statutowej Ośrodka;
g) udzielanie konsultacji, wyjaśnień, porad oraz opinii prawnych Zamawiającemu lub pracownikom Zamawiającego, m. in w zakresie ustaw wymienionych przedmiocie zamówienia.
2. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Beata Jędrzejewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 278030758
7.3.3) Ulica: Plac Jana Pawła II 2a/2 i 4
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-709
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Beata Jędrzejewska
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Beata Jędrzejewska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa części do przenośnika taśmowego PIOMA dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba - nr grupy 292-11-01
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Centrum Kształcenia Zawodowego w Rudzie Śląskiej na rok 2025.
- Ochrona osób i mienia budynków Urzędu Miasta przy palcu Jana Pawła II 6 ul. u. Niedurnego 46
- Kompleksowa obsługa placów składowych i transportu wewnętrznego na powierzchni (w tym kopalnianych sieci wąskotorowych) oraz obsługa urządzeń przeładunkowych i transportowych Zamawiającego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice w okresie 12 m-cy
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obwodnicy Kochłowic" wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój świetlicy środowiskowej jako placówki wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w Gminie Łazy. Uruchomienie Punktu Konsultacyjnego Wsparcia dla rodziny - Gmina Łazy.
- świadczenie usług prawniczych w 2025 i 2026 roku polegających na świadczeniu pomocy prawnej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (Dz.U. z 2024 r. poz. 499)(...)
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
- modernizacja ewidencji gruntów i założenie ewidencji budynków.
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.