eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa elementów elektronicznych dla Startupu Jcharge.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028339 z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów elektronicznych dla Startupu Jcharge.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 86-76-239

1.5.8.) Numer faksu: (17) 85-20-611

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rarr_rzeszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elementów elektronicznych dla Startupu Jcharge.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f932097b-8591-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028339

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Platformy Startowe Start In Podkarpackie” - współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia, oś priorytetowa 1 Przedsiębiorcza Polska Wschodnia, działanie 1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów, poddziałanie 1.1.1 Platformy startowe dla nowych pomysłów.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018008/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.2611.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 38610,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednego zestawu, składającego się z dwóch modułów, do budowy solarnie zasilanych wiat ładujących hulajnogi elektryczne, do lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego na terenie miejscowości Jasionka (gmina Trzebownisko, woj. podkarpackie). Zestaw do budowy solarnie zasilanej wiaty ładującej hulajnogi powinien posiadać:- 2 moduły, z których każdy wyposażony jest w 4 słupki ładujące,- moduły powinny posiadać metalowe koryto kablowe, które jednocześnie jest łącznikiem dla modułów,- min. 8 sztuk wyjść ładowania hulajnóg - po 1 wyjściu ładującym na 1 słupek,- każdy słupek powinien posiadać uchwyt do parkowania hulajnóg o szerokości minimalnej 50 mm i maksymalnej 80 mm,- wiata powinna być wykonana z materiałów odpornych na warunki atmosferyczne - stal nierdzewna, aluminium lub blacha DC01 cynkowana ogniowo.- wiata powinna być malowana proszkowo na kolor RAL 7016- wiata powinna posiadać adaptacyjny system montażu paneli fotowoltaicznych, pozwalający na ich ustawienie w kierunku słońca z możliwością regulacji co 15 stopni,- wiata powinna być wyposażona w drzwi serwisowe zapewniające osobny dostęp do każdego ze słupków oraz elektroniki sterującej, zabezpieczonych zamkiem o unikatowym kluczu,- każde wyjście powinno zakończone być spiralnym kablem min. 70 cm długości całkowitej, zakończonym złączem DC 2,1 / 5,5 mm, męskim. Oplot przewodu powinien być odporny na warunki atmosferyczne, wykonany z polimeru.- min. 8 sztuk akumulatorów ołowiowych o pojemności minimalnej 12Ah każdy, pracujących na napięcie znamionowe 12V. Akumulatory powinny być dopasowane tak, aby mieściły się w ramie obudowy,- panele fotowoltaiczne - minimum 340 W mocy sumarycznej na moduł, napięcie znamionowe 12V, podzielona na 2 moduły panela na 1 moduł stacji ładującej.- system zarządzania energią oraz ładowaniem akumulatorów znajdujących się wewnątrz wiaty. System ten powinien mierzyć napięcie oraz natężenie prądu na panelach fotowoltauicznych, oraz napięcie i natężenie prądu ładowania akumulatora. Wyposażony powinien być w możliwość obsługi min. 2 paneli fotowoltaicznych na 1 moduł oraz możliwość pomiaru każdego akumulatora z osobna. System powinien posiadać min. 4 zarządzane wyjścia 12 V z możliwością pomiaru napięcia i natężenia prądu na wyjściu. System powinien posiadać możliwość zdalnego zarządzania prądem wyjściowym.- system konwersji napięć z 12 V na 42 V. System ten posiadać powinien min. 4 wyjścia 42V z możliwością regulacji prądu ładowania. Regulacja odbywać się powinna zdalnie.- system kotwienia zapewniający jej stabilność oraz bezpieczną pracę. Kotwienie powinno odbywać się minimum na 8 rozstawionych kotwach M12.- podpięcie do systemu zdalnej analizy pomiaru pracy - przesyłana do zdalnego systemu zarządzania parametrów na temat prądu oraz napięć na akumulatorze, prądu oraz napięć na panelach fotowoltaicznych oraz prądu oraz napięć na wyjściach do hulajnóg. - elektronika komunikować się powinna za pośrednictwem karty SIM pracującej w standardzie komunikacji 2G. Dane przesyłane powinny być w formacie json.- urządzenie powinno posiadać pomiar temperatury, wilgotności, oświetlenie LED wewnątrz stacji. Pomiar temperatury powinien włączać/wyłączać akumulatory przy temperaturze -15 i niżej oraz +50 stopni i wyżej (°C) w celu prewencji ich uszkodzenia. Oświetlenie LED sterowane powinno być sensorem zmierzchu i sensorem ruchu (PIR).- w zestawie powinien znaleźć się zestaw przewodów połączeniowych pomiędzy elementami,- w zestawie powinny znaleźć się wszystkie narzędzia niezbędne do montażu stacji,- urządzenie powinno spełniać wszystkie niezbędne wymagania wytrzymałościowe wymagane przez przepisy prawa dla tego typu instalacji, - urządzenie powinno być zabezpieczone zwarciowo wyłącznikiem różnicowo prądowym o parametrach dobranych dla całego systemu,- urządzenie powinno posiadać moduł GPS wysyłający pozycję urządzenia do administratora.- urządzenie powinno zawierać wszelkie niezbędne instrukcje niezbędne do montażu stacji.Wymiary zestawu : wysokość całkowita min. 2100 – max. 2400 mm szerokość modułu min.1900 mmgłębokość dachu min. 1500 mmWykonawca odpowiada wyłącznie za dostarczenie elementów składających się na zestaw. Kwestia złożenia/scalenia poszczególnych elementów będzie realizowana przez Zamawiającego. Minimalny okres gwarancji na wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia to 24 miesiące. Wykonawca może jednak zaoferować dłuższy okres gwarancji, co będzie dodatkowo punktowane w ramach kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31158000-8 - Ładowarki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41610,90

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41610,90

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41610,90

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „BUMET” Januszka, Nocoń spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 574-10-30-787

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Kłobuck

7.3.5) Kod pocztowy: 42-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41610,90

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia stosownie do art. 242 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Wybrana oferta była jedyną złożoną w niniejszym postępowaniu, a co za tym idzie uzyskała najwięcej punktów w ocenie ofert. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2021-04-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.