Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00023958/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-26
- 2021/BZP 00030670/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-12
- 2023/BZP 00267427/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
- 2021/BZP 00097532/01 - Wynik z dnia 2021-06-29
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028388 z dnia 2021-04-07 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa konserwacji i obsługi technicznej urządzeń i instalacji sanitarnych w obiektach Sądu Okręgowego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324694
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. "Solidarności" 127
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-898
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: +48 22 440 42 12
1.4.8.) Numer faksu: +48 22 440 50 42
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@warszawa.so.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warszawa.so.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028388
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00023958/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Ciąg dalszy z Sekcji 7.4: 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. d, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego.10. Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b-d wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysokości. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego oświadczenia oraz dowodów potwierdzających wzrost kosztów odnoszących się bezpośrednio do realizowanego zamówienia.11. Stosownie do treści art. 439 ust. 1 i 2 ustawy zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.12. Przedmiot zamówienia realizowany będzie: 1) w zakresie części nr I: 24 miesiące od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 8 maja 2021 roku, 2) w zakresie części nr II: 24 miesiące od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż dnia 27 maja 2021 roku. 13. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni do wglądu, od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu do dnia otwarcia ofert, w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie dokumentację powykonawczą określającą szczegółowo rodzaj wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, a także szczegółowe zasady wykonywania czynności konserwacyjnych i przeglądów. W tym celu Wykonawca powinien przesłać wniosek drogą elektroniczną na adres: rzp@warszawa.so.gov.pl lub za pośrednictwem portalu Smart PZP dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl, wraz z podaniem imienia i nazwiska osoby, której będzie udostępniona ww. dokumentacja.
Po zmianie:
Ciąg dalszy z Sekcji 7.4: 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. d, wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie adekwatnie o wartość wzrostu całkowitego kosztu wykonawcy, jaki będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz zamawiającego.10. Wprowadzenie zmiany wysokości wynagrodzenia, o której mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b-d wymaga uprzedniego złożenia przez wykonawcę oświadczenia o wysokości dodatkowych kosztów wynikających z wprowadzenia zmian wraz z wykazaniem ich wysokości. Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w jaki sposób ww. zmiany wpłynęły na wysokość wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności do złożenia wykazu pracowników zatrudnionych na podstawie płacy minimalnej, kalkulacji kosztów pracy ww. pracowników wraz z podaniem obecnego wynagrodzenia oraz wynagrodzenia przed zmianą. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego oświadczenia oraz dowodów potwierdzających wzrost kosztów odnoszących się bezpośrednio do realizowanego zamówienia.11. Stosownie do treści art. 439 ust. 1 i 2 ustawy zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.12. Przedmiot zamówienia realizowany będzie: 1) w zakresie części nr I: 24 miesiące od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż od dnia 8 maja 2021 roku, 2) w zakresie części nr II: 24 miesiące od daty zawarcia umowy, nie wcześniej niż dnia 27 maja 2021 roku. 13. Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni do wglądu, od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu do dnia otwarcia ofert, w obiekcie Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie dokumentację powykonawczą określającą szczegółowo rodzaj wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, a także szczegółowe zasady wykonywania czynności konserwacyjnych i przeglądów. W tym celu Wykonawca powinien przesłać wniosek drogą elektroniczną na adres: rzp@warszawa.so.gov.pl lub za pośrednictwem portalu Smart PZP dostępnego pod adresem: https://ezamowienia.ms.gov.pl, wraz z podaniem imienia i nazwiska osoby, której będzie udostępniona ww. dokumentacja.Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia dotyczącego części I postępowania przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie, która odbędzie w dniu 8 kwietnia 2021 r., o godzinie 12:00. Spotkanie rozpocznie się w pokoju nr 550 w budynku przy al. „Solidarności” 127 w Warszawie. Wizja zostanie przeprowadzona w obecności członków Komisji przetargowej.Zamawiający informuje, że w związku z pandemią Covid - 19 możliwość uczestnictwa w wizji została ograniczona do jednego przedstawiciela każdego zainteresowanego Wykonawcy. Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy, a zatem nie będą miały zastosowania postanowienia art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-04-07 10:00
Po zmianie:
2021-04-12 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-04-07 10:20
Po zmianie:
2021-04-12 10:20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-05-06
Po zmianie:
2021-05-11
2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie zaleceń z opinii kominiarskich w budynkach będących w zasobach Terenowego Zespołu Obsługi Mieszkańców Ogrodowa.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni dla Dzieci i Młodzieży.
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki pielęgniarskiej w Nocnej i Świątecznej Opiece Lekarskiej.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących remontów, napraw i montażu elementów małej architektury na terenie będącym w administrowaniu Zarządu Terenów Publicznych w Dzielnicy Śródmieście w 2025 roku.
- Wykonanie inwestycji pn.: Część 1 - Budowa drogi dla rowerów przy al. Solidarności. Część 2 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ul. Strażackiej (pełna nazwa w informacjach dodatkowych)
- Dostawy implantów do zabiegów chirurgicznych wykonywanych w celu zespoleń kości śródręcza, nadgarstka i stopy w Warszawskim Szpitalu Południowym sp. z o.o.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.