Ogłoszenie z dnia 2023-01-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00497643/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Chyrzynie oraz w Witnicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Park Narodowy "Ujście Warty"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081005974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chyrzyno 1
1.5.2.) Miejscowość: Górzyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-113
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pnujsciewarty.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pnujsciewarty.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pnujsciewarty.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Chyrzynie oraz w Witnicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c81dded-7bc0-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003192/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń w Chyrzynie i w Witnicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00497643
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.222.40.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 198363,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81950,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na kompleksowym sprzątaniu pomieszczeń należących do Parku Narodowego ,,Ujście Warty’’ znajdujących się w Chyrzynie 1 oraz w Witnicy przy ul. Ks. Józefa Bielaka 4.
2. Powierzchnia podlegająca sprzątaniu:
1) w miejscowości Chyrzyno wynosi:
a) 760 m² (Codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitariatów, kuchni, korytarzy i ciągów komunikacyjnych, laboratorium, sali ćwiczeń, klatki schodowej, pomieszczeń socjalnych, biblioteki, sklepiku, archiwum, magazynu wydawnictw, magazynu koszulek, kotłowni, wejścia na wieżę widokową oraz wieży widokowej, sali konferencyjnej),
b) 500 m2 (utrzymanie czystości terenu na zewnętrz obiektu przy wejściu do budynku),
2) w miejscowości Witnica wynosi 130 m2 (sprzątanie raz na dwa miesiące pomieszczeń biurowych, sali ćwiczeń, sanitariatów, dwóch pokoi, kuchni, korytarzy i ciągów komunikacyjnych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90920000-2 - Usługi w zakresie odkażania urządzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84200,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118267,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84200,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRYMAK&CO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5981638755
7.3.3) Ulica: Nowy Lubusz 8/32
7.3.4) Miejscowość: Nowy Lubusz
7.3.5) Kod pocztowy: 69-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84200,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Świadczenie usługi codziennego sprzątania budynku Samodzielnego Publicznego Pogotowia Ratunkowego w Pruszczu Gdańskim
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.