Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00016729/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-12
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028438 z dnia 2021-04-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa owoców i warzyw dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny w Jaśle
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370444486
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 22
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 4437675
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpital.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa owoców i warzyw dla Szpitala Specjalistycznego w Jaśle2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ca90f47-8255-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028438
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002199/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Owoce i warzywa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00016729/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 230000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78732,5 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
owoce i warzywa zgodnie z Załącznikiem nr 2 Formularz ofertowy i Załącznikiem nr 1 Formularz cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 44197,5 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ziemniaki zgodnie z Załącznikiem nr 2 Formularz ofertowy i Załącznikiem nr 1 Formularz cenowy4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 17050 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
jabłka zgodnie z Załącznikiem nr 2 Formularz ofertowy i Załącznikiem nr 1 Formularz cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 7920 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
mrożonki zgodnie z Załącznikiem nr 2 Formularz ofertowy i Załącznikiem nr 1 Formularz cenowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 9565 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45520,13
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45520,13
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45520,13
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOLDENFRUIT Kwilosz sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370403487
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 11b
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOLDENFRUIT KWILOSZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GOLDENFRUIT KWILOSZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45520,13
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11434,5
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11434,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11434,5
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOLDENFRUIT Kwilosz sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370403487
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 11b
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOLDENFRUIT KWILOSZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GOLDENFRUIT KWILOSZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11434,50
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8316
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8316
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8316
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOLDENFRUIT Kwilosz sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370403487
7.3.3) Ulica: ul. Towarowa 11b
7.3.4) Miejscowość: Jasło
7.3.5) Kod pocztowy: 38-200
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOLDENFRUIT KWILOSZ SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GOLDENFRUIT KWILOSZ SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8316,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9833,25
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10279,5
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9833,25
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAWIT A. i J. Białas L. i W. Lampra sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 370015680
7.3.3) Ulica: ul. Mięsowicza 2a
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9833,25
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1868R Trzcinica - Osobnica - Cieklin w miejscowości Osobnica w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Dostawa owoców i warzyw
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Budowa mostu na rzece Jasiołce wraz z dojazdami do ulic Żeromskiego i Szajnochy"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- Usługi pomiarowe w zakresie wykonania opracowań geodezyjno - kartograficznych dla Powiatu Jasielskiego
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Dostawa mrożonek
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 1 im. Krasnala Hałabały w Grodzisku Mazowieckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.