Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00644701/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
- 2024/BZP 00655449/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Zakup paliwa na potrzeby pojazdów Nadleśnictwa Nidzica w 2025 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Nidzica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510546371
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębowa 2A
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 625 28 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nidzica@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-nidzica
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_nidzica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup paliwa na potrzeby pojazdów Nadleśnictwa Nidzica w 2025 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4c832733-b00f-40c7-a0fe-892f3585b9d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028452
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00544794/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zakup paliwa na potrzeby pojazdów Nadleśnictwa Nidzica w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644701
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.34.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 282599,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część I – Bezgotówkowy zakup paliwa do samochodu i zbiornika mobilnego na samochodzie (na potrzeby maszyn wielooperacyjnych).a) Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych w szacunkowej ilości:
- olej napędowy ON - 40 000 litrów
b) Paliwo tankowane będzie bezpośrednio z zalegalizowanych dystrybutorów paliw do samochodu oraz zbiornika mobilnego zamontowanego na samochodzie, a także do kanistrów będących w posiadaniu Zamawiającego
z użyciem elektronicznych kart paliwowych.
c) Punkt tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd dla samochodów Zamawiającego, zlokalizowany w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Dębowa 2A. 13 – 100 Nidzica, musi obejmować cały przedmiot zamówienia. Odległość punktu sprzedaży paliw od siedziby Zamawiającego jest mierzona drogami publicznymi umożliwiającymi poruszanie się pojazdów, a dojazd do punktu sprzedaży i powrót do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć łącznie 30 km.
d) Sprzedaż paliw odbywać się będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizowania transakcji przy uwzględnieniu stałego opustu zaoferowanego przez Wykonawcę, wskazanego w ofercie.
e) Stacje muszą spełniać wymogi przewidziane dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. 2023, poz. 1707 ze zm.).
f) Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.).
g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku samochodów i osób dokonujących tankowań.
h) Zamówienie realizowane będzie na zasadzie bezgotówkowych zakupów – tankowań pojazdów Zamawiającego (karty bezgotówkowe).
i) Fakturowana cena paliwa będzie zgodna z cenami obowiązującymi u Wykonawcy w momencie dokonywania zakupu z uwzględnieniem zaoferowanego opustu.
j) Okres rozliczania (zapłaty) – 14 dni. Rozliczenie za zakup paliw płynnych następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu lub sprzętu mechanicznego pomniejszoną o zadeklarowany stały opust na paliwa objęte niniejszym przedmiotem zamówienia. Opust od cen paliw udzielony przez Wykonawcę zostanie ustalony na okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegał zmianom w okresie jej trwania z zastrzeżeniem zapisów umowy dotyczących waloryzacji, której wzór stanowi Załącznik nr 4a dla Części I do SWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie według faktycznie zakupionego paliwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 194896,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Bezgotówkowy zakup paliwa na potrzeby pojazdów Nadleśnictwaa) Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy, sukcesywny zakup paliw płynnych w szacunkowej ilości:
- olej napędowy ON – 8 000 litrów,
b) Paliwo tankowane będzie bezpośrednio z zalegalizowanych dystrybutorów paliw do samochodów Nadleśnictwa Nidzica, a także do kanistrów będących w posiadaniu Zamawiającego z użyciem elektronicznych kart paliwowych.
c) Punkt tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd dla samochodów Zamawiającego, zlokalizowany w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego tj. ul. Dębowa 2A. 13 – 100 Nidzica, musi obejmować cały przedmiot zamówienia. Odległość punktu sprzedaży paliw od siedziby Zamawiającego jest mierzona drogami publicznymi umożliwiającymi poruszanie się pojazdów, a dojazd do punktu sprzedaży i powrót do siedziby Zamawiającego nie może przekroczyć łącznie 30 km.
d) Sprzedaż paliw odbywać się będzie po cenach obowiązujących na danej stacji paliw Wykonawcy w momencie realizowania transakcji przy uwzględnieniu stałego opustu zaoferowanego przez Wykonawcę, wskazanego w ofercie.
e) Stacje muszą spełniać wymogi przewidziane dla stacji paliw zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz. U. 2023, poz. 1707 ze zm.).
f) Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze zm.).
g) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby obsługiwanych w ciągu roku samochodów i osób dokonujących tankowań.
h) Zamówienie realizowane będzie na zasadzie bezgotówkowych zakupów – tankowań pojazdów Zamawiającego (karty bezgotówkowe).
i) Fakturowana cena paliwa będzie zgodna z cenami obowiązującymi u Wykonawcy w momencie dokonywania zakupu z uwzględnieniem zaoferowanego opustu.
j) Okres rozliczania (zapłaty) – 14 dni. Rozliczenie za zakup paliw płynnych następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu lub sprzętu mechanicznego pomniejszoną o zadeklarowany stały opust na paliwa objęte niniejszym przedmiotem zamówienia. Opust od cen paliw udzielony przez Wykonawcę zostanie ustalony na okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegał zmianom w okresie jej trwania z zastrzeżeniem zapisów umowy dotyczących waloryzacji, której wzór stanowi Załącznik nr 4b dla Części II do SWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie według faktycznie zakupionego paliwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 38979,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Zakup i dostawa paliwa do zbiornika stacjonarnego.a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa oleju napędowego w szacunkowej ilości 10 000 litrów.
b) Sprzedaż będzie realizowana sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego przez okres obowiązywania umowy.
c) Paliwa będą dostarczane i tankowane do zbiornika o pojemności 1 500 litrów znajdującego się na terenie OHZ Nadleśnictwa Nidzica, Koniuszyn 7, 13 – 100 Nidzica.
d) Paliwo powinno być dowiezione w terminie 48 godzin od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia pisemnie, faksem, e-mailem lub telefonicznie.
e) Zamawiający nie będzie zobowiązany do zapłaty Wykonawcy, ani innemu przewoźnikowi wynagrodzenia za przewóz paliw.
f) Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty ceny za zakupione paliwo w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowej faktury stwierdzającej sprzedaż w danym okresie rozliczeniowym. Przez okres rozliczeniowy Zamawiający rozumie dany miesiąc.
W fakturach Wykonawca będzie wskazywał w szczególności rodzaj i ilość paliwa, numery WZ.
g) Zamawiający będzie zobowiązany do zapłaty ceny za rzeczywiście odebraną ilość paliwa.
h) Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie stosowanej przez producenta ceny oleju napędowego oraz do podania adresu strony internetowej, na której Zamawiający będzie miał możliwość sprawdzania cen za paliwo w określonym dniu. W przypadku zmiany producenta Wykonawca o tym fakcie poinformuje niezwłocznie Zamawiającego.
i) Dostawa oleju napędowego następować będzie po aktualnej cenie ogłoszonej na stronie, o której mowa powyżej w dniu dostawy, pomniejszonej o zadeklarowany stały opust (rabat) na paliwa objęte przedmiotem umowy wskazany w ofercie.
j) Opust od cen paliw udzielony przez Wykonawcę zostanie ustalony na okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegał zmianom w okresie jej trwania z zastrzeżeniem zapisów umowy dotyczących waloryzacji, której wzór stanowi Załącznik 4c dla Części III do SWZ. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie według faktycznie zakupionego paliwa.
k) Fakturowana cena paliwa będzie zgodna z cenami obowiązującymi u Wykonawcy w momencie dokonywania dostawy z uwzględnieniem zaoferowanego opustu.
4) Zakup i dostawa oleju napędowego letniego obowiązywać będzie w okresie od 1 kwietnia do 20 października, natomiast dostawa oleju napędowego zimowego od 21 października.
5) W przypadku, gdy warunki klimatyczne będą wskazywały na potrzebę używania zimowego oleju napędowego w innym okresie niż wymieniony w pkt 4), Wykonawca jest zobowiązany do jego dostawy przez okres ustalony z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 48724,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234802,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234802,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234802,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Piotrkowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7460004032
7.3.3) Ulica: Kuce 7B
7.3.4) Miejscowość: Janowiec Kościelny
7.3.5) Kod pocztowy: 13-111
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ PIOTRKOWSKI Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234802,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46960,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46960,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46960,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Piotrkowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7460004032
7.3.3) Ulica: Kuce 7B
7.3.4) Miejscowość: Janowiec Kościelny
7.3.5) Kod pocztowy: 13-111
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ PIOTRKOWSKI Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46960,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59310,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59310,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59310,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dariusz Piotrkowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7460004032
7.3.3) Ulica: Kuce 7B
7.3.4) Miejscowość: Janowiec Kościelny
7.3.5) Kod pocztowy: 13-111
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
DARIUSZ PIOTRKOWSKI Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59315,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Remont drogi powiatowej nr DP 1623N na odcinku Grabówko - Zawady
- Remont dróg powiatowych nr DP 1304N oraz DP 1548N w m. Wola
- Remont drogi powiatowej nr 1264N na odcinku Koniuszyn - DW 545 (Moczysko)
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
- Dostawa paliwa.
- Drugi przetarg na zakup paliwa na potrzeby maszyn Nadleśnictwa Wielbark w roku 2025
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Hurtowa sprzedaż wraz z dostawą oleju napędowego w 2025 roku
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.