Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00664106/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP UŻYWANEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO DO HYDRODYNAMICZNEGO CZYSZCZENIA SIECI ODWADNIAJĄCYCH I KANALIZACYJNYCH, ZBIERANIA I TRANSPORTU ODPADÓW PŁYNNYCH ORAZ ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z/s w Wiśniowej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470679401
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piekarnicza 6/10
1.5.2.) Miejscowość: Wiśniowa Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-020
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgk.andrespol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.andrespol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49320058-6223-4d0e-b45b-81e15ae4c8dc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP UŻYWANEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO DO HYDRODYNAMICZNEGO CZYSZCZENIA SIECI ODWADNIAJĄCYCH I KANALIZACYJNYCH, ZBIERANIA I TRANSPORTU ODPADÓW PŁYNNYCH ORAZ ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49320058-6223-4d0e-b45b-81e15ae4c8dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00664106
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.12/2181/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojazdu dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Andrespolu, w ramach zadania: „ZAKUP UŻYWANEGO SAMOCHODU SPECJALNEGO DO HYDRODYNAMICZNEGO CZYSZCZENIA SIECI ODWADNIAJĄCYCH I KANALIZACYJNYCH, ZBIERANIA I TRANSPORTU ODPADÓW PŁYNNYCH ORAZ ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
a) rok produkcji nie starszy niż 2003 rok,
b) przebieg nie większy niż 140000 km,
c) samochód 3 osiowy,
d) konfiguracja napędów 6x4,
e) moc silnika nie mniejszy niż 340 KM,
f) skrzynia biegów półautomatyczna z sprzęgłem,
g) samochód z możliwością wymiany nadwozia:
- zabudowa do czyszczenia kanalizacji z funkcją ssania, wydmuchu oraz pompą wysokiego ciśnienia,
- zabudowa do zimowego utrzymania dróg wyposażona w piaskarkę oraz pług,
h) wyposażenie zabudowy do czyszczenia kanalizacji:
- pojemność zbiornika minimum10000 l w tym na:
• czystą wodę minimum 5000 l,
• na brudną wodę minimum 5000 l,
- zbiornik podnoszony kiprowany hydrauliczne,
- pompa wysokiego ciśnienia minimum 300 l/min,
- pompa próżniowa minimum 1300 l/min,
- teleskopowy i obrotowy wysięgnik do węża ssącego,
- dennica otwierana hydraulicznie do góry na pełny przekrój poprzeczny,
- wąż ssawny o średnicy min DN 100,
- wąż płuczący 1'' minimum 90 m,
- wąż płuczący 1/2'' minimum 20 m,
i) zabudowa do zimowego utrzymania dróg wyposażona:
- piaskarka,
- pojemność minimum 6 m3,
- sterowanie z kabiny kierowcy,
- asymetria wyrzutu,
- plandeka zakrywająca materiał,
- pług o szerokości przynajmniej 3,00 m,
- sterowanie z kabiny kierowcy,
- pług podnoszony oraz opuszczany hydraulicznie,
- pług sterowany hydrauliczne na stronę lewą oraz prawą,
j) światła ostrzegawcze,
k) oświetlenie otoczenia pojazdu (pracy),
l) pojazd musi być zarejestrowany w Polsce i posiadać ważne ubezpieczenie OC i przegląd techniczny,
m) przedmiot zamówienia musi być własnością Wykonawcy, wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie może stanowić przedmiotu zabezpieczenia.
Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Niespełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty.
Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
Wykonawca w ofercie zobowiązany będzie do podania producenta, modelu oferowanego pojazdu.
Wykonawca zapewnia przeszkolenie załogi z zakresu obsługi pojazdu.
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem dostawę (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) przedmiotu zamówienia. Miejscem dostawy będzie Zakład Gospodarki Komunalnej w Andrespolu z siedzibą w Wiśniowej Górze, ul. Piekarnicza 6/10, 95-020 Andrespol.
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z obowiązującymi normami i przepisami, a w szczególności musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. "Prawo o ruchu drogowym" wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy.
Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie.
Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści Opisu Przedmiotu Zamówienia, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, normy europejskie, oceny techniczne, aprobaty specyfikacji technicznej, systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt.2 i ust. 3 Ustawy - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia rozumie się wykonane przez dowolnych producentów przy zachowaniu identycznych lub lepszych parametrów technicznych i walorów użytkowych oraz w pełni kompatybilnych z resztą urządzeń pod warunkiem, iż spełniają one te same właściwości techniczne co zaproponowane przez Zamawiającego.
Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp.
W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. Opisanych w opisie przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu.
Wykonawca, który oferuje metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest tę równoważność wykazać. Stosownie do punktu 35 Wyroku Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej z dnia 2018-07-12, C-14/17, w tym celu wymaga się złożenia wraz z ofertą stosownych dokumentów i oświadczeń potwierdzających np. karty katalogowe/specyfikacje techniczne / opisy itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 532590,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 532590,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 532590,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C.S.C. FURMANEK Maria, Albert, Wiktor Furmanek Spółka cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572916536
7.3.4) Miejscowość: Daleszyce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
C.S.C. FURMANEK MARIA, ALBERT, WIKTOR FURMANEK SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
C.S.C. FURMANEK MARIA, ALBERT, WIKTOR FURMANEK SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 532590,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-22Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.