Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00303932/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
- 2021/BZP 00315155/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-14
- 2023/BZP 00106445/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00106469/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00106486/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
- 2023/BZP 00106511/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/G/53/21 Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek, wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach i do Oddziałów w Skawinie i Poznaniu w 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUT METALI NIEŻELAZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000027542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Sowińskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@imn.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/imn_gliwice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/G/53/21 Dostawa gazów technicznych, czystych i mieszanek, wraz z dzierżawą butli do Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych w Gliwicach i do Oddziałów w Skawinie i Poznaniu w 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed6067b7-576e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028472
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00303932/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/G/53/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 145770,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – dostawa gazów (dostawa tlenu 2,5, acetylenu technicznego, acetylenu 2,6, argonu 5.0, azotu 5.0, azotu 6.0, wodoru 3.0,wodoru 5,5 helu 5.0, helu 6.0, podtlenku azotu 2.5, dwutlenku węgla 2.5, azotu ciekłego, mieszanki argonu 30% / helu 70%, mieszanki argonu 90% / metanu 10%, mieszanki azotu 95% / wodoru 5%, mieszanki argonu 50% / helu 50%) wraz z dzierżawą butli do Łukasiewicz-IMN w Gliwicach określonych w załączniku 14.5.3.) Główny kod CPV: 24110000-8 - Gazy przemysłowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24111100-6 - Argon
24111800-3 - Azot ciekły
4.5.5.) Wartość części: 88725,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – dostawa argonu ciekłego (zbiornik własny o pojemności 450 litrów) do Łukasiewicz-IMN w Gliwicach określonego w załączniku 14.5.3.) Główny kod CPV: 24111100-6 - Argon
4.5.5.) Wartość części: 27068,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – dostawa gazów (dostawa acetylenu technicznego, argonu 5.0, azotu 5.0, wodoru 5.0, argonu do spektrometrii 4.8, podtlenku azotu 2.5, dwutlenku węgla, powietrza, azotu ciekłego,azot sprężony T-N28) wraz z dzierżawą butli do Łukasiewicz-IMN Oddział w Skawinie określonych w załączniku 24.5.3.) Główny kod CPV: 24110000-8 - Gazy przemysłowe
4.5.5.) Wartość części: 14831,39 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – dostawa gazów (dostawa tlenu 2,5, argonu technicznego, argonu 5.0, argonu 6.0, azotu 4.8 technicznego, azotu 5.0, azotu 6.0, helu 5.0, helu 6.0, powietrza, mieszanki argonu 95% /wodoru 5%) wraz z dzierżawą butli do Łukasiewicz-IMN Oddział w Poznaniu oraz do Zakładu w Wierzenicy określonych w załączniku 34.5.3.) Główny kod CPV: 24110000-8 - Gazy przemysłowe
4.5.5.) Wartość części: 14113,90 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – dostawa azotu ciekłego (zbiorniki własne) do Łukasiewicz-IMN Oddział w Poznaniu określonych załączniku 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 24111800-3 - Azot ciekły
4.5.5.) Wartość części: 1031,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 199296,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 199296,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 199296,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIAD Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181974455
7.3.3) Ulica: Kokotek 66
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 199296,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37638,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37638,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Products Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260213184
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37638,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12018,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21640,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12018,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Messer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8510109326
7.3.3) Ulica: Maciejkowicka 30
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-503
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12018,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22718,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22718,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22718,73 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Products sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260213184
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22718,73 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6371,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6371,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6371,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Air Products Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260213184
7.3.3) Ulica: ul. Komitetu Obrony Robotników 48
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-146
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6371,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont nawierzchni dróg powiatowych masą bitumiczną na gorąco
- Remont nawierzchni dróg powiatowych emulsją i grysami
- Dostawa rynien otwartych oraz pomostowych zamkniętych do przenośnika zgrzebłowego produkcji NOWOMAG dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica - nr grupy 292-10-03
- Remont 10 szt. bębnów napędowych OE630x1200 do przenośników typu GWAREK 1000 dla PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- wykonanie remontu mieszkań w zasobach Miasta Gliwice
- Modernizacja kotłowni gazowej w budynku Zespołu Szkół Specjalnych im. Janusza Korczaka w Gliwicach.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa gazów medycznych w butlach oraz zbiornikach w stanie ciekłym wraz z transportem i dzierżawą zbiorników i butli.
- Dostawa gazów do procedur medycznych dla Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/2/2025
więcej: Gazy przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.