Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00627638/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
- 2024/BZP 00654394/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLSKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piastowska 12
1.5.2.) Miejscowość: Kolsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-415
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakolsko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kolsko.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c7d6370-3e00-4392-a265-86eb6d02a2de1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c7d6370-3e00-4392-a265-86eb6d02a2de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028554
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051309/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Nowoczesna remiza Ochotniczej Straży Pożarnej w Kolsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627638
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2774002,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa z przebudową istniejącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w m. Kolsko na działkach nr 494/1,494/2,493/1, 493/2. Przedmiotem zamówienia obejmuje rozbiórkę istniejącego obiektu na terenie objętym inwestycją, jak i przebudowę istniejącego budynku remizy OSP wraz z jego rozbudową. Przebudowa istniejącego budynku OSP w ramach istniejącego obrysu o pomieszczenia o funkcji biurowej, węzeł higieniczno-sanitarny, salkę konferencyjną z aneksem kuchennym, wieża do suszenia węży pozostaje bez zmian. Rozbudowa istniejącego budynku Remizy OSP o pomieszczenie hali garażowej na trzy wozy bojowe straży pożarnej, warsztatów podręcznych, pomieszczenia socjalne w formie szatni brudnych i czystych, węzła sanitarnego. Dojazd do pomieszczenia garażowego poprzez wewnętrzny plac stanowiący zakres Projektowanego Zagospodarowania Terenu. Obydwa budynki połączone ze sobą funkcjonalnie przejściem zaprojektowanym w przedsionku.
Obiekt w całości parterowy, niepodpiwniczony, zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej, przykryty dachami dwuspadowymi będzie posiadał własne źródło ciepła (pompa ciepła) oraz instalację fotowoltaiczną.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:
• załącznik nr 1 do SWZ – Projekt architektoniczno-konstrukcyjny
• załącznik nr 2 do SWZ – Projekt branża elektryczna
• załącznik nr 3 do SWZ – Projekt techniczny instalacje sanitarne
• załącznik nr 4 do SWZ – Przedmiary robót
• załącznik nr 5 do SWZ – Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
3. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia (obowiązek ten dotyczy także podwykonawców):
• wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, tj. bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż – wszyscy pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, kadra techniczna budowy, za wyjątkiem kierownika budowy, wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262210-6 - Fundamentowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
39290000-1 - Wyposażenie różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 2.000.000,00 zł brutto. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 19 grudnia 2024 r.Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający w dniu 30 grudnia 2024 r. wezwał Wykonawcę: KAPIBARA Mateusz Małyjurek Spółka komandytowa, ul. Floriana 7, 44-190 Knurów do złożenia następujących dokumentów:
1. zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu – w przypadku zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby, zobowiązanie winno potwierdzać, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotem udostepniającym zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca nie złożył do upływu wskazanego terminu powyższych dokumentów, w związku z tym jego oferta została odrzucona w dniu 7 stycznia 2025 r. na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
Ponadto Zamawiający w dniu 7 stycznia 2025 r. na podstawie art. 224 ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, zwrócił się do Wykonawcy IZABELA MIELEWCZYK KAMBUD, ul. Kocborowska 7-9, 83-200 Starogard Gdański o udzielenie wyjaśnień – wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny. Wykonawca w wyznaczonym terminie nie udzielił wyjaśnień, w związku z tym jego oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp w związku z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp.
Uwzględniając powyższe Zamawiający ustalił, iż najkorzystniejszą ofertą niepodlegającą odrzuceniu złożoną w toku przedmiotowego postępowania jest oferta nr 9 złożona przez Wykonawcę: Z.P.H.U. „MAT-BUD” Zakład Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz, Grójec Wielki 14, 64-214 Chobienice, opiewająca na kwotę 2.952.000,00 zł brutto. Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 2.000.000,00 zł brutto.
W związku z powyższym, na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający zdecydował o unieważnieniu niniejszego postępowania, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2952000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4552214,83 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Dostawa i montaż kompletnych instalacji fotowoltaicznych w placówkach należących do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
więcej: Wyposażenie różne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.