eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WieliczkaRemont dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2021r. - roboty podobne rej. II



Ogłoszenie z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028643 z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2021r. – roboty podobne rej. II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121398842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lednicka 16a

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 278-20-10

1.5.8.) Numer faksu: 12 250-11-90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzd@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gzd.wieliczka.eu/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.gzd.wieliczka.eu/pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2021r. – roboty podobne rej. II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b4766b2-7fe3-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000197/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 Remonty dróg o nawierzchni tłuczniowo-żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka – roboty podobne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7) uPzp Zam może udzielić zam w trybie zam z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zam podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zam polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót bud, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zam dla zam podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zam została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Wszystkie przesłanki zostały spełnione, gdyż: Zam. podst. zostało udzielone w dniu 13.03.2020 r. (ogłoszenia o udzieleniu zamówienia z dnia 27.03.2020 r. nr 510055390-N-2020); Zostało udzielone dotychczasowemu Wykonawcy Firma Transportowo-Drogowa Andrzej Rokosz Wierzbanowa 141, 32-412 Wiśniowa; Zam na roboty podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zam nr 509338-N-2020 z dnia 2020-02-05 r i jest zgodne z jego przedmiotem - z pkt II.7. Zam. podobne zostały przewidziane w szacowaniu wartości zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZD.422.6.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 82904,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 41452 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont dróg o nawierzchni tłuczniowo - żwirowej na terenie miasta i gminy Wieliczka w Rejonie nr 2.Rejon nr 2 obejmuje teren miejscowości: Byszyce, Chorągwica, Dobranowice, Golkowice, Gorzków, Grajów, Jankówka, Janowice, Koźmice Małe, Koźmice Wielkie, Mietniów, Podstolice, Raciborsko, Rożnowa, Siercza, Sygneczów. 1. Remont nawierzchni dróg obejmować będzie:- remonty cząstkowe nawierzchni tłuczniowych kruszywem porfirowym z wykuciem wyboi do stałej głębokości, mechaniczne zagęszczenie tłucznia, głębokość wyboi 8 cm (średnio) – 130,00 m2,- wyrównanie istniejącej podbudowy (zagęszczenie mechaniczne), kruszywem porfirowym-łamanym, dostarczonym przez wykonawcę, warstwa po zagęszczeniu do 0-10 cm z uwzględnieniem robót przygotowawczych w zakresie istniejącej podbudowy oraz eliminacji lub wykorzystania materiałów z istniejącej podbudowy dla osiągnięcia celu trwałości wykonania naprawy podbudowy drogi – 200,00 m3. 2. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót oraz STWiOR, które stanowią załączniki do nin. zaproszenia. 3. wspólny słownik zamówień publicznych CPV:45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333, 2127, 2320, z 2021 r. poz. 11, 234, 282), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740, 2320) i ustawie z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r. poz. 2019 ze zm.). 5. Jeżeli w dokumentach zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach, tj. w szczególności z przedmiarem robót oraz STWiOR. 6. W przypadku opisania w dokumentach zamówienia przedmiotu zamówienia przez odniesienie się do wymaganych cech materiału, produktu lub usługi, o których mowa w art. 102 uPzp, oraz w kolejności preferencji do:- Polskich Norm przenoszących normy europejskie,- norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie,- europejskich ocen technicznych, rozumianych jako udokumentowane oceny działania wyrobu budowlanego względem jego podstawowych cech, zgodnie z odpowiednim europejskim dokumentem oceny, w rozumieniu art. 2 pkt 12 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5, z późn. zm.),- wspólnych specyfikacji technicznych, rozumianych jako specyfikacje techniczne w dziedzinie produktów teleinformatycznych określone zgodnie z art. 13 i art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1025/2012 z dnia 25 października 2012 r. w sprawie normalizacji europejskiej, zmieniającego dyrektywy Rady 89/686/EWG i 93/15/EWG oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 94/9/WE, 94/25/WE, 95/16/WE, 97/23/WE, 98/34/WE, 2004/22/WE, 2007/23/WE, 2009/23/WE i 2009/105/WE oraz uchylającego decyzję Rady 87/95/EWG i decyzję Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1673/2006/WE (Dz. Urz. UE L 316 z 14.11.2012, str. 12 z późn. zm.),- norm międzynarodowych,- specyfikacji technicznych, których przestrzeganie nie jest obowiązkowe, przyjętych przez instytucję normalizacyjną, wyspecjalizowaną w opracowywaniu specyfikacji technicznych w celu powtarzalnego i stałego stosowania,- innych systemów referencji technicznych ustanowionych przez europejskie organizacje normalizacyjne,W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 uPzp, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności:- Polskie Normy,- krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2019 r. poz. 266 i 730),- polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw,- krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego. 7. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: 7.1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 7.2) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7.3) Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 4 Zaproszenia. 7.4) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych (inwentaryzacja powykonawczą). 7.5) W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum 20 000,00 zł (dla każdej części zamówienia). 7.6) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 3 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi na wykonany cały przedmiot zamówienia może być przedmiotem negocjacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49451,30

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49451,30

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49451,30

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Drogowa Andrzej Rokosz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 6811019887

7.3.3) Ulica: Wierzbanowa 141

7.3.4) Miejscowość: Wiśniowa

7.3.5) Kod pocztowy: 32-412

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49451,30

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.