eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówŚwiadczenie usługi konserwacji punktów oświetlenia miejsc publicznych oraz dróg na terenie Gminy Myszków w zakresie podstawowym



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi konserwacji punktów oświetlenia miejsc publicznych oraz dróg na terenie Gminy Myszków w zakresie podstawowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi konserwacji punktów oświetlenia miejsc publicznych oraz dróg na terenie Gminy Myszków w zakresie podstawowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f19de35-93c0-4af2-a101-bf0e765c8d04

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045774/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.20 Świadczenie usługi konserwacji punktów oświetlenia miejsc publicznych oraz dróg na terenie Gminy Myszków w zakresie podstawowym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Na terenie Gminy Myszków znajdują się oprawy oświetleniowe, których właścicielami są: Gmina Myszków oraz TAURON Nowe Technologie S.A. Część opraw Gminy Myszków zamontowana jest na słupach stanowiących własność TAURON Nowe Technologie S.A. oraz TAURON Dystrybucja S.A., które są przedmiotem umowy najmu pomiędzy stronami. Zgodnie z art. 18 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 10.04. 1997 r. Prawo energetyczne do zadań własnych gminy w zakresie zaopatrzenia w energię elektryczną, ciepło i paliwa gazowe należy finansowanie oświetlenia znajdujących się na terenie gminy.
Zgodnie z art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. a) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze i jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.28.2024.JG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 982059,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji punktów oświetlenia miejsc publicznych oraz dróg na terenie Gminy Myszków w zakresie podstawowym, polegającej na zapewnieniu prawidłowości funkcjonowania instalacji oświetleniowych przy zachowaniu przynajmniej obowiązujących standardów organizacji obsługi oświetlenia i standardów technicznych świecenia.
2. Standardy organizacji obsługi oświetlenia:
1) całodobowa obsługa za pośrednictwem właściwych komórek organizacyjnych umożliwiających zgłaszanie reklamacji i informacji o nieprawidłowym działaniu Urządzeń Oświetleniowych przez 7 dni tygodnia i 24 godziny na dobę,
2) bezzwłoczne podjęcie działań interwencyjnych w sytuacjach wyjątkowych takich jak:
a) kolizja drogowa w wyniku, której uszkodzeniu uległy Urządzenia Oświetleniowe,
b) stwierdzenie przez Zamawiającego, że stan Urządzeń Oświetleniowych stwarza zagrożenie dla otoczenia,
c) niesprawność fragmentów Urządzeń Oświetleniowych stanowiących obszar zasilania stacji transformatorowej SN/0,4 kV,
d) inne przypadki niesprawności Urządzeń Oświetleniowych spowodowane
np. działaniem żywiołów oraz osób trzecich;
3) usuwanie niesprawności Urządzeń Oświetleniowych w czasie od stwierdzenia przez Wykonawcę lub skutecznego zgłoszenia przez Zamawiającego, liczonym w sposób następujący:
a) 120 godzin w dni powszednie, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem
dni ustawowo wolnych od pracy,
b) 120 godziny liczone od początku pierwszego dnia powszedniego po dniu ustawowo wolnym od pracy w przypadkach, gdy usterka została zgłoszona (wykryta) w dniu poprzedzającym dzień ustawowo wolny od pracy,
4) likwidowanie awarii linii zasilających i urządzeń sterujących w sposób następujący:
a) awarie linii kablowych – do 7 dni roboczych (w tym lokalizacja uszkodzenia),
b) awarie układów sterujących – drobna naprawa do końca dnia roboczego następującego po dniu zgłoszenia,
- z zastrzeżeniem postanowień pkt 5,
5) Zawiadamiania Zamawiającego o awariach Urządzeń Oświetleniowych, których usunięcie w terminach określonych w pkt 3 jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
6) Standardy techniczne świecenia obejmują:
a) dotrzymywanie terminów zapalania i wygaszania opraw zgodnie z kalendarzem astronomicznym lub zaleceniami Zamawiającego;
b) dotrzymywanie sprawności świecenia opraw w instalacjach oświetleniowych ciągów komunikacyjnych określonej w % wymaganej liczby świecących opraw wynoszącej dla dróg wojewódzkich i powiatowych 90%, a dla dróg gminnych 85% w zakresie odnoszącym się do opraw nie objętych gwarancją udzieloną Zamawiającemu przez innego wykonawcę.
3. Standardy techniczne świecenia obejmują:
a) dotrzymywanie terminów zapalania i wygaszania opraw zgodnie z kalendarzem astronomicznym lub zaleceniami Zamawiającego;
b) dotrzymywanie sprawności świecenia opraw w instalacjach oświetleniowych ciągów komunikacyjnych określonej w % wymaganej liczby świecących opraw wynoszącej dla dróg wojewódzkich i powiatowych 90%, a dla dróg gminnych 85% w zakresie odnoszącym się do opraw nie objętych gwarancją udzieloną Zamawiającemu przez innego wykonawcę.
4. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia w okresie obowiązywania umowy zakresu zamówienia, tj. wykonania usługi konserwacji punktów oświetlania miejsc publicznych oraz dróg na terenie Gminy Myszków ponad zakres podstawowy określony w załączniku nr 1 do Umowy spowodowanego dobudowaniem nowych opraw oraz przewodów oświetlenia drogowego Zamawiający skorzysta z prawa opcji w ilości do 108 sztuk (art. 441 PZP). Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane w okresie obowiązywania umowy po dobudowaniu nowych opraw oraz przewodów oświetlenia drogowego, na takich samych warunkach, jak zamówienie podstawowe, w cenach jednostkowych jak w zamówieniu podstawowym – oprawy na gwarancji.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie potwierdzonym Protokołem z przyłączenia/odłączenia od/do sieci punktów świetlnych, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do Umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu.
5. Rodzaj zamówienia: usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1178784,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1178784,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1178784,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON Nowe Technologie S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8991076556

7.3.3) Ulica: Plac Powstańców Śląskich 20

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1178784,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.