Ogłoszenie z dnia 2025-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487603/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00502623/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Murowanej w Maszewie Lęborskim (Etap III)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16
1.5.2.) Miejscowość: Cewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cewice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
kierowanie podstawowymi rodzajmai działalności publicznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ul. Murowanej w Maszewie Lęborskim (Etap III)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a37305ee-2551-4715-bc6c-aeb057831873
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043839/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa drogi gminnej ul. Murowanej w Maszewie Lęborskim (Etap III)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-ZIR.271.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 464358,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ul. Murowanej i Drewnianej
w m. Maszewo Lęborskie wraz z kanalizacją deszczową – Etap III”.
Etap III obejmuje zakres opisany poniżej.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) Budowę kanalizacji deszczowej od istniejącego odcinka sieci kanalizacji zgodnie
z załączonym zakresem w Przedmiarze:
• Roboty ziemne – w obrębie istniejącego uzbrojenia roboty bezwzględnie należy wykonywać ręcznie.
• Wpusty uliczne żeliwne jezdniowe typu ciężkiego z osadnikiem betonowym prefabrykowanym DN500 – min. 12 szt.
• Studzienki kanalizacyjne z rurą wznoszącą i kołnierzem o średnicy 315-425 mm –
min. 6 szt.
Szczegółowy zakres robót określa projekt branży sanitarnej i Przedmiar – Etap III.
b) Budowa linii oświetlenia ulicznego (0,4kV):
• Budowa linii ośw. napowietrznej o dł. min. L=81m,
• Montaż słupów wirowanych 2 szt.,
• Montaż opraw oświetleniowych 100W 2 szt.
Szczegółowy zakres robót określa projekt branży elektrycznej.
c) Przebudowę drogi ul. Murowanej od istniejącego odcinka drogi ukończonego
w Etapie II (od skrzyżowania z ul. Szkolną wraz z wykonaniem zjazdów na posesje zgodnie
z załączonym rysunkiem z zakresu Etapu III) – min. 0,190 km:
• Nawierzchnia drogi z masy bitumicznej ograniczona obustronnie krawężnikami betonowymi posadowionymi na ławie betonowej z oporem – zgodnie przedmiarem etap III.
• Chodnik należy wykonać z kostki betonowej o gr. min. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm – min. 356,00 m2¬.
• Zjazdy należy wykonać z kostki betonowej o gr. min. 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej o gr. min . 5 cm – min. 524,00 m2.
• Powierzchnia z płyt wielootworowych na skarpie (płyty ażurowe o gr. 10cm) -
min. 20 m2.
• Humusowanie i obsianie trawą ( tereny przyległe do pobocza drogi oraz zgodnie
z PZT) – min. 90 m2.
• Regulacja studni, zaworów, kratek ściekowych.
• Materiały pochodzące z rozbiórki powinny być usunięte z terenu budowy na składowisko odpadów zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach na koszt Wykonawcy.
Szczegółowy zakres robót określa projekt branży drogowej i Przedmiar etap III.
Wykonawca zobowiązany jest do:
a. Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji.
b. Wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zgodnie z art. 57
ust. 1 pkt 5 prawa budowlanego.
c. W przypadku uszkodzenia istniejącego uzbrojenia podziemnego, kabli, przewodów, kanałów itp. Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia szkody
i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych.
d. W przypadku uszkodzenia kamieni granicznych Wykonawca będzie zobowiązany do ich odtworzenia na własny koszt.
e. Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót i infrastruktury.
f. Uporządkowanie terenu budowy.
g. Wykonawca zobowiązany jest do powiadomienia wszystkich niezbędnych instytucji oraz zarządców sieci o rozpoczęciu prac budowlanych na co najmniej
7 dni wcześniej wraz z uzyskaniem odpowiednich oświadczeń po zakończeniu robót oraz zapozna się z treścią uzgodnień zawartych w dokumentacji projektowej.
h. Wykonawca przed wejściem na tereny będące własnością osób fizycznych zobowiązany jest do ich powiadomienia o terminie rozpoczęcia robót, co najmniej 7 dni wcześniej. Po wykonaniu robót na działkach prywatnych, Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od właściciela pisemnego oświadczenia, że nie wnosi on uwag do wykonanych robót oraz, że teren został uporządkowany.
i. Prowadzenia prac w sposób umożliwiający wjazd na posesję.
j. Wykonanie kosztorysu powykonawczego po zakończeniu robót budowlanych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
1. Dokumentacja projektowa - branża drogowa.
2. Dokumentacja projektowa – branża sanitarna.
3. Dokumentacja projektowa – branża elektryczna
4. Przedmiar robót – etap III
5. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB).
W przypadku wątpliwości interpretacyjnych co do zakresu robót będzie obowiązywać następująca kolejność n/w dokumentów:
1. dokumentacja projektowa poszczególnych branż
2. przedmiar robót
3. STWiORB
1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać na etapie składania oferty, że oferowane przez niego roboty, materiały, itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając równoważność będzie kierował się takimi elementami, jak funkcjonalność i wytrzymałość, które w zaproponowanych rozwiązaniach równoważnych nie powinny być mniejsze od opisanych w dokumentach postępowania dla danego rozwiązania, materiału, czy funkcji. Dokumenty mające na celu wykazanie równoważności stanowią element oferty opisujący oferowany przedmiot, a zatem nie podlegają uzupełnieniu. Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne.
2. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy rękojmi za wady i 36 miesięcy gwarancji jakościowej. Zrównuje się oba okresy. Jednocześnie wydłużenie tych okresów jest możliwe. W takim przypadku zadeklarowanie dłuższego okresu będzie powodować odpowiednią punktację w kryteriach oceny ofert
3. Zmawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia.
4. Katalogi elektroniczne – Zamawiający nie wymaga złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych
5. Ponadto Zamawiający wymaga, aby zjazdy i połączenia z istniejącą infrastrukturą wykonane zostały w sposób umożliwiający korzystanie z niej przez osoby niepełnosprawne i osoby z ograniczeniami poruszania się, ani też nie będzie powodował jakichkolwiek trudności z korzystaniem z powstałej infrastruktury.
Wymagania związane z zatrudnieniem na podstawie stosunku pracy
1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu aktualnych przepisów Kodeksu Pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia:
1. Roboty ziemne,
2. Roboty brukarskie
3. Roboty montażowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 429587,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689484,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 429587,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Produkcja i Eksploatacja Kruszywa Formella s.c., Niepoczołowice, ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5882218300
7.3.3) Ulica: Kaszubska 52
7.3.4) Miejscowość: Niepoczołowice
7.3.5) Kod pocztowy: 84-223
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 429587,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI CEWICE
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Łebuni
- Roboty remontowe wewnętrzne w budynku Urzędu Gminy w Cewicach.
- Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Łebunia
więcej: przetargi CEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z sięgaczami i infrastrukturą towarzyszącą
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie gminy Jeżowe, w miejscowościach: Jeżowe, Groble, Jata i Sójkowa wraz z systemem monitorowania
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka"
- Budowa drogi 1 KDW w kierunku południowym od drogi gminnej nr 240933W, budowa drogi 4KPJ-1 oraz rozbudowa drogi gminnej 240995W (ul. Gen. Fieldorfa) na długości 279 m w miejscowości Łosia Wólka
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.