eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaUtrzymanie czystości obiektów Starostwa Powiatowego i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz utrzymanie czystości w otoczeniu obiektów Starostwa Powiatowego, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie...



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości obiektów Starostwa Powiatowego i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz utrzymanie czystości w otoczeniu obiektów Starostwa Powiatowego, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie…

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ostrowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668806

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 3-go Maja 68

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: 296457100

1.5.8.) Numer faksu: 296457101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatostrowmaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatostrowmaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4fd46294-9869-441d-8f46-116272d11752

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości obiektów Starostwa Powiatowego i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz utrzymanie czystości w otoczeniu obiektów Starostwa Powiatowego, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie…

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fd46294-9869-441d-8f46-116272d11752

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053993/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie czystości obiektów Starostwa Powiatowego, Powiatowego Urzędu Pracy i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00627872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zamierza udzielić zamówienia Ostrowskiej Spółdzielni Socjalnej w Ostrowi Mazowieckiej. Powiat Ostrowski i Miasto Ostrów Mazowiecka są podmiotami, o których mowa w art. 4 pkt 1 ustawy. Sprawują oni kontrolę nad Spółdzielnią, wywierają dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje Spółdzielni. W skład Walnego Zgromadzenia Spółdzielni wchodzi Powiat Ostrowski i Miasto Ostrów Mazowiecka. W skład Zarządu Spółdzielni weszli: przedstawiciel Powiatu i Miasta. Cele i przedmiot działalności Spółdzielni wpisują się w realizację zadań Miasta i Powiatu. 94,86% działalności Spółdzielni dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiających sprawujących nad nią kontrolę. W Spółdzielni nie ma udziału kapitału prywatnego. Zamawiający będzie pełnił nadzór nad wykonywanymi zadaniami. Zasadne jest zawarcie umowy na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust.1 pkt 13 ustawy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.3.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 643836,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) kompleksowe sprzątanie obiektu Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Widnichowska 20 w Ostrowi Mazowieckiej, lokalu przy ul. Rubinkowskiego 15 w Ostrowi Mazowieckiej oraz obiektów Starostwa Powiatowego w Ostrowi Mazowieckiej:
a) budynku przy ul. 3 Maja 68;
b) budynku przy ul. 3 Maja 51;
c) budynku przy ul. Brokowskiej 37;
d) lokalu przy ul. B. Prusa 3/11 – Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej
i Kartograficznej;
e) lokalu przy ul. Widnichowskiej 20 – Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania
o Niepełnosprawności;
f) lokalu przy ul. Rubinkowskiego 8 – lokal punktu nieodpłatnej pomocy prawnej w Zespole Szkół Nr 1;
2) otwieraniu i zamykaniu budynku przy ul. 3 Maja 68 przy użyciu kluczy przekazanych przez Zamawiającego;
3) wykonywaniu prac gospodarczych w obiektach wymienionych w pkt. 1 oraz
w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ostrowi Mazowieckiej;
4) utrzymaniu czystości w otoczeniu budynków Starostwa Powiatowego przy
ul. 3 Maja 68, ul. 3 Maja 51, Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy
ul. Widnichowskiej 20, Powiatowego Urzędu Pracy przy ul. 3 Maja 55, w tym
odśnieżanie w okresie zimowym;
5) pielęgnacji i utrzymaniu zieleni w otoczeniu budynków przy ul. 3 Maja 68, ul. 3 Maja 51, ul. Widnichowskiej 20 i ul. 3 Maja 55;
6) utrzymaniu czystości obelisku upamiętniającego Powstanie Styczniowe, usytuowanego w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. 3 Maja 3 oraz porządku w jego otoczeniu.
2. Szczegółowa charakterystyka obiektów wymienionych w ust. 1 znajduje się w załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
3. Zakres i częstotliwość prac objętych umową określony został w Harmonogramie - załączniku nr 2 do projektowanych postanowień umowy; w przypadkach wyjątkowych, gdy konieczne będzie wykonanie określonej pracy poza harmonogramem zostanie ona wykonana po dokonaniu uzgodnień w tym zakresie pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
4. Szczegółowy opis czynności i godzin ich wykonywania w poszczególnych obiektach zawiera załącznik nr 3 do projektowanych postanowień umowy.
5. Szczegółowy opis prac oraz prawa i obowiązki Wykonawcy określone są w projektowanych postanowieniach umowy.
6. Zamawiający informuje, że nie zamierza przeprowadzać wizji lokalnej.
7. Zamawiający określa wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę.
8. Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy.
9. Zgodnie z art. 214 ust. 9 ustawy, Wykonawca nie może powierzyć wykonania części zamówienia podwykonawcy, która dotyczy głównego przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ostrowska Spółdzielnia Socjalna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385609955

7.3.3) Ulica: Lubiejewska 73

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 785978,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.