eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA NA RZECZ INSTYTUTU CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA



Ogłoszenie z dnia 2021-04-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028795 z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA NA RZECZ INSTYTUTU CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000025945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-803

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 322710041

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ichpw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichpw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe i prace rozwojowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY MIENIA NA RZECZ INSTYTUTU CHEMICZNEJ PRZERÓBKI WĘGLA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-358f2f0d-7a8f-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028795

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012031/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/ichpw/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 427100,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie całodobowej ochrony mienia na rzecz Zamawiającego, polegająca na: a)zabezpieczeniu przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zamawiającego, b)ochronie mienia oraz pracowników Zamawiającego przed działaniem na jego terenie osób trzecich zakłócających porządek, c)ochronie mienia Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją, d)kierowaniu ruchem osób i pojazdów w warunkach normalnych, e)kierowaniu ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej, f)zapewnieniu ochrony obiektów Zamawiającego w związku z wprowadzeniem stanów kryzysowego i wojennego na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony RP oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. 2.Ochrona terenu Zamawiającego musi być wspomagana przez system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego zapewniony przez Zamawiającego oraz system alarmowy zainstalowany w obiektach Zamawiającego. Wykonawca musi posiadać własne centrum monitoringu w celu podpięcia monitoringu oraz systemu alarmowego Zamawiającego. 3.Zamawiający nie wymaga stałej obserwacji obrazu stacji monitoringu Wykonawcy przez dodatkowego pracownika. 4.Zamawiający przekaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, schemat rozmieszczenia istniejącego systemu monitoringu, jako załącznik do umowy. 5.Sprawny system monitoringu i system alarmowy, które stanowią własność Zamawiającego zostaną protokolarnie przekazane do użytkowania Wykonawcy z obowiązkiem ich prawidłowej eksploatacji. 6.Ewentualne koszty naprawy systemu monitoringu oraz systemu alarmowego ponosi Zamawiający, chyba że rodzaj usterki będzie wskazywał na uszkodzenie spowodowane nieprawidłową eksploatacją systemu przez Wykonawcę.7.Wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania wszelkich potrzebnych nadajników do podłączenia systemu monitoringu oraz systemu alarmu Zamawiającego do swoich systemów.8.Zamawiający posiada trzy rejestratory IP do kamer: dwa firmy Nowus, jeden firmy Trekstor oraz centrale alarmowe: jedną firmy Esser i jedną firmy Satel.9.Zamawiający zapewni na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia recepcję wraz z zapleczem w Budynku Głównym oraz portiernię i wartownię niezbędną dla pracowników ochrony dokonujących bezpośrednio całodobowej ochrony na terenie CCTW.10.Szczegółowe zadania pracowników ochrony opisano w pkt. 4.10. SWZ. 11.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu usługi. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.12.Wykonawca zapewni 2 psy do obchodów bez konieczności posiadania przez nie dodatkowych certyfikatów.13.Zamawiający zapewni stosowne kojce dla każdego z psów.14.Wykonawca zapewni psom pełne wyżywienie, opiekę weterynaryjną wraz z wymaganymi szczepieniami.15.Teren Zamawiającego objęty przedmiotem zamówienia składa się z Budynku Głównego obejmującego pomieszczenia biurowe i laboratoryjne oraz Centrum Czystych Technologii Węglowych (CCTW) obejmującego pomieszczenia techniczne i technologiczne.16.Plan sytuacyjny terenu Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla stanowi załącznik nr 3 do SWZ.17.Jako czas funkcjonowania Instytutu Zamawiający przyjmuje: dla pomieszczeń biurowych i laboratoryjnych 5 dni w tygodniu od pn.- pt. w godzinach od 600 - 1800, dla pomieszczeń technicznych i technologicznych 7 dni w tygodniu 24 h.18.Warunkiem koniecznym jest zapewnienie: a)w dni robocze na I-szej zmianie (6:00-14:00) nie mniej niż 2 pracowników ochrony na terenie CCTW, oraz jednego pracownika w Budynku Głównym w dni robocze na I-szej zmianie (5:30-13:30)b)w dni robocze na II-giej (14:00-22:00) i III–ciej (22:00-6:00) zmianie - nie mniej niż 2 pracowników ochrony na terenie CCTW, oraz jednego pracownika w Budynku Głównym w dni robocze na II–giej zmianie (13:30-21:30), c)w soboty na I-szej zmianie (6:00-14:00) - nie mniej niż jednego pracownika ochrony w Budynku Głównym, d)w soboty i niedziele na I–wszej, II–giej I III–ciej zmianie nie mniej niż 2 pracowników ochrony na terenie CCTW,e)w dni wolne i święta na wszystkich zmianach - nie mniej niż 2 pracowników ochrony na terenie CCTW.19.Wykonawca jest zobowiązany do planowania takiej liczby pracowników ochrony, która będzie zgodna ze wskazaniami Kodeksu Pracy, głównie w odniesieniu do 40-godzinnego tygodnia pracy.20.Wykonawca zobowiązany będzie w wykazie osób, który będzie stanowił załącznik do umowy, wskazać pracowników, którzy będą świadczyć usługi ochrony u Zamawiającego, zatrudnionych w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę. W trakcie realizacji, Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać wskaźnik % zatrudnionych pracowników w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę co najmniej na poziomie złożonego w ofercie oświadczenia dotyczącego kryterium oceny ofert.21.Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji zamówienia posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z realizacją przedmiotu zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 5 000 000 zł. Kopia polisy ubezpieczeniowej będzie przedłożona Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.22.Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu, urządzeń, oraz wyposażenia. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w urządzenia łączności, szperacze halogenowe oraz identyfikatory i jednolite (wyróżniające) ubiory firmowe.23.Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy realizujący zamówienie byli wyposażeni w piloty antynapadowe.24.Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację usługi ochrony musi posiadać skuteczną łączność np. telefony komórkowe, pomiędzy pracownikami pełniącymi służbę na obiekcie oraz łączność pomiędzy pracownikami ochrony a grupą interwencyjną. Wykonawca musi posiadać łączność umożliwiającą natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Pogotowia Energetycznego, Pogotowia Wodno-Kanalizacyjnego i Gazowego o wszystkich zdarzeniach. W przypadku zaopatrzenia pracowników Wykonawcy w łączność typu telefony komórkowe, numery telefonów zostaną przekazane wybranym pracownikom funkcyjnym Zamawiającego.25.Wykonawca, jako załącznik do umowy, przedstawi, w jakie urządzenia łączności będą wyposażeni pracownicy ochrony pełniący służbę na obiekcie Zamawiającego oraz w przypadku konieczności przedłoży wymagane na nie prawem pozwolenia.26.Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania na obiektach Zamawiającego, co najmniej 14 punktów kontroli obchodu służb dozorujących.27.W przypadkach poważnego zakłócenia porządku lub innych wydarzeń tego wymagających Wykonawca zobowiązany jest udzielić pomocy personelowi Zamawiającego poprzez wysłanie grupy interwencyjnej natychmiast po otrzymaniu sygnału o alarmie. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej Wykonawcy do Zamawiającego to 10 minut. Czas dojazdu będzie liczony od chwili powiadomienia dyżurnego pracownika Wykonawcy przez system alarmujący Zamawiającego lub od telefonicznego zgłoszenia konieczności przyjazdu grupy interwencyjnej przez Zamawiającego lub pracowników ochrony.28.Koszt dojazdu grupy interwencyjnej w przypadku nie uzasadnionego wezwania w ilości 2 razy w miesiącu Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w koszcie składanej oferty. Za nieuzasadnione wezwanie grupy interwencyjnej przez pracowników Wykonawcy Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów. Uzasadnione wezwanie będzie każdorazowo potwierdzane przez Zamawiającego.29.Zamawiający w okresie obowiązywania umowy może dokonać do sześciu testowych alarmów w celu sprawdzenia czasu dojazdu grupy interwencyjnej do miejsca ochranianego lub monitorowanego. Dojazd grupy interwencyjnej przy alarmach testowych będzie bezpłatny. 30.Pracownicy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostaną zobowiązani do zapoznania się z systemami dotyczącymi sygnalizacji pożaru i detekcji gazów, posiadanymi przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 404152,71

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 562530,76

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 404152,71

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Time Security Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sky One Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240445733

7.3.3) Ulica: Wolności 2

7.3.4) Miejscowość: Mysłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Działania grupy interwencyjnej, Ochrona Juwentus BIS Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 404152,71

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-01 do 2022-04-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.