eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk MazowieckiBezgotówkowy zakup paliw p³ynnych przy u¿yciu kart flotowych



Og³oszenie z dnia 2025-01-13


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych przy u¿yciu kart flotowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Ko¶ciuszki 12A

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34 wew. 250

1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych przy u¿yciu kart flotowych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-051cf249-a5ed-48ae-a62e-711f7612ea81

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00028852

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046603

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046603

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawarte zosta³y przez Zamawiaj±cego w rozdziale XIII i XIV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,
2) Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poczt± elektroniczn± na adres email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679 w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.2.2025,
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporz±dzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporz±dzenia 2016/679 prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 rozporz±dzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporz±dzenia 2016/679 prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy rozporz±dzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporz±dzenia 2016/679 prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporz±dzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporz±dzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporz±dzenia 2016/679.
11. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw p³ynnych przy u¿yciu kart flotowych.
2. Zakres zamówienia

2.1. W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia, Zamawiaj±cy bêdzie dokonywa³ bezgotówkowego, sukcesywnego zakupu paliw, tj.:

a. oleju napêdowego ON, spe³niaj±cego wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzenie Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych(t.j.: Dz.U. 2024 poz. 1018);
b. benzyny bezo³owiowej Pb-95 (E 10), spe³niaj±cej wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Rozporz±dzenie Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (t.j.: Dz.U. 2024 poz. 1018).

2.2. Przewidywana ilo¶æ paliwa, która bêdzie zakupiona w okresie 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy:
15 000 litrów oleju napêdowego,
22 000 litrów benzyny bezo³owiowej Pb-95,(E 10)

Minimalna ilo¶æ paliwa, jaka zostanie zakupiona w ramach umowy wynosi: 10000 litrów oleju napêdowego, oraz 18000 litrów benzyny bezo³owiowej Pb-95. (E10)


3. Warunki realizacji zamówienia:

Zakup paliwa dokonywany bêdzie na terenie ca³ego kraju (RP) za pomoc± kart do bezgotówkowych transakcji tzw. ,,kart flotowych”, na stacjach paliw którymi bêdzie dysponowa³ Wykonawca, tj.: co najmniej 80 (osiemdziesi±t) stacji paliw na terenie kraju (RP), w tym minimum 4 (czterema) na terenie ka¿dego województwa oraz co najmniej 1 (jedn±) w granicach administracyjnych Gminy Grodzisk Mazowiecki.

Wszystkie stacje paliw p³ynnych musz± spe³niaæ wymogi przewidziane w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, bazy i stacje gazu p³ynnego, ruroci±gi przesy³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023 r. poz. 1707) i umo¿liwiaæ dokonanie bezgotówkowych transakcji przy pomocy wydanych Zamawiaj±cemu kart paliwowych. Wykonawca przez ca³y okres realizacji umowy utrzymywaæ bêdzie wymagany stan sieci stacji paliw.

Karty do bezgotówkowych transakcji winny byæ wystawione na ka¿dy z pojazdów bêd±cych w³asno¶ci± Zamawiaj±cego. Obecnie Zamawiaj±cy (Kupuj±cy) posiada 31 ¶rodków transportu. Ka¿da karta bêdzie zabezpieczona kodem PIN. Ponadto ka¿da karta bêdzie zawieraæ nastêpuj±ce informacje:
i. nazwê Kupuj±cego,
ii. numer rejestracyjny ¶rodka transportu, którego dotyczy,
iii. datê wa¿no¶ci karty.

Przedmiot zamówienia jest produktem o ustalonych standardach jako¶ciowych, które zosta³y okre¶lone powy¿ej i wymagania te odnosz± siê do g³ównych elementów sk³adaj±cych siê na przedmiot zamówienia. Cena zakupu przedmiotu zamówienia obejmuje wszystkie koszty zwi±zane z cyklem ¿ycia produktu, tj. obejmuje koszty wytworzenia, sprzeda¿y oraz dystrybucji. Produkt w wyniku wykorzystania ulega ca³kowitemu zu¿yciu (spaleniu), w zwi±zku z czym nie ma dodatkowych kosztów jego utylizacji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napêdowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie.

2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca w celu potwierdzenia, ¿e spe³nia warunek dotycz±cy posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê w zakresie obrotu paliwami objêtymi niniejszym zamówieniem, tj. benzyn± bezo³owiow± oraz olejem napêdowym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. 2018 r. poz. 755 z pó¼. zm.).

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku udzia³u w postêpowaniu w powy¿szym zakresie.

4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a – zdolno¶æ techniczna

Wykonawca w celu potwierdzenia, ¿e spe³nia warunek dotycz±cy dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym i zawodowym zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje lub bêdzie dysponowa³ sieci± co najmniej 80 (osiemdziesi±t) stacji paliw na terenie kraju (RP), w tym minimum 4 (czterema) na terenie ka¿dego województwa oraz co najmniej 1 (jedn±) w granicach administracyjnych Gminy Grodzisk Mazowiecki.
Wszystkie stacje paliw p³ynnych musz± spe³niaæ wymogi przewidziane w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, bazy i stacje gazu p³ynnego, ruroci±gi przesy³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023 r. poz. 1707) i umo¿liwiaæ dokonanie transakcji bezgotówkowo, za pomoc± wydanych Zamawiaj±cemu kart flotowych.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia
16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê,
ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik
nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej sk³ada
dokumenty zgodnie z postanowieniami rozdzia³u X SWZ. Wykonawca w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby przedk³ada tak¿e podmiotowe ¶rodki dowodowe, które s³u¿± potwierdzeniu braku podstaw do wykluczenia podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, o których mowa w rozdziale X ust. 6 pkt 2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: - koncesjê w zakresie obrotu paliwami objêtymi niniejszym zamówieniem, tj. benzyn± bezo³owiow± oraz olejem napêdowym, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (t.j.: Dz. U. 2018 r. poz. 755 z pó¼. zm.);
- wykaz co najmniej 80 (osiemdziesiêciu) stacji paliw na terenie kraju (RP), którymi dysponuje lub bêdzie dysponowa³ Wykonawca do realizacji zamówienia, w tym minimum 4 (cztery) na terenie ka¿dego województwa oraz co najmniej 1 (jedna) w granicach administracyjnych Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z informacj± wskazuj±c± podstawê do dysponowania stacjami.

Wszystkie stacje paliw p³ynnych musz± spe³niaæ wymogi przewidziane w Rozporz±dzeniu Ministra Klimatu i ¦rodowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ bazy i stacje paliw p³ynnych, bazy i stacje gazu p³ynnego, ruroci±gi przesy³owe dalekosiê¿ne s³u¿±ce do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2023 r. poz. 1707) i umo¿liwiaæ dokonanie bezgotówkowych transakcji przy pomocy wydanych Zamawiaj±cemu kart paliwowych. Wykaz zawieraj±cy wymagane informacje (zaleca siê sporz±dziæ wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Za³±cznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest
zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub
inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
4) Pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, ¿e umocowanie
do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poni¿ej.
4. Oferta powinna byæ podpisana przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z form± reprezentacji
Wykonawcy okre¶lon± w rejestrze lub innym dokumencie, w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez
upe³nomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest
umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru
S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru chyba ¿e
Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty
wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak równie¿ w odniesieniu do
podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
5. Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy
zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami, co do tre¶ci oraz opisu kolumn
i wierszy.
6. Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim.
7. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym
lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia w tre¶ci formularza ofertowego (pkt 8) sk³adaj±
o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy / us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³owy zakres zmian zawiera za³±cznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-01-21 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê https://platformazakupowa.pl/transakcja/1046603

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-01-21 12:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-02-19

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.