Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00290643/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-29
- 2021/BZP 00301547/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-06
- 2021/BZP 00310599/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
UBEZPIECZENIE WOJEWÓDZKIEGO PARKU KULTURY I WYPOCZYNKU IM. GEN. J. ZIĘTKA SA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: EIB S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870270059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jęczmienna 21
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 697 030 475
1.5.8.) Numer faksu: +48 56 669 34 09
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.poltorak@eib.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eib.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:// www.eib.com.pl/#Przetargi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UBEZPIECZENIE WOJEWÓDZKIEGO PARKU KULTURY I WYPOCZYNKU IM. GEN. J. ZIĘTKA SA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a34329ab-507b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290643/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 01:a) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,
c) Ubezpieczenie maszyn od szkód elektrycznych,
d) Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń,
e) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 66515100-4 - Usługi ubezpieczenia od ognia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
66515400-7 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 225000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 02:a) ubezpieczenie posiadaczy pojazdów mechanicznych,
b) Ubezpieczenie auto-casco,
c) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków,
d) Ubezpieczenie assistance.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
4.5.5.) Wartość części: 35000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie składania ofert wpłynęła jedna oferta, której cena wyniosła 399262,40 zł, podczas
gdy Zamawiający dysponował kwotą na zrealizowanie zamówienia w wysokości 225 000,00 zł.
Ponieważ Zamawiający nie mógł zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia
do ceny najkorzystniejszej oferty, zaszły przesłanki do unieważnienia postępowania na
podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021 r., poz. 1129 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399262,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399262,40 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27765,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27765,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27765,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 107-00-06-155
7.3.3) Ulica: ul. Chłodna 51
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-867
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27765,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-01 do 2023-01-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
A) Pełna nazwa: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka SA
B) Dokładny adres siedziby: Al. Różana 2, 41-501 Chorzów
C) Telefon: 48 32 757 44 26
D) Poczta elektroniczna: Adresy poczty elektronicznej osób uprawnionych do komunikowania się
z wykonawcami zostały wskazane w SWZ. Ogólny adres Zamawiającego: park@parkslaski.pl
E) Dane rejestrowe: NIP 627-001-21-63, REGON 000150194
F) Adres strony internetowej: parkslaski.pl
G) Kraj: Polska
H) Województwo: śląskie
I) Kod NUTS: PL22A-Katowicki
J) Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3
ustawy (podmiot prawa publicznego)
K) Przedmiot działalności: Rekreacja, kultura i religia
Umowy ubezpieczenia będące przedmiotem niniejszego postępowania zostaną zawarte i
wykonywane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego EIB S.A. z siedzibą w
Toruniu, ul. Jęczmienna 21.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Sukcesywny zakup benzyny i oleju napędowego
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS (II)
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa sprzętu IT
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w 2025 r.
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mężczyzn w Toruniu z podziałem na części
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE GMINY NOWY TOMYŚL W LATACH 2025 - 2026
- Ubezpieczenia komunikacyjne Gminy Grodzisk Mazowiecki wraz z jednostkami organizacyjnymi
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY WOLA KRZYSZTOPORSKA Część I: Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego"
- Ubezpieczenie Majątku Powiatu Sieradzkiego
- Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego, ubezpieczenie pojazdów oraz ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków Gminy Piaski i jednostek organizacyjnych.
- Zakup usługi ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, AC, NNW) dla pojazdów mechanicznych Agencji Wywiadu.
więcej: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.