eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa TarnowskaŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W 2025 ROKU



Ogłoszenie z dnia 2025-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W 2025 ROKU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ I WSPARCIA RODZINY

1.3.) Oddział zamawiającego: MOPSiWR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005707810

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 15A

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 657 83 83 oraz 571 336 500

1.5.8.) Numer faksu: 14 657 84 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopsiwr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mopsiwr.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd66c2f6-a314-4031-bfbf-6519c0e64b4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W 2025 ROKU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd66c2f6-a314-4031-bfbf-6519c0e64b4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00028933

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058276/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG OPIEKUŃCZYCH W 2025 ROKU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00668451

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.26.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 302010,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 189000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych, z wyłączeniem usług sąsiedzkich, w miejscu zamieszkania osób na terenie Gminy Dąbrowa Tarnowska w okresie od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych osobom, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawione, a którym Zamawiający przyznał te usługi stosowną decyzją administracyjną.
3. Osoby wykonujące usługi opiekuńcze, nie mogą być karane, muszą być sprawne fizycznie i intelektualnie, bez orzeczonego stopnia niepełnosprawności chyba, że stwierdzona niepełnosprawność nie ogranicza zdolności do pracy, zdolne do wykonywania prac fizycznych, kulturalne, posiadające umiejętność utrzymania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, zobowiązać się do przestrzegania tajemnicy służbowej.
4. Świadczenie usług opiekuńczych objętych zamówieniem odbywać się będzie codziennie - w godz. 8.00-18.00 – w tym w niedziele i święta - dla około 12 osób.
Ustalenie godzin i sposobu wykonywanych świadczeń będzie ustalane i dostosowywane do indywidualnych potrzeb osób objętych opieką, na podstawie decyzji wydanej przez Zamawiającego.
Po ustaleniach indywidualnych Wykonawca opracuje harmonogram wykonywania usług.
5. Wymiar świadczonych usług wynosi ok. 2 520 (dwa tysiące pięćset dwadzieścia) godzin w okresie od
1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
6. Określona powyżej liczba godzin świadczenia usług stanowi ich ilość orientacyjną, przy czym Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane usługi.
7. Zamawiający przewiduje, że minimalna ilość zrealizowanych godzin w okresie obowiązywania umowy wyniesie nie mniej niż 30% założonej ilości godzin.
8. Wymiar godzinowy obejmuje 60 minut świadczenia usług we wskazanym miejscu świadczenia usług dla świadczeniobiorców, a także załatwienie spraw urzędowych świadczeniobiorcy, zakup dla świadczeniobiorcy podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia łącznego wymiaru godzin wykonywanych usług - w ramach kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też podane zestawienie ilościowe nie jest wiążące dla Zamawiającego. Dla Wykonawcy jest natomiast wiążące pod względem kwoty ceny jednostkowej. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia łącznego wymiaru godzin, przy czym ich liczba i wartość wynagrodzenia nie przekroczy 50 % ilości i wartości wynagrodzenia zamówienia podstawowego. Zwiększenie wymiaru godzin i wartości zamówienia wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy.
10. Zakres usług opiekuńczych obejmuje:
1) pomoc w zaspakajaniu codziennych potrzeb życiowych,
2) opiekę higieniczną,
3) zaleconą przez lekarza pielęgnację,
4) zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
11. Wszystkie osoby, którymi Wykonawca posługiwać się będzie do realizacji zamówienia muszą być przeszkolone w zakresie BHP, a Wykonawca zobowiązany będzie do kontroli i egzekwowania przestrzegania przepisów przeciwpożarowych i zasad BHP od tych osób.
12. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych o których mowa w art. 7 pkt. 15 ustawy Pzp. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza konkurencji. Prowadzone postępowanie zapewnia dostęp małym i średnim przedsiębiorstwom. Ewentualny podział zadania byłby niekorzystny, ponieważ groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi, a przede wszystkim nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia - odnosi się to do sytuacji, gdyby usługa objęta przedmiotowym zamówieniem wykonywana byłaby przez kilku Wykonawców na podstawie odrębnych umów. Dodatkowo skutkowałoby to potrzebą podjęcia dodatkowych działań ze strony Zamawiającego w celu skoordynowania działań różnych wykonawców.
13. Osoby świadczące usługi opiekuńcze muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje, zgodnie ze stosownymi przepisami prawa.
14. Żadna z osób świadczących usługi nie może być osobą karaną za przestępstwo, a także nie może figurować w Krajowym Rejestrze Karnym lub w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym,
o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1802).
15. Usługa opiekuńcza jest świadczona w miejscu zamieszkania osoby potrzebującej wsparcia.
16. Wymagania dodatkowe:
1) osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia nie mogą być karane, muszą być sprawne fizycznie i intelektualnie, dyspozycyjne, kulturalne, winny posiadać umiejętność utrzymywania prawidłowych kontaktów interpersonalnych, a także spełniać inne wymagania określone przepisami prawa. Oprócz tego zobowiązane będą do przestrzegania następujących zasad:
a) zachowania tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji jakie uzyskają w trakcie pełnienia obowiązków, a w szczególności nie ujawniania osobom trzecim danych personalnych świadczeniobiorców, ich sytuacji osobistej, rodzinnej, zdrowotnej i ekonomicznej,
b) nie wprowadzania do mieszkania świadczeniobiorcy osób nieupoważnionych oraz własnych zwierząt domowych,
c) w czasie pobytu w mieszkaniu świadczeniobiorcy nie mogą być pod wpływem alkoholu, substancji psychotropowych, środków odurzających oraz substancji psychoaktywnych, ani nie mogą palić tytoniu,
d) nie mogą obarczać własnymi problemami świadczeniobiorców, w kontakcie ze świadczeniobiorcą muszą stosować zwroty grzecznościowe, szanować wolę świadczeniobiorcy,
2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu przetwarzania danych osobowych wynikających z przepisów prawa, w szczególności Ustawy o ochronie danych osobowych - niezbędnych wymogów w celu ochrony przedmiotowych danych, do których uzyska dostęp w związku z realizacją powierzonych zadań przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, w stopniu odpowiednim do obowiązków związanych z przetwarzaniem przedmiotowych danych. Ma również obowiązek naprawienia szkody z tytułu naruszenia zasad przetwarzania informacji i danych osobowych w przypadku ich zaistnienia,
3) Wykonawca poniesie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia, tj. we własnym zakresie ponosi koszty rozmów telefonicznych, koszt badań profilaktycznych i ubezpieczeń od NNW,
4) Wykonawca nie może pobierać od osób, którym będzie świadczyć usługi żadnych dodatkowych opłat,
5) Wykonawca nie może powierzyć wykonania usług osobie trzeciej bez pisemnej zgody Zamawiającego;
6) Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia bezpośredniej kontroli realizacji usługi na żądanie upoważnionej instytucji i Zamawiającego,
7) Wykonawca zagwarantuje stały, całodobowy bezpośredni kontakt (nie dopuszcza się tylko kontakt telefoniczny) z osobą pełniącą funkcję koordynatora upoważnioną do podejmowania decyzji lub bezpośrednio z Wykonawcą. Wykonawca zapewni bezpośredni kontakt osobisty w czasie nie dłuższym niż dwie godziny od wezwania telefonicznego lub e-mailowego.
11. Usługi opiekuńcze dla świadczeniobiorców będą wykonywane przez wykonawcę, zgodnie z wydanymi decyzjami MOPSiWR określającymi zasady przyznawania ich, zakres, formę, okres i miejsce świadczenia.
12. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać czynności z należytą starannością, czuwać nad ich prawidłową realizacją wyłącznie przez osoby, które posiadają stosowne doświadczenie oraz kwalifikacje zgodne
z obowiązującymi przepisami prawa.
13. Objęcie Świadczeniobiorcy usługami musi nastąpić zgodnie z terminem określonym w decyzji.
14. Wykonawca w przypadku braku możliwości wykonania zleconej usługi w danym dniu będzie zobowiązany do natychmiastowego, telefonicznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego,
a następnie potwierdzenia tego na piśmie.
15. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej
i zdrowotnej osób objętych opieką, mającej wpływ na realizację usługi.
16. W sytuacji, gdy osoba świadcząca usługi na rzecz konkretnej osoby nie może ich wykonywać np.
z powodu choroby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo, przy czym Zamawiający musi wyrazić pisemną zgodę na tą zmianę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115617,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115617,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115617,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-IT Augustyn, Pieprzycki sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 180926841, NIP: 8133675853

7.3.3) Ulica: Hetmańska 62/3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-078

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115617,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-08 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.