eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń, w sezonie zimowym 2022/2023, w podziale na 8 rejonów.



Ogłoszenie z dnia 2023-01-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń, w sezonie zimowym 2022/2023, w podziale na 8 rejonów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń, w sezonie zimowym 2022/2023, w podziale na 8 rejonów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb61c242-930e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r
Uzasadnienie faktyczne:
Z uwagi na charakter i zakres opisanych usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług do umowy podstawowej, koniecznym staje się udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 tj.: w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zgodnie z ww. przepisem i ust. 1 pkt. 7) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 158/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185185,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Rejon: I BOM nr 1 – Rynek Kleparski 4: przewidywana ilość m2 dachów: 2.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.000;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 23148,15 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Rejon: II BOM nr 2 – ul. Królewska 25: przewidywana ilość m2 dachów: 2.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 325;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 1851,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Rejon: III BOM nr 3 – ul. Zamoyskiego 3: przewidywana ilość m2 dachów: 500; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 3.500;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 32407,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Rejon: IV BOM nr 4 – os. Centrum C 10B: przewidywana ilość m2 dachów: 650; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 750;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 11574,07 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Rejon: V BOM nr 5 – os. Na Stoku 1: przewidywana ilość m2 dachów: 650; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 750;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 11574,07 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Rejon: VI BOM nr 6 – Plac na Groblach 7: przewidywana ilość m2 dachów: 2.500; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 4.000;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Rejon VII: Przychodnie: przewidywana ilość m2 dachów: 500; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 3.500;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 27777,78 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 – Rejon VIII: Budynki użytkowe: przewidywana ilość m2 dachów: 2.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 325;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 13888,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

c.d. uzasadnienie wyboru trybu postępowania:
Mając na uwadze powyższe znajduje uzasadnienie udzielenie zamówienia w powyższym trybie wobec spełnienia wymagań ustawy warunkujących możliwość skorzystania z art. 214 ust. 1 pkt 7 do udzielenia zamówień podobnych, tj.:
1) możliwość udzielenia takiego zamówienia, została przewidziana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 115/2022
2) w ogłoszeniu o zamówieniu został określony przedmiot przewidywanych zamówień podobnych (zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego), ich zakres (do wartości 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego), oraz zostały określone warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne.
3) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy tj.:
ALPIMAX Centrum Usług Specjalistycznych Tomasz Krok, ul. Złocieniowa 29/23, 30-798
Kraków, Lider Konsorcjum
DIAMOND HILL Maciej Bielak, ul. Halczyna 3 , 30-086 Kraków, Partner Konsorcjum
EXTREMAL Alina Wolak – Moździoch, ul. Krakowska 125, 32-080 Zabierzów, Partner
Konsorcjum
LIMBA Piotr Matusik , Os. Centrum D 6/39 , 31-933 Kraków, Partner Konsorcjum
STYRNA Krzysztof Styrna, os. Tysiąclecia 36, 31-610 Kraków, Partner Konsorcjum
4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem umowy podstawowej, bowiem zachodzi związek funkcjonalny pomiędzy świadczonymi dotychczas usługami na rzecz Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
5) Zamówienie zostanie udzielone w okresie mniejszym niż 1 rok od udzielenia zamówienia podstawowego –wszystkie umowy podstawowe zostały zawarte dnia 25.10.2022 r. Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, zamówienia podobne nie mogą przekroczyć 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła - 370 370,37 zł, a 50% z tej wartości stanowi kwota 185 185,19 zł netto, tj. 200 000,00 zł brutto (Vat – 8%)
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podobne usługi o wartości wynoszącej 185 185,19 zł ( netto) , tj. 200.000,00 zł ( brutto) (VAT – 8%), co stanowi 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Przedstawione powyżej okoliczności wyczerpują przesłanki do udzielenia zamówienia podobnego w trybie zamówienia z wolnej ręki, określone w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Istniejące uwarunkowania, jak obowiązująca w tym zakresie regulacja wynikająca z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzą do jednoznacznego wniosku, że świadczenie usług polegających na powtórzeniu podobnych usług jest możliwie i zasadne, a przy tym należy je powierzyć dotychczasowemu Wykonawcy umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.