Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń, w sezonie zimowym 2022/2023, w podziale na 8 rejonów.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Komunalnych w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350768365
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bolesława Czerwieńskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-319
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zbk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na odśnieżaniu połaci dachowych, usuwaniu sopli i oblodzeń, w sezonie zimowym 2022/2023, w podziale na 8 rejonów.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb61c242-930e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00028943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r
Uzasadnienie faktyczne:
Z uwagi na charakter i zakres opisanych usług, polegających na powtórzeniu podobnych usług do umowy podstawowej, koniecznym staje się udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 tj.: w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zgodnie z ww. przepisem i ust. 1 pkt. 7) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 158/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185185,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Rejon: I BOM nr 1 – Rynek Kleparski 4: przewidywana ilość m2 dachów: 2.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 1.000;4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 23148,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Rejon: II BOM nr 2 – ul. Królewska 25: przewidywana ilość m2 dachów: 2.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 325;4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 1851,52 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Rejon: III BOM nr 3 – ul. Zamoyskiego 3: przewidywana ilość m2 dachów: 500; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 3.500;4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 32407,41 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Rejon: IV BOM nr 4 – os. Centrum C 10B: przewidywana ilość m2 dachów: 650; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 750;4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 11574,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Rejon: V BOM nr 5 – os. Na Stoku 1: przewidywana ilość m2 dachów: 650; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 750;4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 11574,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Rejon: VI BOM nr 6 – Plac na Groblach 7: przewidywana ilość m2 dachów: 2.500; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 4.000;4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 46296,30 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 – Rejon VII: Przychodnie: przewidywana ilość m2 dachów: 500; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 3.500;4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 27777,78 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 – Rejon VIII: Budynki użytkowe: przewidywana ilość m2 dachów: 2.000; przewidywana ilość mb rynien lub pasa podrynnowego do strącania sopli: 325;4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 13888,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LIDER Konsorcjum: ALPIMAX – Tomasz Krok Centrum Usług Specjalistycznych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PARTNERZY Konsorcjum: DIAMOND HILL Maciej Bielak, EXTREMAL Alina Wolak-Moździoch,LIMBA Piotr Matusik, „STYRNA” Krzysztof Styrna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6790164761
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ KROK ALPIMAX CENTRUM USŁUG SPECJALISTYCZNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Mając na uwadze powyższe znajduje uzasadnienie udzielenie zamówienia w powyższym trybie wobec spełnienia wymagań ustawy warunkujących możliwość skorzystania z art. 214 ust. 1 pkt 7 do udzielenia zamówień podobnych, tj.:
1) możliwość udzielenia takiego zamówienia, została przewidziana przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego nr 115/2022
2) w ogłoszeniu o zamówieniu został określony przedmiot przewidywanych zamówień podobnych (zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego), ich zakres (do wartości 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego), oraz zostały określone warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia podobne.
3) zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy tj.:
ALPIMAX Centrum Usług Specjalistycznych Tomasz Krok, ul. Złocieniowa 29/23, 30-798
Kraków, Lider Konsorcjum
DIAMOND HILL Maciej Bielak, ul. Halczyna 3 , 30-086 Kraków, Partner Konsorcjum
EXTREMAL Alina Wolak – Moździoch, ul. Krakowska 125, 32-080 Zabierzów, Partner
Konsorcjum
LIMBA Piotr Matusik , Os. Centrum D 6/39 , 31-933 Kraków, Partner Konsorcjum
STYRNA Krzysztof Styrna, os. Tysiąclecia 36, 31-610 Kraków, Partner Konsorcjum
4) zamówienie jest zgodne z przedmiotem umowy podstawowej, bowiem zachodzi związek funkcjonalny pomiędzy świadczonymi dotychczas usługami na rzecz Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
5) Zamówienie zostanie udzielone w okresie mniejszym niż 1 rok od udzielenia zamówienia podstawowego –wszystkie umowy podstawowe zostały zawarte dnia 25.10.2022 r. Zgodnie z informacjami zamieszczonymi w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym, zamówienia podobne nie mogą przekroczyć 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosiła - 370 370,37 zł, a 50% z tej wartości stanowi kwota 185 185,19 zł netto, tj. 200 000,00 zł brutto (Vat – 8%)
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia na podobne usługi o wartości wynoszącej 185 185,19 zł ( netto) , tj. 200.000,00 zł ( brutto) (VAT – 8%), co stanowi 50 % wartości zamówienia podstawowego.
Przedstawione powyżej okoliczności wyczerpują przesłanki do udzielenia zamówienia podobnego w trybie zamówienia z wolnej ręki, określone w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP. Istniejące uwarunkowania, jak obowiązująca w tym zakresie regulacja wynikająca z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzą do jednoznacznego wniosku, że świadczenie usług polegających na powtórzeniu podobnych usług jest możliwie i zasadne, a przy tym należy je powierzyć dotychczasowemu Wykonawcy umowy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Łobzowskiej - skrzyżowanie od ul. Siemiradzkiego w Krakowie
- DFP.271.2.2025.AB -Dostawa wraz z wdrożeniem Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Finansowych i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem InfoMedica dla S.U.
- Zakup usługi sieciowego dostępu do kolekcji czasopism elektronicznych w 2025 roku ze wszystkich stanowisk komputerowych UJ oraz spoza sieci uczelnianej za pomocą systemu autentykacji.
- Dostawa 4szt kamer optycznych dla CDSI DE-dzp.272-081/25
- "Zakup specjalistycznego samochodu do 3.5 t do transportu dzieł sztuki"
- Adaptacja pomieszczenia na potrzeby punktu pielęgniarskiego z pokojem przygotowawczym wraz z modernizacją istniejących sanitariów przy salach chorych na oddziale szybkiej diagnostyki w pawilonie M5
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej w Tarnowie
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Utrzymanie czystości i porządku na ulicach znajdujących się na terenie miasta Nowogard
- Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac porządkowo-czystościowych w obiekcie i na terenie posesji Sądu Okręgowego w Białymstoku
- ZIMOWE UTRZYMANIE CHODNIKÓW PRZY DROGACH POWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DĘBICA W ROKU 2025
- Świadczenie usług polegających na sprzątaniu, utrzymaniu w porządku i czystości terenów zewnętrznych przynależnych do budynków oraz pomieszczeń i części wspólnych nieruchomości, IV części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.