Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00009022/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-19
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028954 z dnia 2021-04-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia budynku i osób a także całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach i Prokuratury Rejonowej w Wadowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wadowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 338757044
1.5.8.) Numer faksu: 338757040
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekcja.gospodarcza@wadowice.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wadowice.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia budynku i osób a także całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach i Prokuratury Rejonowej w Wadowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10fb58f7-72a5-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013996/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, a także całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania dla budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009022/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SG 26 - 15/2021, P - 1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 163414,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług:3.1.1. ochrony fizycznej mienia, budynku i osób, w tym otwierania o godzinie 6:30 oraz zamykania o godzinie 20:30 budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach i Prokuratury Rejonowej w Wadowicach3.1.2. całodobowego nadzoru nad urządzeniami systemu monitorowania (system alarmowy oraz ppoż) dla budynku Sądu Rejonowego w Wadowicach i Prokuratury Rejonowej w Wadowicach
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149821,95
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 180873,96
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149821,95
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługowa Spółdzielnia Inwalidów w Skawinie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6750004910
7.3.3) Ulica: ul. Torowa 33
7.3.4) Miejscowość: Skawina
7.3.5) Kod pocztowy: 32-050
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Realizacja Zadań Należących Grupy Interwencyjnej przez podwykonawcę ARKON Andrzej Piątek z siedzibą w Wadowicach, ul. Legionów 20.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA INWALIDÓW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149821,95
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-03-31 do 2022-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Dostawa elementów próżniowego systemu pobierania krwi wraz z najmem aparatu do OB dla ZZOZ w Wadowicach
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na Prawo jazdy kat. B / kat. T zakończone egzaminem państwowym
- Koszenie poboczy dróg i terenów zielonych na terenie Gminy Wadowice w 2025 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1767K Wadowice - Wieprz poprzez budowę chodnika dla pieszych wraz z poprawą odwodnienia w km od ok. 3+430 do km ok. 3+886 w miejscowości Wieprz
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Wadowickiego w skład którego wchodzą jednostki organizacyjne, służby, inspekcje i straż na okres trzech lat od 01.07.2025r. do 30.06.2028r.
- Przedmiot zamówienia obejmuje: usługi sprzątania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddziału Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Muzeum Pałac Saski w Kutnie
- Usługa ochrony osób i mienia, oraz obsługa szatni w Budynkach A i B Akademii Piotrkowskiej
- Ochrona i dozór obiektów Zakładu Oczyszczania Gospodarki Komunalnej i Usług, Przeworskiej Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o."
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługa ochrony osób i mienia oraz elektronicznego dozoru obiektów Krajowej Administracji Skarbowej województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 28/ZP/25.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.