eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup oraz wdrożenie oprogramowania do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, Licencji dla CIRF



Ogłoszenie z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028995 z dnia 2021-04-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup oraz wdrożenie oprogramowania do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, Licencji dla CIRF

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 226945400

1.5.8.) Numer faksu: +48 226945268

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mf.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup oraz wdrożenie oprogramowania do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, Licencji dla CIRF

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609f1b1a-9780-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podst. art.214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b oraz 304 i 305 ustawy z dnia 11 09. 2019 r. – Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami).Uzasadnieniem do zakupu licencji w trybie z wolnej ręki jest fakt, że oprogramowanie do PPK będzie częścią wdrożonego w MF systemu kadrowo-płacowego KOMAeHR. Asseco Buisness Solutions SA – jest jedynym podmiotem uprawnionym do świadczenia usług serwisowych oraz asysty technicznej oraz jako jedyny posiada dostęp do kodów źródłowych oraz ich dokumentacji do aplikacji KOMAeHR wdrożonej i eksploatowanej w MF. Wybór innego oprog. innego dostawcy wiązałby się z koniecznością zmiany używanego przez MF systemu kadrowo-płacowego. Wybór innego oprogram. innego dostawcy wiązałby się z koniecznością zmiany używanego przez MF systemu kadr-płac, Spowodowałoby to poniesienie dodatkowych śr. fin. co byłoby nieuzasadnione finansowo i uniemożliwiłoby realizację ustawowego zadania w odpowiednim czasie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C/788/20/DI/B/557

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 225853,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:1.1. zakup i dostawa:1.1.1. jednej licencji dla 1800 użytkowników (zapisów głównych) do użytkowania Systemu KOMAeHR;1.1.2. jednej licencji dla 5 000 użytkowników do oprogramowania do obsługiPracowniczych Planów Kapitałowych (dalej: „licencje do PPK”) będącegointegralnym Modułem Systemu KOMAeHR,1.2. wdrożenie i konfiguracja licencji, o których mowa w pkt 1.1, ppkt 1.1.2;1.3. rozszerzenie usługi serwisu systemu KOMAeHR oraz rozszerzenie usługi asysty technicznej w ramach umowy C/580/19/DI/B/463A-1 z dnia 17 stycznia 2020r. poprzez:1.1.3. objęcie utrzymaniem dodatkowych licencji;1.1.4. zakup dodatkowych 1000 roboczogodzin na zlecenia zmiany w systemieKOMAeHR

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277800

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277800,00

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277800,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Business Solutions S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-26-12-717

7.3.3) Ulica: ul. Konrada Wallenroda 4C

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-607

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277800,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

związku z podpisaniem i ogłoszeniem zarządzenia nr 217 Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 listopada 2020 r. zmieniające zarządzenie w sprawie nadania statutu Ministerstwu Finansów (M. P. z 2020 r. poz. 1068) oraz zarządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z 29 grudnia 2020 r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Ministerstwa Finansów (Dz. Urz. Min. Fin., Fun. i Pol. Reg. poz. 35) oraz zarządzenia Ministra Finansów, Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 27.11.2020 r. zmieniające Zarządzenie Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 września 2017 r. w sprawie zmiany nazwy Centrum Przetwarzania Danych Ministerstwa Finansów na Centrum Informatyki Resortu Finansów oraz nadania statutu Centrum Informatyki Resortu Finansów (Dz. Urz. MFFiPR poz. 21) - na podstawie których z dniem 1 stycznia 2021 r. nastąpiło przeniesienie realizowanych przez Ministerstwo Finansów zadań z zakresu IT do Centrum Informatyki Resortu Finansów z siedzibą w Radomiu.W związku z faktem, iż Ministerstwo Finansów, Centrum Informatyki Resortów Finansów oraz Krajowa Szkoła Skarbowości posiadają jeden zespół do spraw utrzymania przedmiotowych systemów, na podstawie z art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami) Porozumieniem pomiędzy Skarbem Państwa – Centrum Informatyki Resortu Finansów, a Skarbem Państwa - Ministerstwem Finansów r. Ministerstwo Finansów zostało upoważnione do przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowego postępowania oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Umowa została zawarta pomiędzy: Skarbem Państwa - Centrum Informatyki Resortu Finansów, z siedzibą w Radomiu, przy ul. Samorządowej 1 a Asseco Business Solutions S.A.
2021-04-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.