Ogłoszenie z dnia 2021-04-07
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00028995 z dnia 2021-04-07 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup oraz wdrożenie oprogramowania do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, Licencji dla CIRF
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Finansów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Świętokrzyska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-916
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 226945400
1.5.8.) Numer faksu: +48 226945268
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/finanse
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mf.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup oraz wdrożenie oprogramowania do obsługi Pracowniczych Planów Kapitałowych, Licencji dla CIRF2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-609f1b1a-9780-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podst. art.214 ust. 1 pkt 1 lit. a i b oraz 304 i 305 ustawy z dnia 11 09. 2019 r. – Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zmianami).Uzasadnieniem do zakupu licencji w trybie z wolnej ręki jest fakt, że oprogramowanie do PPK będzie częścią wdrożonego w MF systemu kadrowo-płacowego KOMAeHR. Asseco Buisness Solutions SA – jest jedynym podmiotem uprawnionym do świadczenia usług serwisowych oraz asysty technicznej oraz jako jedyny posiada dostęp do kodów źródłowych oraz ich dokumentacji do aplikacji KOMAeHR wdrożonej i eksploatowanej w MF. Wybór innego oprog. innego dostawcy wiązałby się z koniecznością zmiany używanego przez MF systemu kadrowo-płacowego. Wybór innego oprogram. innego dostawcy wiązałby się z koniecznością zmiany używanego przez MF systemu kadr-płac, Spowodowałoby to poniesienie dodatkowych śr. fin. co byłoby nieuzasadnione finansowo i uniemożliwiłoby realizację ustawowego zadania w odpowiednim czasie.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/788/20/DI/B/557
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 225853,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:1.1. zakup i dostawa:1.1.1. jednej licencji dla 1800 użytkowników (zapisów głównych) do użytkowania Systemu KOMAeHR;1.1.2. jednej licencji dla 5 000 użytkowników do oprogramowania do obsługiPracowniczych Planów Kapitałowych (dalej: „licencje do PPK”) będącegointegralnym Modułem Systemu KOMAeHR,1.2. wdrożenie i konfiguracja licencji, o których mowa w pkt 1.1, ppkt 1.1.2;1.3. rozszerzenie usługi serwisu systemu KOMAeHR oraz rozszerzenie usługi asysty technicznej w ramach umowy C/580/19/DI/B/463A-1 z dnia 17 stycznia 2020r. poprzez:1.1.3. objęcie utrzymaniem dodatkowych licencji;1.1.4. zakup dodatkowych 1000 roboczogodzin na zlecenia zmiany w systemieKOMAeHR
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277800
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277800,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277800,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Asseco Business Solutions S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522-26-12-717
7.3.3) Ulica: ul. Konrada Wallenroda 4C
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-607
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
jakie przetargi wygrała firma
ASSECO BUSINESS SOLUTIONS S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277800,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.