Og³oszenie z dnia 2024-01-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00063411/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-24
- 2024/BZP 00070737/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-26
- 2024/BZP 00080262/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00080308/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-30
- 2024/BZP 00274836/01 - Wynik z dnia 2024-04-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej, Orzesze,
ul. Szkolna dz. nr 973/227
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO ORZESZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257653
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¶w. Wawrzyñca 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Orzesze
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@orzesze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.orzesze.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej, Orzesze,
ul. Szkolna dz. nr 973/227
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bbf78889-af9a-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00029001
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00017217/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Rozbudowa budynku szko³y podstawowej Orzesze, ul. Szkolna dz. nr 973/227
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-zp.orzesze.pl/procurements/62/procurement3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-zp.orzesze.pl/procurements/62/procurement
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy z³o¿yæ ofertê (wy³±cznie poprzez Systemu e-ZP)– zobowi±zany jest zapoznaæ siê z regulaminem korzystania z systemu FINN e-Zamówienia Publiczne - dostêpnymi pod adresem https://e-zp.orzesze.pl. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z systemu e-ZP–wskazane s± na stronie internetowej systemu e-ZP - pod adresem https://e-zp.orzesze.pl Sposoby z³o¿enia oferty za po¶rednictwem systemu e-ZP oraz potwierdzenia z³o¿enia oferty, zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu FINN e-Zamówienia Publiczne.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu systemu FINN e-Zamówienia Publiczne, dostêpnym pod adresem https://e-zp.orzesze.pl.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto w Systemie e-ZP. (…)
4. Specyfikacja po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP:
4.1. Format kodowania tre¶ci w obrêbie Systemu - UTF8,
4.2. Komunikacja pomiêdzy przegl±dark± Wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy u¿yciu bezpiecznego protoko³u HTTPS,
4.3. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim ¼ród³em czasu.
5. Wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych):
5.1. sta³y dostêp do sieci Internet i minimalna prêdko¶æ po³±czenia internetowego nie mniejsza ni¿ 512 kb/s;
5.2. zaktualizowana przegl±darka internetowa Chrome w wersji 77 i pó¼niejsze lub Mozilla Firefox w wersji 63 i pó¼niejsze;
5.3. system operacyjny Microsoft Windows 7 i pó¼niejsze lub Apple macOS 10.14 i pó¼niejsze, dystrybucje systemu Linux.
6. Z³o¿enie oferty/oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty dodatkowej poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcê kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. (…)
7. Pliki mo¿na podpisaæ przed do³±czeniem do systemy za pomoc± zewnêtrznych narzêdzi do podpisu (kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego lub profilu zaufanego) lub po do³±czeniu do Systemu e-ZP przy pomocy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu osobistego. (…)
8. Oferty/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty dodatkowej, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe 16 ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy PZP (…), przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (…), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.(…)
9. Maksymalny rozmiar przesy³anych plików z³o¿enia, wycofania: oferty/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty dodatkowej oraz wiadomo¶ci wynosi 150 MB;
10. (…)W zakresie dotycz±cym kodowania i czasu odbioru danych Zamawiaj±cy informuje, ¿e z³o¿ona przez Wykonawcê za pomoc± Systemu e-ZP oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a mo¿liwo¶æ jej odszyfrowania i otworzenia przez Zamawiaj±cego mo¿liwa jest po up³ywie terminu sk³adania ofert;
11. (…)Za³±czniki do formularza komunikacji musz± byæ zgodne z obowi±zuj±cym KRI (ROZPORZ¡DZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych).
Szczegó³owy opis wymagañ znajduje siê w SWZ w rozdziale XIII.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Orzesze z siedzib± w Orzeszu, ul. ¦w. Wawrzyñca 21, e-mail: um@orzesze.pl.
2. W Urzêdzie Miejskim Orzesze zosta³ powo³any Inspektor Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ telefonuj±c pod numer: 784-690-446 w godzinach pracy UM Orzesze, b±d¼ pisz±c na adres mailowy: iod@orzesze.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane s± w celu udzielenia, udokumentowania i archiwizacji zamówienia publicznego w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy, co jest zgodne z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a tak¿e w celu zawarcia i wykonania umowy o udzielenie zamówienia publicznego, co jest zgodne z art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”, osoby lub podmioty, którym na podstawie odrêbnych przepisów prawa przys³uguje prawo kontroli, jak równie¿ osoby lub podmioty którym dane, zostan± udostêpnione w oparciu o przepisy ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej (Dz.U.2016.1764 z pó¼n.zm);
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U.2011.14.67 z dnia 2011.01.20) dokumentacja zamówienia bêdzie przechowywana w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat, a w przypadku umów przez okres 10 lat, chyba ¿e przepisy szczególne bêd± stanowiæ inaczej.
6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych * ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. (Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków dalej zgodnie z zapisami SWZ)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WRZP.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. „Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej, Orzesze, ul. Szkolna dz. nr 973/227”
1.1 Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
1.2 Przedmiot zamówienia obejmuje:
Inwestycja dofinansowana z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8.
Rozbudowa Szko³y Podstawowej nr 3 w Orzeszu-Zawadzie o dodatkowe sale lekcyjne (z wyposa¿eniem meblowym) wraz z zapleczem sanitarnym i kot³owni± jako budynek 2-kondygnacyjny czê¶ciowo podpiwniczony o rzucie wieloboku prostok±tnego o wymiarach 20,6m x16,91m z dachem p³askim do 120, wysoko¶æ budynku 8,68m. Szko³a, której dotyczy rozbudowa, zlokalizowana jest w Orzeszu – Zawadzie przy ul. Szkolnej 44. Projektowana rozbudowa wraz z infrastruktur± towarzysz±c± zlokalizowana bêdzie na dzia³ce nr 973/227.
Ogrzewanie wszystkich pomieszczeñ oraz ciep³a woda u¿ytkowa z dwóch nowych kot³ów na ekogroszek, budynek bêdzie wyposa¿ony w wentylacjê mechaniczn± z rekuperacj±.
Zaprojektowano 21 miejsc postojowych, w tym jedno dla osoby niepe³nosprawnej.
Do przebudowy przewidziano równie¿ przy³±cze wodoci±gowe wraz z przewodem wodoci±gowym.
Ponadto nale¿y wykonaæ termomodernizacjê budynku istniej±cej szko³y oraz remont pomieszczeñ polegaj±cy na przeniesieniu pomieszczeñ wêz³a sanitarnego.
Zaprojektowano instalacjê fotowoltaiczn± o mocy ok. 20 kW w postaci 44 paneli fotowoltaicznych o mocy jednostkowej 460Wp na dachu sali gimnastycznej.
Parametry budynku rozbudowy:
Powierzchnia u¿ytkowa pomieszczeñ: 529,16 m2
Kubatura brutto budynku: 2 866,2 m3
UWAGA: DODAÆ OPRAWY NA ZEWN¡TRZ WYJ¦Æ EWAKUACYJNYCH Z BUDYNKU - RYSUNEK PT-E-03.
Nale¿y wykonaæ tablicê informacyjn± w momencie rozpoczêcia prac budowlanych zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie okre¶lenia dzia³añ informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizuj±ce zadania finansowane lub dofinansowane z bud¿etu pañstwa lub z pañstwowych funduszy celowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 953 z pó¼niejszymi zmianami) wraz z pó¼niejszymi zmianami oraz zgodnie z § 10 Za³±cznika do Uchwa³y Nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r. w sprawie ustanowienia Rz±dowego Funduszu Polski £ad : Programu Inwestycji Strategicznych - "Szczegó³owe zasady i tryb udzielania dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych" wraz z pó¼niejszymi zmianami.
W zakresie przedmiotu zamówienia wymagane jest równie¿:
• zapewnienie pe³nej obs³ugi geodezyjnej przez uprawnionego geodetê na ka¿dym etapie budowy obiektu jak równie¿ po zakoñczeniu budowy na potrzeby zg³oszenia zakoñczenia robót, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 4 egz., w³±cznie z naniesieniem na zasoby geodezyjne starostwa powiatowego
• zapewnienie sobie na w³asny koszt ¼ród³a poboru wody i energii elektrycznej na cele budowy oraz zainstalowania liczników zu¿ycia wody i energii i innych mediów w razie konieczno¶ci. Wykonawca poniesie koszty zu¿ycia energii i wody i innych mediów w czasie budowy,
• dokonanie niezbêdnych uzgodnieñ (z zarz±dcami sieci infrastruktury technicznej w zakresie organizacji prowadzonych przez siebie robót i na mocy tych uzgodnieñ poniesienie wszelkich kosztów zwi±zane z tymi uzgodnieniami) – Wykonawca na w³asny koszt zapewni specjalistyczny nadzór bran¿owy i odbiory w pe³nym zakresie (wymaganym przez zarz±dców sieci);
• wykonanie badañ, sprawdzeñ i prób instalacji, sieci, urz±dzeñ i innych elementów obiektu, nie ujêtych w przedmiarach robót a wymaganych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego do pozwolenia na u¿ytkowanie dla rozbudowy
• wykonanie badañ, sprawdzeñ no¶no¶ci podbudowy, zagêszczeñ podsypek, zasypek, obsypek oraz innych elementów nie ujêtych w przedmiarach robót a wymaganych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego do pozwolenia na u¿ytkowanie dla rozbudowy i Zamawiaj±cego w trakcie realizacji inwestycji;
• w porozumieniu z Zamawiaj±cym przygotowanie pe³nej dokumentacji potrzebnej do przeprowadzenia odbioru koñcowego i s³u¿±cej przekazaniu przedmiotu zamówienia na stan ¶rodków trwa³ych Zamawiaj±cego;
• uzyskanie przez wykonawcê decyzji o pozwoleniu na u¿ytkowanie dla rozbudowy
1.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (za³. Nr 4 do SWZ).
1.4. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie innych materia³ów ni¿ zastosowane w projekcie, równowa¿nych, o odpowiednich parametrach technicznych i jako¶ciowych. Parametry techniczne i jako¶ciowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materia³ów s± warto¶ciami minimalnymi.
1.5. Wykonawcy mog± sk³adaæ oferty zawieraj±ce rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ
1.6. Opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisanym.
Tam, gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia zosta³ wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, ¼ród³o lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczone przez konkretnego Wykonawcê lub nast±pi³o wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesieñ, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza z³o¿enie oferty równowa¿nej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwi±zañ „równowa¿nych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, ¿e zapewni± uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w dokumentacji oraz bêd± zgodne pod wzglêdem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielko¶æ, rodzaj, w³a¶ciwo¶ci fizyczne, liczba elementów sk³adowych),
b) charakteru u¿ytkowego (to¿samo¶æ funkcji),
c) charakterystyki materia³owej (rodzaj i jako¶æ materia³ów),
d) parametrów technicznych (wytrzyma³o¶æ, trwa³o¶æ, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeñstwa u¿ytkowania,
f) standardów emisyjnych,
Wykonawca na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w trakcie realizacji umowy zobowi±zany jest do okazania w stosunku do wskazanych materia³ów znaków bezpieczeñstwa, deklaracji zgodno¶ci lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodno¶ci z Polsk± Norm± przenosz±c± normy europejskie lub norm± pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenosz±c± tê normê lub Polsk± Norm± w przypadku braku Polskiej Normy przenosz±cej europejskie (lub norm± równowa¿n±).Ilekroæ w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, nale¿y przez to rozumieæ polskie normy przenosz±ce normy europejskie lub normy innych pañstw cz³onkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty równowa¿ne, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy.
1.7. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego oraz do z³o¿enia wraz z ofert± kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e oferowane rozwi±zania równowa¿ne spe³niaj± wymagania Zamawiaj±cego opisane w przedmiocie zamówienia. Równowa¿no¶æ pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególno¶ci zapewniæ uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SWZ. Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y ww. dokumentów lub z³o¿one dokumenty bêd± niekompletne (nie potwierdzaj±c w ten sposób równowa¿no¶ci oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiaj±cy nie bêdzie wzywa³ do ich z³o¿enia/uzupe³nienia).
1.8. Warunki gwarancji - 60 miesiêcy gwarancji na wykonanie roboty
1.10. Wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników (art. 100 ust. 1 ustawy PZP)
Dokumentacja techniczna (STWIRB) na podstawie, której realizowane bêdzie zamówienie wykonana zosta³a zgodnie ze standardami i obowi±zuj±cymi przepisami prawa w zakresie dostêpno¶ci dla wszystkich u¿ytkowników a w szczególno¶ci z przeznaczeniem dla osób niepe³nosprawnych. Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca wykonywa³ zakres prac zgodnie ze standardami i obowi±zuj±cymi przepisami prawa w zakresie dostêpno¶ci dla wszystkich u¿ytkowników, a w szczególno¶ci z przeznaczeniem dla osób niepe³nosprawnych.
1.11. Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonuj±cy czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia jest zobowi±zany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê, tj. osób wykonuj±cych czynno¶ci w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jednolity: tj. Dz. U. z 2023r., poz. 1465).Na Wykonawcy ci±¿y obowi±zek zapewnienia, aby równie¿ podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spe³niali wszystkie wymogi wzglêdem osób zatrudnionych na umowê o pracê.
Wymóg zatrudnienia na umowê o pracê dotyczy osób, które wykonuj± czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z wykonywaniem robót, czyli robotników budowlanych/pracowników fizycznych wykonuj±cych czynno¶ci zwi±zane z robotami dotycz±cymi: prac budowlanych, drogowych i instalacyjnych.
Wymóg nie dotyczy wiêc, miedzy innymi osób: kieruj±cych budow±, wykonuj±cych us³ugi transportowe, wykonuj±cych obs³ugê geodezyjn±, dostawców materia³ów budowlanych, sprzêtu, urz±dzeñ, osób fizycznych prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz±, urzêduj±cych cz³onków organów zarz±dzaj±cych lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spó³ki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim bêd± wykonywaæ osobi¶cie roboty na rzecz Zamawiaj±cego b±d¼ Wykonawcy.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków pe³na tre¶æ OPZ znajduje siê SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.1. Zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym Nie dotyczy3.2. Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej Nie dotyczy
3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa dysponuje ¶rodkami finansowymi Nie dotyczy
3.4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
3.4.1 Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie osob± zdoln± do wykonania zamówienia tj. Kierownik budowy - 1 osoba posiadaj±ca prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. posiadaj±ca odpowiednie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej
lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, oraz zrzeszon±/ymi we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz.U. z 2023 r., poz. 551),
lub spe³niaj±c±/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼n. zm.). tj. osob±/ami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaj±c±/ymi wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).
3.4.2 warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie minimum 1 (jedn±) robotê budowlan±, polegaj±ca na budowie budynku kubaturowego w technologii:
- tradycyjnej murowanej wraz z instalacjami wewnêtrznymi, o kubaturze nie mniejszej ni¿ 2.500 m3 o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 6 000 000 z³,
lub
- szkieletowej w konstrukcji ¿elbetowej z wype³nieniem ¶cianami murowanymi wraz z instalacjami wewnêtrznymi, o kubaturze nie mniejszej ni¿ 2.500m3 o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 6 000 000 z³
Uwaga: pod pojêciem „budowa” – nale¿y rozumieæ wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego zgodnie z zapisami Ustawy Prawo Budowlane.
Uwaga: Zamawiaj±cy nie okre¶la, szczególnego sposobu spe³niania okre¶lonego wy¿ej warunku, przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy).
Uwaga: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji roboty budowlano wykonawczej wspólnie z innymi wykonawcami, nale¿y wykazaæ robotê budowlan±, w której Wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w ust. 3 niniejszego rozdzia³u SWZ), na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia):
- w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 3.4.1wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z za³. nr 6 do SWZ
- w celu wykazania spe³niania warunku z ust. 3.4.2. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty zgodnie z za³. nr 7 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium. Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci100.000,00 z³.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462)
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spó³dzielczego Oddzia³ Orzesze. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. O uznaniu przez Zamawiaj±cego, ¿e wadium w pieni±dzu wp³acono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wp³ywu ¶rodków na rachunek bankowy zamawiaj±cego.
4. Wadium w formach niepieniê¿nych winno zostaæ za³±czone do oferty w oryginale i podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem przez wystawiaj±cego dokumenty, o których mowa w art.. 97 ust 7 pkt 2-4 ustawy.
5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 98 ust. 1 i 2 ustawy.
6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy.
8. Oferty Wykonawców, którzy nie wnios± wadium lub wnios± w sposób nieprawid³owy zostan± odrzucone (art. 226 ust. 1 pkt. 14 ustawy)
9. Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – zgodnie z ust. 3.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 3.1. rozdzia³u XVI SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1. O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5.2. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia zobowi±zani s± do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy („ (…), z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.”).
7. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1.1. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e nast±piæ w przypadku:a) dzia³añ organów pañstwowych – np. ustawowa zmiana obowi±zuj±cej stawki podatku VAT,
b) ograniczenia zakresu robót przez Zamawiaj±cego – roboty zaniechane, przez które rozumie siê roboty objête pierwotn± dokumentacj± projektow±, a których wykonanie sta³o siê zbêdne. Minimalna warto¶æ przedmiotu umowy nie mo¿e byæ jednak mniejsza, ni¿ 95% warto¶ci oferty. Rozliczenie warto¶ci robót zaniechanych nast±pi na podstawie kosztorysu robót zaniechanych opracowanego przez wykonawcê, zatwierdzonego przez obie strony umowy.
c) w przypadku konieczno¶ci wykonania robót zamiennych. Przez roboty zamienne nale¿y rozumieæ roboty bêd±ce wynikiem rozwi±zañ zamiennych, niestanowi±cych istotnego odst±pienia od projektu budowlanego, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane. Roboty zamienne, to wykonanie elementu zaprojektowanego w dokumentacji projektowej, ale w sposób odmienny ni¿ pierwotnie opisano w dokumentacji projektowej. Minimalna warto¶æ przedmiotu umowy nie mo¿e byæ jednak mniejsza, ni¿ 95% warto¶ci oferty. Rozliczenie warto¶ci robót zamiennych nast±pi na podstawie kosztorysu robót zamiennych opracowanego przez wykonawcê, zatwierdzonego przez obie strony umowy. (...)
1.2. Zmiana terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku:
a) konieczno¶ci realizacji dodatkowych dostaw, us³ug lub robót budowlanych, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 3 lub pkt 4 ustawy pzp,
b) konieczno¶ci realizacji robót zamiennych, o których mowa w § 14 ust. 1 pkt 1 ppk. c) umowy,
c) wyst±pienia wad lub braków w dokumentacji projektowej,
d) konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
e) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonania robót z przyczyn technicznych,
f) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie Przedmiotu umowy zgodnie z jej
postanowieniami; przez si³ê wy¿sz± nale¿y rozumieæ zdarzenie zewnêtrzne o charakterze
niezale¿nym od Stron, którego Strony nie mog³y przewidzieæ przed zawarciem Umowy, oraz
którego Strony nie mog³y unikn±æ ani któremu nie mog³y zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej
staranno¶ci; za si³ê wy¿sz±, warunkuj±ca zmianê Umowy uwa¿aæ siê bêdzie w szczególno¶ci:
powód¼, po¿ar i inne klêski ¿ywio³owe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, dzia³ania
wojenne, nag³e za³amania warunków atmosferycznych, nag³e przerwy w dostawie energii
elektrycznej, promieniowanie lub ska¿enia, stan pandemii chorób, epidemii chorób, zmiany
zwi±zane ze stanami pandemii, epidemii, w tym ich przebiegiem,
g) w przypadku konieczno¶ci przeprowadzenia przez Zamawiaj±cego odrêbnego postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego, które wstrzymuje lub wyd³u¿a realizacjê Przedmiotu umowy. (...)
1.3. Zmiany osobowe:
a) zmiany osoby posiadaj±cej uprawnienia, o której mowa w § 5 ust. 2 pkt h) umowy z zastrze¿eniem, i¿ nowa osoba musi posiadaæ kwalifikacje (uprawnienia) spe³niaj±ce co najmniej takie warunki jak podano w SWZ,
b) zmiana osób koordynuj±cych wykonanie obowi±zków umownych ze strony Zmawiaj±cego czy Wykonawcy.
Zmiany, o których mowa w lit. a, b mog± nast±piæ poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymagaj± zawarcia aneksu do umowy.
.4. zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy robót lub wprowadzenie nowego podwykonawcy (...)
1.5. zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. danych teleadresowych Wykonawcy, Zamawiaj±cego itp.) – zmiana mo¿e nast±piæ poprzez pisemne zg³oszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
1.6. ustawowa zmiana wynagrodzenia Wykonawcy: (...)
6) Poza przes³ankami opisanymi powy¿ej Strony maj± prawo dokonania nastêpuj±cych zmian Umowy, w razie zaistnienia poni¿szych okoliczno¶ci:
a) usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w Umowie, których nie bêdzie mo¿na (...).
Pe³na informacja w zakresie rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków jej wprowadzenia znajduje siê w za³±czniku do SWZ
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://e-zp.orzesze.pl/procurements/62/procurement
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-29 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-27
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Inwestycja dofinansowana z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych Edycja 8.INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Przygotowanie i dostawa wy¿ywienia dla dzieci w wieku do 3 lat dla Miejskiego ¯³obka w Orzeszu na 2025r.
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby zasilania obiektów i urz±dzeñ bêd±cych we w³adaniu Zak³adu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Orzeszu na okres 01.01.2025r. - 31.12.2025r.
- Remonty cz±stkowe i ma³opowierzchniowe asfaltobetonem oraz roboty i us³ugi zwi±zane z bie¿±cym utrzymaniem dróg gminnych i wewnêtrznych na terenie miasta Orzesze w latach 2025-2026
wiêcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- Remont ³azienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.