Ogłoszenie z dnia 2022-01-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00290712/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
“Udrożnienie oraz remont zniszczonych umocnień brzegowych rzeki Ścinawki w km 57+000 – 57+780 w miejscowości Unisław, gmina Mieroszów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.jedrasik@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e316557-4794-11ec-8c2d-66c2f1230e9c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
“Udrożnienie oraz remont zniszczonych umocnień brzegowych rzeki Ścinawki w km 57+000 – 57+780 w miejscowości Unisław, gmina Mieroszów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e316557-4794-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00029088
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00290712/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.115.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane.
1. Zakres, cel oraz lokalizacja opracowania.
Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie remontu istniejących umocnień brzegowych, dennych oraz przywrócenie drożności i przepustowości koryta rzeki Ścinawka w km 57+000 – 57+780 na terenie miejscowości Unisław wraz z oczyszczeniem koryta cieku z porostów i nanosów rumoszu rzecznego.
W celu realizacji powyższego zadania projekt przewiduje:
- wycinkę porostów, zakrzewień i drzew samosiejek z usunięciem karczy w korycie rzeki, które utrudniają swobodny przepływ wód,
- usunięcie odłożonego rumowiska w dnie i na skarpach rzeki,
- wykonanie prac remontowych istniejących umocnień brzegowych koryta rzeki,
- zapewnienie stałości i trwałości przekroju regulacyjnego,
- zahamowanie degradacji istniejącej zabudowy regulacyjnej oraz erozji brzegów.
Prace realizowane będą w korycie rzeki Ścinawka w km 57+000 – 57+780 na terenie miejscowości Unisław na odcinku o długości około 780,0 mb, na działce nr 285 obręb 0008 Unisław, będącej własnością Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej we Wrocławiu, Zarząd Zlewni w Nysie.
2. Stan istniejący
W wyniku przepływu wielkich wód oraz braku konserwacji koryto rzeki Ścinawka na przedmiotowym odcinku uległo znacznemu wypłyceniu co znacznie utrudnia przepływ wód i stwarza realne zagrożenie dla mieszkańców wsi podczas wezbrań. Prawie na całej długości odcinka, w obrębie koryta właściwego (działka Wp), wyrosło sporo tzw. samosiewów drzew i krzewów, co dodatkowo zakłóca swobodny spływ wód wezbraniowych oraz powoduje niszczenie istniejących umocnień brzegowych (mury brzegowe). Budowle regulacyjne są w bardzo złym stanie technicznym. Rzeka przepływa w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowań wsi a nieprawidłowe, zmienne ukształtowanie niwelety dna powoduje ich lokalne podtopienia podczas wezbrań. Na w/w odcinku przekrój poprzeczny koryta potoku został zawężony o około 35 % powodując nasilenie degradacji istniejących umocnień koryta rzeki.
Przeprowadzona inwentaryzacja cieku potwierdza pilną potrzebę wykonania zabiegów regulacyjnych i remontu ubezpieczeń brzegowych celem nie dopuszczenia do dalszej postępującej erozji.
3. Rozwiązania projektowe
Projektowane prace w korycie rzeki Ścinawka w km 57+000 – 57+780 m. Unisław na długości ok. 780,0 mb obejmują następujący zakres robót:
- wycinkę drzew i porostów na całej długości odcinka,
- wykonanie robót ziemnych – udrożnienie przywracające pierwotny przekrój poprzeczny koryta rzeki na całej długości odcinka z odwozem uzyskanego urobku z koryta rzeki na odległość do 1,0 km o łącznej kubaturze 847,86 m3,
- remont umocnień lewego i prawego brzegu koryta rzeki - muru brzegowego betonowego z okładziną kamienną o następujących parametrach:
- mur brzegowy lewy - wys. 2,3 m i dł. 53,0 m posadowiony na fundamencie betonowym o wymiarach 0,8 x 1,2 m,
- mur brzegowy prawy - wys. 2,0 m i dł. 30,0 m, posadowiony na fundamencie betonowym o wymiarach 0,8 x 1,1 m
- spoiny wykonać płaskie, cofnięte od lica okładziny kamiennej o 1,0 cm,
- wykonanie podlewki betonowej istniejących ubezpieczeń brzegowych na dł. 200,0 mb,
- remont zniszczonych gurtów betonowych o wym. 5,5 x 0,5 x 0,8 m – 4 szt.,
- wykonanie ubezpieczenia dna koryta rzeki okładziną kamienną z kamienia łamanego, ciężkiego licowanego o grubości min 0,5 m pojedynczą warstwą o łącznej kubaturze 150,0 m3 .
Lokalizacja oraz szczegóły konstrukcyjne umocnień zamieszczono w części rysunkowej niniejszego projektu.
4. Uwagi końcowe
Roboty budowlane należy prowadzić przy odpowiednich obniżonych stanach wód tak aby woda i podmakający w wyniku jej działania grunt nie powodował pogrążania się pracującego sprzętu a także nie miała negatywnego wpływu na jakość realizowanych robót.
Roboty należy rozpocząć od prac przygotowawczych w zakresie:
- organizacji placu budowy,
- zgromadzenia i zmagazynowania odpowiedniej ilości materiałów.
Roboty wykończeniowe należy wykonywać zgodnie z podstawowymi zasadami:
- teren w obrębie wykonanych ubezpieczeń po wykonaniu robót należy wyrównać,
- powierzchnia dróg dojazdowych, w miejscach zniszczonych podczas wykonywania robót, powinna być naprawiona trwałym materiałem,
- pozostały teren w obrębie prowadzonych robót doprowadzić do stanu pierwotnego.
Roboty konstrukcyjne należy wykonywać pod osłoną gródz ziemnych oraz po odprowadzeniu wody z wykopów przy pomocy pomp..
Roboty należy wykonać zgodnie z normami przewidzianymi dla tego typu robót. Nadwyżki uzyskanego urobku mas ziemnych z udrożnienia należy odwieźć na odległość do 1,0 km, pozostałą cześć urobku rozplantować w miejscach obniżeń terenowych w obrębie koryta potoku po uzgodnieniu z właścicielem działki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Załącznik Nr 6 – Kosztorys,
Załącznik Nr 7 – Opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik Nr 8 – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót;
Załącznik Nr 9 – Rysunki, mapy.
Gwarancja: max. 36 miesięcy.
Zamawiający informuje, iż kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 300 000,00 zł brutto.
Zamawiający na podstawie w art. 310 pkt 1) ustawy Pzp, unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45243000-2 - Roboty w zakresie ochrony przybrzeżnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 288301,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 399925,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 288301,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JW HYDROKOMBUD Spółka Jawna, Jan Janiczek, Waldemar Kocjan,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 020580536
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 9/3,
7.3.4) Miejscowość: Walim
7.3.5) Kod pocztowy: 58-320
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
jakie przetargi wygrała firma
"JW HYDROKOMBUD SPÓŁKA JAWNA, JAN JANICZEK, WALDEMAR KOCJAN"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 288301,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 255 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont jazu w km 8+148 na kanale Bobrek
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Zwierzyniec, Wartogłowiec i Zawiść.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wilkowyje i Mąkołowiec.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicy Czułów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.