eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzozówUsługa odbioru i zagospodarowania zużytych opon.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa odbioru i zagospodarowania zużytych opon.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZOZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 1

1.5.2.) Miejscowość: Brzozów

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 133061061

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brzozow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://brzozow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5c378c99-9421-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa odbioru i zagospodarowania zużytych opon.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5c378c99-9421-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028729/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.23 Odbiór i zagospodarowanie zużytych opon (kod odpadu 16 01 03) zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców Gminy Brzozów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00535205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.43.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa zamówienia: Usługa odbioru i zagospodarowania zużytych opon
CPV: 90510000-5 Usuwanie i obróbka odpadów
Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i zagospodarowania zużytych opon zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców Gminy Brzozów (kod odpadu 16 01 03).
Przewidywana łączna ilość odpadów do zagospodarowania w roku 2024 – ok. 55 Mg.
Zgodnie z art. 441 ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia. Poprzez prawo opcji Zamawiający rozumie:
• określenie przez Zamawiającego minimalnej liczby odpadów, których odbiór Zamawiający gwarantuje, tzw. zamówienie podstawowe,
• określenie szacowanych ilości odpadów i cen w których zamawiający będzie uprawniony (ale nie zobligowany) do przekazania odpadów, określona jako objęta prawem opcji a wykonawca zobowiązany będzie usługę zrealizować, przy czym realizacja zamówienia nastąpi wyłącznie w przypadku przesłania wykonawcy odpowiedniej informacji o skorzystaniu z prawa opcji.
Zamówienie podstawowe obejmuje 30 Mg odpadów.
Szacowana ilość w zakresie zamówienia objętego prawem opcji obejmuje 25 Mg odpadów.
Ilość odpadów podana przez zamawiającego jest ilością szacowaną na podstawie dotychczasowych doświadczeń, ostateczna liczba odebranych odpadów (łącznie zamówienia podstawowego i w ramach prawa opcji) będzie wynikała z aktualnych potrzeb zamawiającego i może się różnić (być mniejsza) od szacunków. Wykonawcy, z którym podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia nie przysługuje, z tytułu innej niż szacowana wartości realizacji przedmiotu zamówienia, prawo jakichkolwiek roszczeń w stosunku do zamawiającego.
Maksymalna wartością opcji jest wartość oferty wybranego wykonawcy w zakresie prawa opcji.
Miejsce odbioru – PSZOK, ul. Legionistów 10, Brzozów, woj. podkarpackie
Transport odpadów po stronie wykonawcy, sprzętem i pojazdami przystosowanymi do tego typu prac, należącymi do wykonawcy lub do podmiotu trzeciego, z wykorzystaniem personelu o odpowiednich kwalifikacjach.
Załadunek odpadów po stronie zamawiającego. Czas trwania załadunku w zależności od pojazdów wykorzystywanych do transportu odpadów, w przybliżeniu ok. 1,5 h.
Odbiór odpadów na zlecenie zamawiającego, w terminie do 3 dni roboczych od dnia zlecenia. Odbiór odpadów w godzinach pracy PSZOK tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:00.
Ważenie odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanej wadze wskazanej przez wykonawcę zamówienia z dokładnością do 20 kg. Ważenie odpadów potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym.
Odpady składowane na terenie PSZOK, luzem, pod wiatą. Zamawiający nie wymaga od wykonawcy zapewniania pojemników do gromadzenia odpadów.
Rozliczenie za odbiór odpadów odbywać się będzie na podstawie potwierdzonych KPO w systemie BDO wystawionych przez Gminę Brzozów za miesiąc, w którym usługa została wykonana, będących sumą mas wskazanych w kwitach wagowych za miesiąc, w którym usługa została wykonana.
Wykonawcy będący równocześnie ostatecznym przejmującym do odbioru i zagospodarowania przedmiotowy odpad lub wskazany przez niego przejmujący (podwykonawca) przedmiotowy odpad obowiązkowo muszą być wpisani do Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) w ramach prowadzonej działalności. Zgodnie z obowiązującymi przepisami zamawiający dla każdej przekazywanej partii odpadów wystawia kartę przekazania odpadów za pośrednictwem BDO.
Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałe w trakcie transportu lub magazynowania, do czasu poddania ich i zakończenia procesu zagospodarowania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działanie oraz zaniechanie swego personelu oraz podmiotów, którymi posłużył się wykonując przedmiot zamówienia.
W każdym przypadku, gdy zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Kryteriami, które zamawiający wykorzysta do oceny równoważności będą każdorazowo wyłącznie parametry i wymagania ujęte w opisie przedmiotu zamówienia. Warunkiem uznania równoważności jest udowodnienie przez wykonawcę w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40867,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GPR GUMA I PLASTIK RECYCLING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940003819

7.3.3) Ulica: ul. Świętego Jana Pawła II 18

7.3.4) Miejscowość: Zarzecze

7.3.5) Kod pocztowy: 37-205

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8910,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Na wartość umowy składa się:
wartość umowy w zakresie zamówienia podstawowego brutto: 4.860,00 PLN
wartość umowy w zakresie prawa opcji brutto: 4.050,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.