Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00528662/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-04
- 2023/BZP 00531514/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych, dla mieszkańców GiM Odolanów w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W ODOLANOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302398813
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gimnazjalna 8C
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 733 37 73
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mgopsodolanow@osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mgopsodolanow.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b044384-8eaf-11ee-b55a-a22b2d7f700e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych, dla mieszkańców GiM Odolanów w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b044384-8eaf-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę usług opiekuńczych,
w tym specjalistycznych usług opiekuńczych na podstawie: art. 18 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia
12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2023r. poz. 901 ze zm.), art. 8 i 9 ustawy
z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego (Dz.U. z 2022r. poz. 2123 ze zm.) oraz zgodnie z zakresem określonym w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. nr 189 poz. 1598 ze zm.), na rzecz osób wskazanych przez Zamawiającego.
2. Szacowana średnia miesięczna liczba usługobiorców: 25 osób.
Szacowana liczba godzin usług w okresie obowiązywania umowy: 2700 godzin łącznie.
3. Liczba godzin i osób objętych usługami może ulec zmianie i nie można jej określić dokładnie ze względu na specyfikację zamówienia, którą cechuje zmienność potrzeb klientów z uwagi na zmieniający się stan ich zdrowia. Zamawiający zapłaci za faktycznie zrealizowane świadczenia.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
85100000-0 - Usługi ochrony zdrowia
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
85312100-0 - Usługi opieki dziennej
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
85142000-6 - Usługi paramedyczne
85142300-9 - Usługi w zakresie higieny
85141000-9 - Usługi świadczone przez personel medyczny
85141200-1 - Usługi świadczone przez pielęgniarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161946,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161946,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Bolach NEURON
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380967383
7.3.3) Ulica: ul. Gimnazjalna 6
7.3.4) Miejscowość: Odolanów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-430
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161946,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-02 do 2024-12-31INNE PRZETARGI ODOLANÓW
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług asystenckich wspierających aktywność społeczną, edukacyjną lub zawodową 12 osób z niepełnosprawnościami na terenie Gminy Lubiszyn
- Badania lekarskie pracowników Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego oraz badania lekarskie osób bezrobotnych i innych uprawnionych zarejestrowanych w Urzędzie Pracy Powiatu Krakowskiego
- Usługa medyczna:wykonanie całodobowo badania oraz pobrania krwi u osoby skierowanej przez f-szy Policji prowadzących czynności służbowe na terenie działania KMP w Gdańsku oraz KPP w Pruszczu Gd.
- Świadczenie usług opieki wytchnieniowej dla mieszkańców, w ramach realizacji programu: "Opieka Wytchnieniowa" - edycja 2025
- Świadczenie usług asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 r. w ramach programu "Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością - edycja 2025
- "Usługa pielęgniarki świadczącej pomoc pacjentom w jednostkach Mazowieckiego Centrum Neuropsychiatrii Sp. z o.o. w Zagórzu"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.