Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00544694/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Sicienko w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SICIENKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mrotecka
1.5.2.) Miejscowość: Sicienko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-014
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@sicienko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sicienko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sicienko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Sicienko w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64479de6-9829-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029184
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544694
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.96.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych na potrzeby Gminy Sicienko w 2024 roku
2. Zakres świadczonych usług obejmuje:
1) Pomiary sytuacyjno-wysokościowe – sporządzanie map do celów projektowych
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 3 km trasy do 1 km, 5 km trasy do 0,5 km, oraz pomiary powierzchniowe 5 działek do 1 ha i 5 działek do 0,5 ha. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.
2) Podziały nieruchomości – wydzielenie wymagane dla ZRID (zezwolenie na realizacje inwestycji drogowej), w tym również rozgraniczenie w przypadku, kiedy będzie ono wymagane - przygotowanie projektów podziału, utrwalenie – zestabilizowanie – znaków granicznych na gruncie.
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 30 podziałów w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.
3) Podziały nieruchomości inne niż do ZRID
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 8 podziałów pierwsza działka i 23 podziały następna działka w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.
4) Wznowienie i ustalenie granic
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 4 wznowień w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.
5) Ocena prawidłowości wykonania czynności ustalenia przebiegu granic nieruchomości
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 2 oceny w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.
6) weryfikacja danych ewidencyjnych (do aktualizacji ewidencji gruntów i budynków
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 4 weryfikacje w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.
7) inwentaryzacja obiektów budowlanych
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 3 inwentaryzację w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.
8) uzyskanie wypisu i wyrysu z rejestru gruntów z wykazem zmian gruntowych i z historią wpisów oraz badaniem księgi wieczystej
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 3 komplety dokumentów w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.
9) ustalenie przebiegu granic do wycinki drzew.
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 4 ustalenia w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.
10) Pomiar mas ziemnych nawiezionych na daną działkę.
W celu dokonania wyceny należy przyjąć 3 działki o pow. do 1 ha oraz po jednej działce dla działek o powierzchni 1-1,5 ha, 1,5 – 2 ha, 2-2,5 ha i 2,5-3 ha w okresie realizacji zamówienia. Ilości te zostają podane tylko w celu dokonania wyceny przez oferenta i późniejszego porównania i oceny złożonych ofert przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71355000-1 - Usługi pomiarowe
71354000-4 - Usługi sporządzania map
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118141,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145017,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118141,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Zbigniew Łaniecki prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Kartograficznych i Projektowych Zbigniew Łaniecki, wpisany do CEIDG, NIP 5541026752, REGON 340865685
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Krzysztof Górski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Usług Geodezyjno-Kartograficznych i Projektowych Gruntmiar Krzysztof Górski, wpisany do CEIDG, NIP 5542072180, REGON 341139113
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9670034738
7.3.3) Ulica: Sobieskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-060
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118141,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI SICIENKO
więcej: przetargi SICIENKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa budynku Centrum Aktywności Międzypokoleniowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Heweliusza 1-3 w Toruniu".
- Założenie szczegółowej osnowy geodezyjnej poziomej w podziale na dwie części.
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Aleksandrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim
- ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Ostrów, w jednostce ewidencyjnej 101001_2 Aleksandrów w powiecie piotrkowskim, w województwie łódzkim".
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.