Og³oszenie z dnia 2024-01-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00047972/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-18
- 2024/BZP 00210481/01 - Wynik z dnia 2024-02-20
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kie³czewie Smu¿nym Pierwszym
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Ko³o
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311620868
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 632407000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminakolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminakolo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kie³czewie Smu¿nym Pierwszym
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-84ac3ce7-b070-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00029201
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00011358/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kie³czewie Smu¿nym Pierwszym
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
1) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip
b) .7Z
3) W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4) Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB.
5) Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6) Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
7) Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
8) Zamawiaj±cy zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.
9) Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
10) Osob± sk³adaj±c± ofertê powinna byæ osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.
11) Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
12) Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
13) Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
14) Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.
15) Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu.
c.d w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem danych osobowych Wykonawcy (bêd±cego osob± fizyczn±) jest Gmina Ko³o, ul. Sienkiewicza 23, 62-600 Ko³o dane kontaktowe Zamawiaj±cego; inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Ko³o Inspektor Ochrony Danych: adres mail: informatyk@gminakolo.pl.
2. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.
„Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kie³czewie Smu¿nym Pierwszym”
Postêpowanie prowadzone w trybie podstawowym.
3. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy p.z.p.
4. Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie dzia³ania archiwów zak³adowych, chyba ¿e przepisy szczególne stanowi± inaczej;
5. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio Wykonawcy dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy p.z.p., zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy p.z.p.;
6. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Wykonawcy dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy narusza przepisy RODO;
8. Wykonawcy nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
*Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± p.z.p. oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZ.271.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2834706,97 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Kie³czewie Smu¿nym Pierwszym.
Zakres rzeczowy zadania bêd±cego przedmiotem postêpowania opisany jest w
- dokumentacji projektowej,
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
- przedmiarach robót,
- SWZ.
Wykonawca zobowi±zuje siê wykonaæ przedmiot umowy z materia³ów i urz±dzeñ w³asnych, fabrycznie nowych i wolnych od wad fizycznych i prawnych, odpowiadaj±cych co do jako¶ci wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z kosztorysem ofertowym Wykonawcy.
Wykonawca jest zobowi±zany okazaæ w stosunku do materia³ów: certyfikat na znak bezpieczeñstwa, certyfikat zgodno¶ci z Polsk± Norm± lub z aprobat± techniczn±, które bêd± za³±cznikami do protoko³u odbioru.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Okre¶lono szczegó³owo w rozdziale XVI SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej 1 robotê polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie boiska sportowego wraz z zadaszeniem minimum 2 000 000,00 z³ brutto, oraz potwierdzi, ¿e robota ta zosta³a wykonana nale¿ycie.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wg za³±cznika do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
13) Do oferty nale¿y do³±czyæ:a) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
b) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
c) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
d) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przy¬padku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
e) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wraz z o¶wiadczeniami tego podmiotu, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (je¿eli wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu trzeciego);
f) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie publiczne, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
13) Do oferty nale¿y do³±czyæ:a) Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
b) Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
c) O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wzór o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
d) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania - wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Za³±cznik nr 3 do SWZ. W przy¬padku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepoleganiu wykluczeniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
e) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia wraz z o¶wiadczeniami tego podmiotu, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu i spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (je¿eli wykonawca powo³uje siê na zasoby podmiotu trzeciego);
f) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie publiczne, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Okre¶lono w paragrafie 3 wzoru umowy stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_kolo
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-26 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-25
INNE PRZETARGI Z KO£A
- Zakup i monta¿ agregatu pr±dotwórczego dla Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w Kole
- REMONT KORYTARZY W CZʦCI BUDYNKU G£ÓWNEGO WRAZ Z WYKONANIEM INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ O¦WIETLENIA PODSTAWOWEGO ORAZ AWARYJNEGO O¦WIETLENIA EWAKUACYJNEGO W ZST W KOLE
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO O¦RODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ¯EROMIN - RUTA
- Klub malucha w Gminie Baruchowie
- Utworzenie gminnego ¿³obka w Tyczynie wraz z podpiwniczeniem przeznaczonym pod funkcjê obiektu zbiorowej ochrony
- Modernizacja kompleksów sportowych ORLIK 2012 w Siedlcach w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych Moje Boisko- ORLIK 2012 - Edycja 2024
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.