Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00498309/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Płyny infuzyjne i przyrządy towarzyszące
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL WOJEWÓDZKI IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KOSZALINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330006292
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-581
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 34 88 104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bozena.sterczynska@swk.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.swk.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61127b97-7c5c-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Płyny infuzyjne i przyrządy towarzyszące2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61127b97-7c5c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029223
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00218867/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.11 Płyny infuzyjne i płyny do dializ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00498309
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.382.148.2022 BS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 847001,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyny infuzyjne w opakowaniach plastikowych, z podwójnym niezależnym portem, bez pcv:1 Aqua pro inj. 100 ml - 10000 szt.
2 Aqua pro inj. 250 ml - 1500 szt.
3 Glucosum 5% 100ml - 2500 szt.
4 Glucosum 10% 100ml - 2500 szt.
5 Glucosum 10% 250ml - 2000 szt.
6 Glucosum 20 % 500 ml - 500 szt.
7 Glucosum 5% in Natrium Chloratum 0,9% (2:1) 100ml - 600 szt.
8 Glucosum 5% in Natrium Chloratum 0,9% (2:1) 250ml - 3500 szt.
9 Glucosum 5% in Natrium Chloratum 0,9% (2:1) 500ml - 1500 szt.
10 Płyn wieloelektrolitowy, zawierający Na, K, Mg, Ca 250ml - 8000 szt.
11 Płyn Ringera z mleczanami 500ml - 3500 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 72015,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyny infuzyjne w workach i butelkach:Roztwór do irygacji zawierający w 1litrze 27,0g sorbitolu, 5,4g mannitolu 5000ml - 1 000 szt.
Natrium Chloratum 0,9% 3000ml 1 000 szt.
Natrium Chloratum 0,9% 500ml, roztwór do irygacji w opakowaniu stojącym z dużym otworem wylewowym - 1 000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 43700,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyny infuzyjne w opakowaniach specjalistycznych, (opakowanie plastikowe, stojące, z podwójnym, szczelnym zamknięciem, bez pcv, ze zwiększoną potencjalną pojemnością nie mniejszą niż 15%) i kompatybilne przyrządy do wielokrotnego pobierania:1 Aqua pro inj. 500ml - 13000 szt.
2 Glucosum 5% 250 ml - 4500 szt.
3 Glucosum 5% 500 ml - 6500 szt.
4 Glucosum 10% 500 ml - 14000 szt.
5 Natrium Chloratum 0,9% 100ml - 95000 szt.
6 Natrium Chloratum 0,9% 250ml - 30000 szt.
7 Natrium Chloratum 0,9% 500ml - 45000 szt.
8 Natrium Chloratum 0,9% 1000ml(dopuszczamy wstępną potencjalną pojemność 13%) - 3000 szt.
9 Płyn wieloelektrolitowy zawierający Na,K,Mg,Ca 500ml - 48000 szt.
10 Płyn Ringera 500ml - 10000 szt.
11 Przyrządy kompatybilne z powyższymi opakowaniami do wielokrotnego pobierania x 25 szt. - 600 Op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 460370,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyny infuzyjne w butelkach plastikowych z dwoma jednakowymi portami:1 Natrium Chloratum 0,9% 1000 ml - 600 szt.
2 Płyn wieloelektrolitowy zawierający Na,K,Mg,Ca buforowany octanami i jąbłczanami 500ml - 10000 szt.
3 Płyn wieloelektrolitowy zawierający Na,K,Mg,Ca buforowany octanami i jąbłczanami 250ml - 2000 szt.
4 Glucosum 40 % 500 ml (dopuszczamy szklane butelki) - 60 szt.
5 Płyn Ringera 500ml - 2500 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 37029,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyny do przepłukiwań z precyzyjnym dozowaniem:1 Natrium chloratum 0,9% 100 ml - 2200 szt.
2 Natrium chloratum 0,9% 250 ml - 3500 szt.
3 Natrium chloratum 0,9% 500 ml - 6000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 32922,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyny infuzyjne w opakowaniach specjalistycznych (worki z dwoma portami, bez pcv, ze zwiększoną pojemnością worka):1 Natrium Chloratum 0,9% 100 ml - 4000 szt.
2 Natrium Chloratum 0,9% 250 ml - 5000 szt.
3 Natrium Chloratum 0,9% 500 ml - 5000 szt.
4 Natrium Chloratum 0,9% 1000 ml - 400 szt.
5 Glucosum 5% 250 ml - 400 szt.
6 Glucosum 5% 500 ml - 1600 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 29110,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyny infuzyjne specjalistyczne w opakowaniach plastikowych1 Roztwór elektrolitów zawierający Na, K, Ca, Mg oraz glukozę o pojemności 500 ml, przeznaczony dla noworodków i dzieci - 1000 szt.
2 Roztwór elektrolitów zawierający Na, K,Ca, Mg oraz glukozę o pojemności 250 ml, przeznaczony dla noworodków i dzieci - 3000 szt.
3 Roztwór elektrolitów zawierający Na, K,Ca, Mg oraz glukozę o pojemności 100 ml, przeznaczony dla noworodków i dzieci - 300 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 28685,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyny infuzyjne specjalistyczne w workach lub butelkach:1 Mannitol 15% 100 ml - 14000 szt.
2 Mannitol 15% 250 ml - 360 szt.
3 Płyn wieloelektrolitowy ze zdolnością buforowania dzięki obecności octanu i glukonianu, o pH 7,4 oraz osmolarności 295 mOsmol/l, bez wapnia 500ml - 1000 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 64490,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roztwór 4% zmodyfikowanej płynnej żelatyny z elektrolitami (Ca, Mg, Na, K) 500ml - 4000 szt.4.5.3.) Główny kod CPV: 33692000-7 - Roztwory lecznicze
4.5.5.) Wartość części: 78680,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert przekracza kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa sprzętu kuchennego i stołowego na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2025 roku (6 zadań).
- Butelki i smoczki jednorazowego użytku
- Przebudowa DW 177 odc. Tuczno - Człopa
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Przegląd i konserwacja oraz naprawy Zespołów Spalinowo Elektrycznych - ZSE oraz UPS - ów (3 zadania).
- 2025 r. Przewóz i przechowywanie zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania powszechnych jednostek organizacyjnych prokuratury okręgu koszalińskiego.
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.