Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00464127/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-26
- 2023/BZP 00471645/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-31
- 2023/BZP 00478189/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie analiz laboratoryjnych prób wycieków kopalnianych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie analiz laboratoryjnych prób wycieków kopalnianych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-913bf29c-724c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00464127
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/TMG/131
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77168,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług polegających na wykonywaniu analiz laboratoryjnych prób wycieków kopalnianych.
2. Wykonywanie analiz laboratoryjnych prób wycieków kopalnianych
2.1 Szczegółowy zakres usług polegających na wykonywaniu analiz laboratoryjnych prób wycieków kopalnianych, ich ilość, częstotliwość odbioru prób przez Wykonawcę oraz termin dostarczenia wyników przez Wykonawcę zostały określone w załączniku nr 1 do Specyfikacji.
2.2 Wykonawca jest zobowiązany odebrać od Zamawiającego próby wycieków kopalnianych przeznaczone do analizy laboratoryjnej we własnym zakresie. Przekazywanie prób do analizy laboratoryjnej będzie następować w siedzibie Zamawiającego.
2.3 Wykonawca jest zobowiązany dostarczać wyniki analiz laboratoryjnych do siedziby Zamawiającego we własnym zakresie.
2.4 Wyniki analiz laboratoryjnych winny być dostarczane Zamawiającemu na piśmie oraz drogą e-mail.
2.5 Wykonawca jest zobowiązany do natychmiastowego zawiadomienia Zamawiającego o wynikach analiz laboratoryjnych, które odbiegają od normy. Wyniki winny być w takim przypadku przekazane Zamawiającemu telefonicznie lub e-mail, a następnie przekazane na piśmie.
2.6 Analizy laboratoryjne prób wycieków kopalnianych winny być wykonywane zgodnie z obowiązującymi europejskimi i polskimi normami.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do specyfikacji, natomiast zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do specyfikacji, które dostępne są pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 73000000-2 - Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
73111000-3 - Laboratoryjne usługi badawcze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129150,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLAB Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 683-149-51-48
7.3.3) Ulica: Park Kingi 1
7.3.4) Miejscowość: Wieliczka
7.3.5) Kod pocztowy: 32-020
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług objętych przedmiotem umowy przez okres 12 miesięcy, licząc od daty wejścia umowy w życie.
2. Umowa wchodzi w życie z dniem jej zawarcia, nie wcześniej jednak niż w dniu 20 stycznia 2024 r.
3. Umowa zostaje zawarta z chwilą jej podpisania przez obie Strony.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Serwis górniczych maszyn wyciągowych zabudowanych na szybach Kinga i Daniłowicz Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Dostawa drewna - część 1 - impregnowane stojaki i drewno wielkowymiarowe"
- "Dostawy materiałów budowlanych: część 1 - farby, lakiery, akcesoria malarskie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2030K Koźmice Wielkie - Janowice od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2027K do skrzyżowania z drogą gminną nr 560915K w miejscowości Koźmice Wielkie...
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2025 roku
- Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 1 im. Kazimierza Wielkiego w Wieliczce w 2025 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Świadczenie usługi merytorycznej oceny wniosków w ramach IV naboru do Programu grantowego - zamówienie z podziałem na trzy części
- Badanie próbek gazu skroplonego (LPG) w ramach systemu monitorowania i kontrolowania jakości paliw
- WYKONANIE BADANIA PN. ANALIZA PERSPEKTYWY ROZWOJU POTENCJALNEJ REGIONALNEJ INTELIGENTNEJ SPECJALIZACJI "NOWOCZESNE TECHNOLOGIE MEDYCZNE"
- prowadzenie państwowych badań jakości produktów leczniczych.
więcej: (4) Usługi badawcze i eksperymentalno-rozwojowe oraz pokrewne usługi doradcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.