Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00561895/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw na potrzeby Gminy Godziesze Wielkie w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godziesze Wielkie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855162
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada, 10
1.5.2.) Miejscowość: Godziesze Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-872
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627611089
1.5.8.) Numer faksu: 627611053
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@godzieszewielkie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.godzieszewielkie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-godziesze-wielkie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw na potrzeby Gminy Godziesze Wielkie w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71576ce5-9e6e-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029320
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020721/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliw na potrzeby Gminy Godziesze Wielkie w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00561895
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IK.U.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 222305,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw na potrzeby Gminy Godziesze Wielkie w 2024 roku tj. zakup oleju napędowego dla środków transportowo sprzętowych oraz benzyny bezołowiowej Pb 95 w szacunkowych ilościach:
1) Olej napędowy (ON) - ok. 42 000 litrów
2) Benzyna bezołowiowa PB 95 – ok. 150 litrów
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu mniejszej ilości paliw niż podane w ust. 1 bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy
3. Olej napędowy i benzyna bezołowiowa powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz. U. z 2023 r. poz. 846 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych
(Dz. U. z 2023 r. poz. 1314).
4. Zakup paliw płynnych polegać będzie na tankowaniu pojazdów i urządzeń Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy znajdującej się w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego: Godziesze Wielkie, ul. 11 Listopada 10, 62-872 Godziesze Małe, liczonej najkrótszą drogą publiczną (gminną, powiatową), czynnej w dni robocze od poniedziałku do piątku.
5. Odbiór paliw odbywać się będzie bezgotówkowo i rejestrowany będzie na kartę WZ zawierającą w szczególności: datę i godzinę tankowania, markę i nr rejestracyjny pojazdu / markę urządzenia, nazwisko i potwierdzenie osoby pobierającej.
6. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie raz w miesiącu, na podstawie wystawionych faktur VAT, przy czym ustala się następujący okres rozliczeniowy: od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca.
7. Podstawą ustalenia ceny przez Wykonawcę jest cena brutto za 1 litr paliw obowiązująca na jego stacji w dniu 20.12.2023r. pomniejszona o proponowany upust cenowy (stały w okresie trwania umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263937,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 263937,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263937,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU "MARGO" Małgorzata Kij
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680869829
7.3.4) Miejscowość: Krzemionka 12a
7.3.5) Kod pocztowy: 62-872
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263937,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI GODZIESZE WIELKIE
więcej: przetargi GODZIESZE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Zakładu Doświadczalnego Oleśnica Mała 2025/2026
- "Zakup oleju napędowego (ON) oraz benzyny bezołowiowej (Pb 95)"
- Dostawa ON dla karetek Pogotowia Ratunkowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Szczytnie
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH: OLEJU NAPĘDOWEGO ON DO WYKORZYSTANIA W POJAZDACH BĘDĄCYCH NA WYPOSAŻENIU ZAMAWIAJĄCEGO
- Sukcesywna dostawa w formie bezgotówkowej paliw ciekłych: benzyny bezołowiowej i oleju napędowego dla ODM nr 1 i 3 oraz dla PZD w Częstochowie w okresie od podpisania umowy przez 24 miesiące.
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.