Ogłoszenie z dnia 2023-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00102559/01 - Wynik z dnia 2023-02-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa geodezyjna Gminy Ciechanów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanów
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Ciechanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 8
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 6722646
1.5.8.) Numer faksu: 23 6722646
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminaciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gminaciechanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa geodezyjna Gminy Ciechanów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c8dbe51-9319-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00029364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018731/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa Geodezyjna Gminy Ciechanów
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.gminaciechanow.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.gminaciechanow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 6. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Ciechanów:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
2) pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Jawa SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3) Oświadczenia lub dokumenty przekazywane są za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie paragrafu 2 ust. 1i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji, oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych, oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz .U z 2020 r poz 2452)
7 .Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.gminaciechanow.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO obowiązek informacyjny: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) dalej RODO, informuje ,że administratorem Pani/Pana danych jest Urząd Gminy Ciechanów ul Fabryczna 8 06-400 Ciechanów. Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Gminy urzad@gminaciechanow.pl, lub adres Ul. Fabryczna 8 06-400 Ciechanów. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art6 ust.1 lit.c RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, związanym z niniejszym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami Pani/pana danych osobowych będą osoby, lub podmioty ,którym udostepniona zostanie dokumentacja postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w oparciu o art.74 ustawy z dnia 11 września2019 r. Prawo Zamówień Publicznych. Dane będą przechowywane zgodnie z art.78 ust.1 ustawy PZP przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy ,a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi , a w szczególności kategorię archiwalną ( dokumentacja postepowania 5 lat, umowa 10 lat.)
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanych z udziałem w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art.22 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 2 RODO (ograniczenia stosowania) Posiada Pani/Pan na podstawie art15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczacych na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków o których mowa w art. 18ust 2RODO ;- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących , narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu w związku z art.17 ust3 lit.b,d lub e R ODO prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO; na podstawieart21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzanych danych osobowych, gdyż podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit.c Rodo, pszysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych ul Stawki 2 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 500000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obsługa geodezyjna Gminy Ciechanów
W latach 2023-2025
I. Przedmiot zamówienia
1. Wykonanie map sytuacyjno-wysokościowych do celów projektowych i innych.
1.1.Obiekt do 1 ha, tereny rolne, nowy pomiar - , nowy pomiar -
1.3.Tereny rolne, nowy pomiar, następne hektary powyżej pierwszego -
1.4.Tereny osiedlowe, nowy pomiar, następne hektary powyżej pierwszego -
1.5.Obiekt do 1 ha, tereny rolne, aktualizacja istniejącej mapy -
1.6.Obiekt do 1 ha, tereny osiedlowe, aktualizacja istniejącej mapy -
1.7.Tereny rolne, aktualizacja istniejącej mapy, następne hektary powyżej
pierwszego -
1.8.Tereny osiedlowe, aktualizacja istniejącej mapy, następne hektary powyżej
pierwszego -
1.9.Aktualizacja mapy zasadniczej do decyzji o warunkach zabudowy do 1 ha
1.10.Aktualizacja mapy zasadniczej do decyzji o warunkach zabudowy powyżej
1 ha
1.11.Pomiar uzupełniający dla wykonywania numerycznego modelu terenu, pierwsze
10 punktów
1.12.Pomiar uzupełniający dla wykonywania numerycznego modelu terenu, każdy
następny punkt powyżej 10
2. Tyczenie położenia elementów obiektu budowlanego (punkt sytuacyjny, punkt wysokościowy)
2.1.Obiekt budowlany do 10 punktów -
2.2.Każdy następny punkt powyżej dziesięciu -
3.Inwentaryzacja powykonawcza obiektu budowlanego lub innego
3.1.Sieć główna uzbrojenia podziemnego, do pierwszego kilometra -
3.2.Sieć główna uzbrojenia podziemnego, za następny kilometr powyżej
pierwszego -
3.3.Za przyłącze z siecią główną -
3.4.Za każde następne przyłącze ,powyżej pierwszego, z siecią główną
3.5.Za pierwsze przyłącze na obiekcie bez sieci głównej -
3.6.Za każde następne przyłącze, powyżej pierwszego, na obiekcie bez sieci
głównej -
3.7.Za pierwszą studnię kanalizacyjną -
3.8.Za każdą następną studnię kanalizacyjną powyżej pierwszej -
3.9.Droga urządzona za pierwszy kilometr -
3.10.Droga urządzona za każdy następny kilometr powyżej pierwszego -
3.11 Za pierwszy obiekt reprezentowany znakiem umownym
3.12 Za kolejny obiekt reprezentowany znakiem umownym
4. Opracowania do celów prawnych
4.1. Rozgraniczenia nieruchomości, za pierwsze dwa punkty -
4.2. Rozgraniczenie nieruchomości, za następne punkty powyżej dwóch -
4.3.Wznowienia znaków granicznych, za pierwsze dwa punkty - . .
4.4.Wznowienia znaków granicznych, za następne punkty powyżej dwóch -
4.5.Wskazanie punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, za pierwsze
dwa punkty
4.6.Wskazanie punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, za następne
punkty powyżej dwóch
4.7. Podział nieruchomości: za dwie nowe działki
4.8. Podział nieruchomości: za nowe działki od 3 do 10 sztuk
4.9. Podział nieruchomości: za nowe działki od 11 do 30 sztuk
4.10. Podział nieruchomości: za nowe działki od 31 do 50 sztuk
4.11. Podział nieruchomości: za nowe działki od 51 do 70 sztuk
4.12. Podział nieruchomości: za nowe działki powyżej 70 sztuk
4.13 Poprawka w ewidencji gruntów za pierwszą działkę
4.14 Poprawka w ewidencji gruntów za działki od 2 do 20 szt 4.15 Poprawka w ewidencji gruntów za działki powyżej 20 szt
4.16 Mapa do decyzji ZRID obiekt do 10 działek
4.17 Mapa do decyzji ZRID , każda działka powyżej 10 4.18 Wstępny projekt podziału : za dwie nowe działki
4.19 Wstępny projekt podziału: za nowe działki powyżej dwóch
II. Czas wykonywania danego zlecenia
Zleceniodawca, dla zadań wymienionych poniżej, ustala maksymalny czas wykonania, liczony od dnia otrzymania zlecenia i dostarczenia niezbędnych dokumentów, w sposób następujący:
1. Zadanie z pozycji 1.1. – 14 dni
2. Zadanie z pozycji 1.2. – 14 dni
3. Zadanie z pozycji 1.5. – 14 dni
4. Zadanie z pozycji 1.6. – 14 dni
5. Zadanie z pozycji 1.9. – 14 dni
6. Zadanie z pozycji 1.11. – 14 dni
7. Zadanie z pozycji 2.1. – 7 dni
8. Zadanie z pozycji 3.1. – 14 dni
9. Zadanie z pozycji 3.5. – 10 dni
10. Zadanie z pozycji 3.7. – 10 dni
11. Zadanie z pozycji 3.9. – 14 dni
12. Zadanie z pozycji 3.11. – 10 dni
13. Zadanie z pozycji 4.1. – 30 dni
14. Zadanie z pozycji 4.3. – 18 dni
15. Zadanie z pozycji 4.5. – 18 dni
16. Zadanie z pozycji 4.7. – 30 dni
17. Zadanie z pozycji 4.13. – 30 dni
18. Zadanie z pozycji 4.18. – 8 dni
Prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami branżowymi.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: spełnia /nie spełnia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: czs wykonania danego zlecenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 112 ust.1 ustawy pzp i którzy wykażą ich spełnianie na poziomie wymaganym przez Zamawiającego zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej, oraz niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust 1 i art. 109 ust.1 pkt 1 i 4 ustawy pzp.2. Wykonawcy zobowiązani będą spełnić warunki dotyczące:
1) zdolności technicznej lub zawodowej
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:
a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 roboty polegającą na wykonaniu robót w zakresie tego zamówienia
b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia , a osoby te posiadają uprawnienia zawodowe w zakresie 1,2,4 zgodnie z art. 43 Ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne
2) sytuacji ekonomicznej
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa wyżej składa każdy z Wykonawców.W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca dołącza również oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
10. Oferta oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu muszą być złożone w
oryginale.
11. Zamawiający zaleca ponumerowanie stron oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zmiana stawek podatku i składek ZUS7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-23 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.gmina ciechanow.pl( przetargi wg nowej ustawy )
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-23 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Leki, opatrunki i roztwory do płukania ran
- Przebudowa obiektu przyszkolnego - Sali sportowej wraz z zapleczem przy szkole Podstawowej Nr 1 w Ciechanowie
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją terenu za Halą Pułtuską poprzez utwardzenie kostką betonową drogi wewnętrznej - zad. pn. ,,Rewitalizacja terenu za Halą Pułtuską - etap II"
- "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej zabytkowych wielorodzinnych budynków mieszkalnych na osiedlu Bloki w Ciechanowie - ul.Okrzei 5 i ul. Okrzei 12"
- Remonty w placówkach oświatowych 2025
- Zakup materacy przeciwodleżynowych.
więcej: przetargi w Ciechanowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.