Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00024929/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-30
- 2022/BZP 00148084/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00148140/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-06
- 2021/BZP 00059648/01 - Wynik z dnia 2021-05-20
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029369 z dnia 2021-04-08 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa narzędzi chirurgicznych, laparoskopowych wielorazowego użytku dla potrzeb Bloku Operacyjnego oraz oddziałów szpitalnych Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 6 pakietach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170745930
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Królewiecka 146
1.4.2.) Miejscowość: Elbląg
1.4.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 55239547
1.4.8.) Numer faksu: 55239547
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mpokratka@szpital.elblag.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.elblag.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029369
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00024929/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
102480,39
Po zmianie:
102378,39
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
590780,91
Po zmianie:
590678,91
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1. Certyfikat ISO 9001 : 2009 dla potwierdzenia jakości warunków procesu produkcyjnego oferowanych narzędzi.2. Certyfikat ISO 9001 : 2008 dla potwierdzenia jakości warunków procesu serwisu narzędzi.3. Dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. 4. Karty katalogowej/karty technicznej/materiały informacyjne wraz ze zdjęciem oferowanego narzędzia/kontenera, z których jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone Załącznikach od Nr 1 do Nr 6 do SWZ, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego ( odpowiednio do zakresu złożonej oferty).5. Oświadczenie producenta potwierdzające wstępną pasywację narzędzi
Po zmianie:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1. Certyfikat ISO 9001 : 2009 dla potwierdzenia jakości warunków procesu produkcyjnego oferowanych narzędzi.2. Certyfikat ISO 9001 : 2008 dla potwierdzenia jakości warunków procesu serwisu narzędzi.3. Dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj.: - Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE.4. Karty katalogowej/karty technicznej/materiały informacyjne wraz ze zdjęciem oferowanego narzędzia/kontenera, z których jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone Załącznikach od Nr 1 do Nr 6 do SWZ, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego ( odpowiednio do zakresu złożonej oferty).5. Oświadczenie producenta potwierdzające wstępną pasywację narzędzi ( nie dotyczy Pakietu Nr 1 i Nr 5).Zamawiający dopuszcza w Pakiecie Nr 5 zamiast certyfikatu ISO 9001 : 2009 i certyfikatu ISO 9001 : 2008 przedstawienia certyfikatu ISO 13485:2016.W Pakiecie Nr 6 dla potwierdzenia jakości warunków procesu produkcyjnego oferowanych narzędzi Zamawiający dopuści oświadczenie producenta gwarantujące, że narzędzia produkowane są zgodnie z normami PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz PN-EN ISO 13485:2016-04 oraz dla potwierdzenia jakości warunków procesu serwisu narzędzi Zamawiający dopuści certyfikat PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz PN-EN ISO 13485:2016-04. Zamawiający w Pakiecie Nr 6 poz. 125, poz. 126 dopuści do zaoferowania ssaki laryngologiczne o wymaganych parametrach, które posiadają dokumenty dopuszczające wyroby medyczne do obrotu na terenie RP ale nie posiadają certyfikatu ISO.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
1. Certyfikat ISO 9001 : 2009 dla potwierdzenia jakości warunków procesu produkcyjnego oferowanych narzędzi.2. Certyfikat ISO 9001 : 2008 dla potwierdzenia jakości warunków procesu serwisu narzędzi.3. Dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. 4. Karty katalogowej/karty technicznej/materiały informacyjne wraz ze zdjęciem oferowanego narzędzia/kontenera, z których jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone Załącznikach od Nr 1 do Nr 6 do SWZ, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego ( odpowiednio do zakresu złożonej oferty).5. Oświadczenie producenta potwierdzające wstępną pasywację narzędzi
Po zmianie:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:1. Certyfikat ISO 9001 : 2009 dla potwierdzenia jakości warunków procesu produkcyjnego oferowanych narzędzi.2. Certyfikat ISO 9001 : 2008 dla potwierdzenia jakości warunków procesu serwisu narzędzi.3. Dokumenty dopuszczające oferowany produkt do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. tj.: - Deklaracja zgodności lub Certyfikat CE.4. Karty katalogowej/karty technicznej/materiały informacyjne wraz ze zdjęciem oferowanego narzędzia/kontenera, z których jednoznacznie wynika, że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne określone Załącznikach od Nr 1 do Nr 6 do SWZ, których autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego ( odpowiednio do zakresu złożonej oferty).5. Oświadczenie producenta potwierdzające wstępną pasywację narzędzi ( nie dotyczy Pakietu Nr 1 i Nr 5).Zamawiający dopuszcza w Pakiecie Nr 5 zamiast certyfikatu ISO 9001 : 2009 i certyfikatu ISO 9001 : 2008 przedstawienia certyfikatu ISO 13485:2016.W Pakiecie Nr 6 dla potwierdzenia jakości warunków procesu produkcyjnego oferowanych narzędzi Zamawiający dopuści oświadczenie producenta gwarantujące, że narzędzia produkowane są zgodnie z normami PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz PN-EN ISO 13485:2016-04 oraz dla potwierdzenia jakości warunków procesu serwisu narzędzi Zamawiający dopuści certyfikat PN-EN ISO 9001:2015-10 oraz PN-EN ISO 13485:2016-04. Zamawiający w Pakiecie Nr 6 poz. 125, poz. 126 dopuści do zaoferowania ssaki laryngologiczne o wymaganych parametrach, które posiadają dokumenty dopuszczające wyroby medyczne do obrotu na terenie RP ale nie posiadają certyfikatu ISO.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-04-09 10:00
Po zmianie:
2021-04-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-04-09 10:30
Po zmianie:
2021-04-13 10:30
2021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.