eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa kombinezonów ochronnych i masek dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego



Ogłoszenie z dnia 2021-04-08


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029396 z dnia 2021-04-08

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kombinezonów ochronnych i masek dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIELSKIE POGOTOWIE RATUNKOWE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001090531

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Emilii Plater 14

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338159045

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pogotowie.bielsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.pogotowie.bielsko.pl/index.php?id_kat=19

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kombinezonów ochronnych i masek dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e2b091f-6b78-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029396

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002504/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa kombinezonów ochronnych i masek dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom powiatu i miasta Bielsko-Biała poprzez zakup ambulansów sanitarnych z wyposażeniem, a także zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom pracującym w Zespołach Ratownictwa Medycznego finansowanego z Europejskiego Funduszu Infrastruktury i Środowiska w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006644/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/D/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części I jest dostawa 6 000 szt. kombinezonów ochronnych w zakresie rozmiarów L-3XL w następujących ilościach:Rozmiar -Wymagana ilośćL -1 500 szt.XL -2 000 szt.XXL -1 500 szt.XXXL -1 000 szt.Kombinezony muszą spełniać wymagania normy PN-EN 14126:2005 lub równoważnej - Odzież ochronna – zakresie wymagań i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi. Produkt o cechach ochronnych, chroniących przed czynnikami biologicznymi powinien spełniać wymagania normy PN-EN 14126:2005 lub równoważnej dotyczącej odzieży ochronnej według co najmniej wyszczególnionych warunków:a) odporność na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego – klasa 4 i wyższa,b) odporność na przenikanie czynników infekcyjnych pod wpływem mechanicznego kontaktu z substancjami zawierającymi skażone ciecze – klasa 4 i wyższa,c) odporność na przenikanie skażonych ciekłych aerozoli – klasa 2 i wyższaKombinezony ochronne zabezpieczające przed zagrożeniem biologicznym, posiadające:a) kaptur zintegrowany z kombinezonemb) zamek błyskawiczny zakryty samoprzylepną patką ochronnąc) szwy zaklejone taśmą posiadającą takie same właściwości ochronne jak materiał z którego wykonany jest kombinezon.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 90000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia części II jest dostawa 16 000 szt. półmasek ochronnych FFP2 z zaworkiem spełniających wymagania normy PN-EN 149+A1A1:2010 lub równoważnej (wymagania dla półmasek ochronnych) o klasie: min. P2 i zakresie użycia: min. 10 x NDS (najwyższe dopuszczalne stężenie). Półmaski ochronne powinny spełniać wymagania normy PN-EN 149+A1A1:2010 lub równoważnej dotyczącej sprzętu ochrony układu oddechowego – Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami według co najmniej wyszczególnionych warunków:a) skuteczność filtracji na poziomie min. 94%b) całkowity przeciek wewnętrzny oraz opory oddychania spełniające wymagania normy dla półmaski klasy FFP2

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 51040 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 31

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 31

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 12

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94860

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162360

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94860

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACC Agnieszka Dymna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:118-090-80-25

7.3.3) Ulica: Okulickiego 10

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94860,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 24

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 24

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38560

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90560

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38560

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hubert Wojciechowicz HUBI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 658-19-48-369

7.3.3) Ulica: Podlesie 9

7.3.4) Miejscowość: Radoszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 26-230

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38560,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

2021-04-08 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.