Ogłoszenie z dnia 2021-04-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00002870/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-01-26
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00029471 z dnia 2021-04-08 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.,, Wykonanie elewacji budynku UMiG w Górze,,
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Góra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050669
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 655 44 36 41
1.5.8.) Numer faksu: + 48 655 43 26 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pomieszcz@gora.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gora.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gora.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n.,, Wykonanie elewacji budynku UMiG w Górze,,2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea8f746e-5f0f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00029471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001042/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: ,,Wykonanie elewacji budynku UMiG w Górze”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00002870/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP 271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 510063,84 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie I etapu robót budowlanych obejmującego wykonanie odnowienia części elewacji budynku, tj. północnej, zachodniej, południowej (zał. graficzny w załączeniu do SWZ), wykonanie oświetlenia ekspozycyjnego oraz wykonanie monitoringu terenu.Odnowienie elewacji budynku wymaga wykonania następującego zakresu prac budowlano-konserwatorskich na elewacjach :- skucie starych tynków na całej powierzchni ścian, poza detalami portali okiennych i drzwiowych, gzymsów i detali architektonicznych – ok. 669,89 m2- oczyszczenia granitowego cokołu,- oczyszczenie i uzupełnienie gzymsu, wykonanego z piaskowa, na wysokości stropu nad piwnicą, z wtórnych uzupełnień masą klejowa i farbą,- oczyszczenie i uzupełnienie zewnętrznych podokienników i ościeży okiennych, wykonanych z piaskowa, przy pomocy renowacyjnych zapraw do uzupełniania ubytków barwionych w masie zapraw,- oczyszczenie zwieńczeń ścian attykowych, wykonanych z piaskowca,- hydrofobizacja elementów kamieniarki wykonanej z piaskowca,- wzmocnienie surowego podłoża murów preparatami krzemianowymi,- nałożenie nowych trójwarstwowych tynków renowacyjnych na ścianach piwnic,- nałożenie nowych trójwarstwowych tynków mineralnych na pozostałych powierzchniach ścian,- naprawa i uzupełnienie bonii okiennych i wypełnienia plafonów na elewacji frontowej,- malowanie ścian farbami silikatowymi – pierwsze malowanie ok. 146,212 m2, dopłata za drugie malowanie – ok. 114,485 m2,-oczyszczenie i malowanie krat okiennych i bramy wjazdowej, - roboty dekarskie związane z wymianą rynien i opierzeń. Zakres robót elektrycznych:- roboty ziemne – ok. 21,120 m3- układanie kabli – ok. 110,00 m,- podłączenie przewodów elektrycznych,- montaż słupów oświetleniowych – 1 szt.- montaż opraw projektorów oświetleniowych – 16 kpl., - odtworzenie nawierzchni – chodników – ok. 18,00 m,- pomiar rezystancji,- inwentaryzacja geodezyjna – powykonawcza.Zakres robót monitoringu:- montaż listew elektroinstalacyjnych ok. 130,00 m,- układanie instalacji monitoringu,- montaż elementów systemu telewizji użytkowej,- podłączenie kamer w szafie serwerowni- 3 szt.- montaż zasilacza do 12 V DC w serwerowni,- uruchomienie systemu TVU,Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.2. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń , dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych , jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. W przypadku posługiwania się normami Zamawiający uzna za równoważne rozwiązania czyniące zadość wymaganiom tych norm.3. Zgodnie z dyspozycją w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, by czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. robót budowlanych we wszystkich zakresach wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy ( t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy:- osób kierujących budową, - osób wykonujących usługi geodezyjne, - osób wykonujących : usługi transportowe i sprzętoweZatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy. / Adekwatnie do czasookresu wykonywania wymienionych przez Zamawiającego czynności w okresie jej trwania /4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( 3 egz. wersja papierowa oraz wersja elektroniczna w formacie PDF ) dla zakresu związanego z wykonaniem oświetlenia ekspozycyjnego oraz monitoringu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610199,36
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1582594,04
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610199,36
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dwid Szłapka, Firma Ogólnobudowlana DAW- BUD
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6981653672
7.3.3) Ulica: ul. Długa
7.3.4) Miejscowość: Kokorzyn, Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dawid Szłapka FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA DAW-BUD
jakie przetargi wygrała firma
Dawid Szłapka FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA DAW-BUD
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610199,36
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-04-08 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z GÓRY
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Utwardzenie placu gminnego przy ul. Reymonta w m. Góra,,.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Sikorskiego 2 w m. Góra,,.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego p.n. ,, Wymiana nawierzchni chodników przy ul. Głogowskiej w m. Góra,,
- "Dostawy i usługi służące poprawie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Górze"
więcej: przetargi w Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Naprawa okładzin schodów zewnętrznych w budynku siedziby Agencji Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Gdyni przy ul. Curie-Skłodowskiej 19
- 17/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia szkolne wraz z ich przebudową w SP nr 6 przy ul. Słowackiego 34 w Tarnowskich Górach - II etap
- "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" Część I: "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze" ; Część II: Pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania pod nazwą "Remont wieży ciśnień w Czerwonym Borze".
- Wykonanie rozbudowy, przebudowy i modernizacji istniejącego Przedszkola w Wędrzynie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.