Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00532311/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu – w zakresie 4 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług medycznych w ramach medycyny pracy – dla żołnierzy zawodowych, pracowników jednostek i instytucji wojskowych będących na zaopatrzeniu 32 WOG w Zamościu – w zakresie 4 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53e24a13-935b-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029494
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00133564/31/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi medyczne, medycyna pracy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00532311
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/69/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 712620,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Zamość:32 WOG Zamość; Grupa Zabezpieczenia Zamość, 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej, 3 batalion radiotechniczny Łabunie Reforma; 3 batalion zmechanizowany JW.3391; 4 Brygada Logistyczna, 8. Kompania Rozpoznania Radioelektronicznego, 8 krrel Zamość JW. 3411 Grójec; 18 Pułk Przeciwlotniczy; 19 Brygada Zmechanizowana, 110 posterunek radiolokacyjny dalekiego zasięgu Łabunie JW.3533; Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej (CRiWWRE), Dowództwo Wielonarodowej Brygady,
Parafia Wojskowa Zamość, Placówka Żandarmerii Wojskowej Zamość, Regionalne Centrum Informatyki Kraków węzeł Zamość; Węzeł Teleinformatyczny Zamość; Wojskowe Centrum Rekrutacji z Zamościu.
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Zamość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 159932,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Lublin:32 WOG , 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej JW. 5444, 3 Rejonowe Biuro Logistyczne skład Jawidz, 3 Wojskowy Szpital Polowy, 19 Brygada Zmechanizowana ; 43 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe Lublin; 149 Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe Rzeszów oddział Lublin, Centrum Rozpoznania Osobowego Lublin, Centralne Wojskowe Centrum Rekrutacji Ośrodek Zamiejscowy w Lublinie; Delegatura Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w Lublinie, Delegatura Wojskowej Inspekcji Gospodarki Energetycznej w Lublinie, Dowództwo Wielonarodowej Brygady, Grupa Zabezpieczenia Jawidz, Grupa Zabezpieczenia Lublin, Inspektorat Służby Kontrwywiadu Wojskowego w Lublinie, Jednostka Wojskowa działań Niekonwencjonalnych GRYF, Oddział Żandarmerii Wojskowej Lublin; Orkiestra Wojskowa Lublin; Ośrodek Badwaczy Służby MPS, Ośrodek Aktywizacji Zawodowej Lublin; Parafia Wojskowo-Cywilna Lublin, Prokuratura Rejonowa Lublin, Regionalne Centrum Informatyki Kraków - węzeł Lublin; Rejon Wsparcia Teleinformatycznego Lublin; Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska Lublin; Rejonowe Laboratorium MPS ; Resort Obrony Narodowej RZI Lublin, Rejonowy Zarząd Infrastruktury Lublin; Skład Materiałowy Jawidz; Warsztaty Techniczne 3 RBLog., Węzeł Teleinformatyczny Lublin; Wojskowe Centrum Rekrutacji Lublin; Wojskowa Komenda Transportu; Wojskowe Biuro Emerytalne Lublin; Wojskowy Sąd Garnizonowy.
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Lublin
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 359837,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Chełm:32 WOG - Grupa zabezpieczenia Chełm, 2 Lubelska Brygada Obrony Terytorialnej, 19 Brygada Zmechanizowana, 19 batalion zmechanizowany Chełm; 19 Dywizjon Artylerii Samobieżnej w Chełmie, 19 Nadbużańska Brygada Obrony Terytorialnej Chełm, Centrum Rozpoznania i Wsparcia Walki Radioelektronicznej (CRiWWRE), JW..3411 Grójec, JW 3411/82 pluton rozpoznania radioelektronicznego; Regionalne Centrum Informatyki Kraków węzeł – Chełm; Węzeł Teleinformatyczny Chełm; Wojskowe Centrum Rekrutacji w Chełmie; Węzeł Teleinformatyczny Chełm, Parafia Wojskowa Chełm, Regionalne Centrum Informatyki Kraków
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Chełm.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 129890,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy na terenie garnizonu Hrubieszów:32 WOG- Grupa Zabezpieczenia Hrubieszów, 2 Pułk Rozpoznawczy JW.Nr.4055, Węzeł Teleinformatyczny Hrubieszów, Regionalne Centrum Informatyki Kraków węzeł - Hrubieszów;
Miejsce wykonywania wyżej wymienionych usług w m. Hrubieszów
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121000-3 - Usługi medyczne
4.5.5.) Wartość części: 62960,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części nr 1 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2443,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2443,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2443,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OŚRODEK MEDYCZNY DMP SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9461813102
7.3.3) Ulica: Projektowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-209
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lublinie, ul. Uniwersytecka 12, 20-029 Lublin - Badanie kału na nosicielstwo.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 360000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2091,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2091,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2091,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJEWÓDZKI OŚRODEK MEDYCYNY PRACY CP-L W LUBLINIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7122520810
7.3.3) Ulica: Nałęczowska 27
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-701
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
NZOZ Top-Med, ul. Słowackiego 33, Chełm - RTG KLP
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"OŚRODEK MEDYCZNY DMP" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"OŚRODEK MEDYCZNY DMP" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 130000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2020,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2020,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W HRUBIESZOWIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9191517717
7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 11
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zofia Laskowska-Kotowska - Indywidualna specjalistyczna praktyka lekarska otoralyngologia, ul. Jatkowa 10, 22-500 Hrubieszów - Audiogram, konsultacja laryngologiczna;
"DOMET" Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe sp.c. M.Skierski, M. Lachiewicz-Skierska, W. Lachiewicz, ul. Kolejowa 51, 22-500 Hrubieszów - Konsultacja psychologiczna;
Prywatny Gabinet Okulistyczny Daria Małgorzata Wilma, ul. Mickiewicza 2, 22-500 Hrubieszów - Konsultacja Okulistyczna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi w zakresie przeglądów,konserwacji,naprawy sprzętu gastronomicznego i chłodniczego sł. żywnościowej w 32WOG oraz jednostkach, instytucjach wojskowych na zaopatrzeniu 32WOG w zakresie 4 części
- Świadczenie usług opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa drobiu i podrobów drobiowych
- Dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Zamościu
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
- Świadczenie usług medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KWP/KMP Kielce
- Wsparcie dla OPW w ramach Dziennego Domu Senior+ - Specjalistyczna usługa opiekuńcza obejmująca reh. fiz. i usprawnianie zaburzonych f. organizmu w placówce wsparcia dziennego: DDS + w Kochanówce
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- Świadczenie usług zabezpieczenia medycznego na rzecz 34. WOG Rzeszów oraz jednostek wojskowych i instytucji wojska będących na zaopatrzeniu na rok 2025
- Badania z zakresu medycyny pracy: badania wstępne, okresowe, kontrolne, oraz badania epidemiologiczne pracowników Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu
więcej: Usługi medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.