Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00532108/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00550396/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-17
- 2024/BZP 00562683/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
- 2025/BZP 00074155/01 - Wynik z dnia 2025-01-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Trzebnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934785
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ks. Dz. Bochenka 6
1.5.2.) Miejscowość: Trzebnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713879501
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.trzebnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat.trzebnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_trzebnica1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1062025-f11a-4a7c-9f21-a9fc9261343d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00029502
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070227/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie budynku Domu Dziecka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiPF.272.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Domu Dziecka w Obornikach Śląskich w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich w podziale na następujące części:1) część 1 – dostawa i montaż antresoli na wymiar;
2. Adres dostawy:
Budynek Domu Dziecka
ul. Parkowa 4
55-120 Oborniki Śląskie
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostaw w podziale na części określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 133333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Domu Dziecka w Obornikach Śląskich w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich w podziale na następujące części:2) część 2 – dostawa i montaż garderoby oraz aneksu kuchennego na wymiar;
2. Adres dostawy:
Budynek Domu Dziecka
ul. Parkowa 4
55-120 Oborniki Śląskie
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostaw w podziale na części określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141300-5 - Szafy
39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 84308,94 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Domu Dziecka w Obornikach Śląskich w ramach zadania pn. Przebudowa budynku Domu Dziecka w Obornikach Śląskich w podziale na następujące części:3) część 3 – dostawa i montaż pozostałych mebli (m.in. biurka, szafy, stoły, krzesła, krzesła biurowe)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji dostaw w podziale na części określają:
1) specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia stanowiąca załącznik nr 9 do niniejszej SWZ,
2) wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39143110-0 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane
39121100-7 - Biurka
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39121000-6 - Biurka i stoły
39143210-1 - Stoły do jadalni
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
39130000-2 - Meble biurowe
39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 229227,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99999,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196374,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99999,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99999,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 128465,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228227,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 128465,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572982438
7.3.3) Ulica: Warszawska 151
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-547
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 128465,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) rozpoczęcie realizacji umowy - w terminie 14 dni od daty podpisania umowy
2) zakończenie dostawy – faktyczna dostawa wyposażenia do budynku rozpocznie się nie wcześniej niż w terminie 12 miesięcy od momentu podpisania umowy i nie wcześniej niż z chwilą udostępnienia pomieszczeń w budynku przez Wykonawcę robót budowlanych w budynku Domu Dziecka, a zakończy w terminie 3 miesięcy od momentu udostępnienia pomieszczeń przez Wykonawcę robót budowlanych.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- "Sukcesywne dostawy bielizny szpitalnej jednorazowego użytku"
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Trzebnica (polegająca na wymianie opraw na ledowe)
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia, z podziałem na części
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- Dostawa wyposażenia do przedszkola w Szydłowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.