Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00550968/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301043278
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Limanowskiego 17
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopsostrow@osw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.ostrowwlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d18f78f7-99f2-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d18f78f7-99f2-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00029516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00045077/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550968
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi, świadczone w miejscu zapewnionym przez wykonawcę na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu świadczeniobiorcy na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi - planowana minimalna liczba – 1 000 godzin, maksymalna liczba – 1 229 godzin zegarowych.4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 144112,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi, świadczone w miejscu zapewnionym przez wykonawcę na terenie miasta OstrowaWielkopolskiego lub w uzasadnionych przypadkach w mieszkaniu świadczeniobiorcy na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego. Liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi - planowana minimalna liczba – 1 000 godzin, maksymalna liczba – 1 229 godzin zegarowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 144112,54 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA „PRO-MOC”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382872126
7.3.3) Ulica: Krotoszyńska
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA "PRO-MOC"
jakie przetargi wygrała firma
NIEPUBLICZNA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA "PRO-MOC"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2024-12-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 147480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Na Rzecz Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym ,,Nowa Nadzieja”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182096373
7.3.3) Ulica: Bażancia
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-08 do 2024-12-18INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Olchowej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Jaworowej w Ostrowie Wielkopolskim, na odcinku od ul. Ekologicznej do ul. Owoców Leśnych
- Świadczenie usług cateringowych w roku 2025
- Zakup energii elektrycznej dla obiektów Spółki "Ostrowskie Inwestycje Sportowe" Spółka z o.o.
- ,Świadczenie usługi ręcznego sortowania i sprasowania odpadów oraz wykonywania prac pomocniczych i porządkowych na terenie ZOiGO "MZO" S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu ich zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi na rok 2025
- Świadczenie usług asystencji osobistej, o których mowa w Programach: Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością" - edycja 2025
- "Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi dla mieszkańców gminy Łysomice"
- "SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA MIESZKAŃCÓW GMINY OBROWO NA 2025 ROK"
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
- Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych
więcej: Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.