Og³oszenie z dnia 2024-01-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00085193/01 - Wynik z dnia 2024-02-01
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa naturalnego frakcji 0-4 mm i soli drogowej w podziale na 3 zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Bia³ostocki - Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Powiatowy Zarz±d Dróg w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9661579415
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-522
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzd.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pzd.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Zarz±dzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa naturalnego frakcji 0-4 mm i soli drogowej w podziale na 3 zadania
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-92e690a8-b075-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00029521
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-01-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” lub „xml” zaleca siê podpis wewnêtrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie podpisu zaufanego.
- wielko¶æ dokumentów nie mo¿e przekraczaæ 10 MB, dostêpny format podpisu „xml”.
• dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
• dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .xml).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),
dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje o obowi±zuj±cych zasadach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku, Za¶cianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Bia³ystok, tel. (85) 740-22-17, e-mail: pzd@pzd.bialystok.pl;
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem adresu e-mail: pzd@iod.podlasie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu:
a) zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
b) archiwizacji
- art. 6 ust. 1 lit. c RODO”;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz.
1710), dalej „ustawa Pzp” oraz innym uprawnionym podmiotom na podstawie przepisów prawa;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji w/w celów, w szczególno¶ci zgodnie z ustaw± Pzp, ustaw± o pañstwowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz wewnêtrznymi aktami prawnymi obowi±zuj±cymi u Zmawiaj±cego
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Pani/Pana dane osobowe zostan± przekazane poza teren Polski, tylko w sytuacji, gdy taki obowi±zek wynikaæ bêdzie z przepisów prawa;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy informuje, i¿ Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nalez± m.in.
obowi±zki wynikaj±ce z RODO, w szczególno¶ci obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ (chyba, ¿e dysponuje ju¿ tymi informacjami (art. 13 ust. 4 RODO). Ponadto Wykonawca winien w imieniu i na rzecz Administratora wype³niæ obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu (administratorowi danych osobowych) i
których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z w³±czeñ o których mowa w art. 14 ust.5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2620.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Dostawa kruszywa naturalnego frakcji 0-4 mm i soli drogowej
do Obwodu Drogowo – Mostowego w Micha³owie
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34927100-2 - Sól drogowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1 Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu w przypadku pozyskania dodatkowych ¶rodków przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy pzp w pe³nym lub w czê¶ciowym zakresie w zakresie zadania 1: 186 000,00 z³ brutto2 Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiaj±cego, z którego mo¿e ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z prawa opcji w przypadku gdy zostanie wykorzystane zamówienie podstawowe.
3 Skorzystanie z prawa opcji, w ca³o¶ci lub w czê¶ci, jest zastrze¿one do wy³±cznej decyzji Zamawiaj±cego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji w ca³o¶ci lub czê¶ci Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie.
4 Realizacja opcji bêdzie nastêpowa³a poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o realizacji opcjonalnej czê¶ci zamówienia w ca³o¶ci lub w czê¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale I pkt 17 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atnosci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Dostawa kruszywa naturalnego frakcji 0-4 mm i soli drogowej
do Obwodu Drogowo – Mostowego w Sura¿u
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34927100-2 - Sól drogowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1 Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu w przypadku pozyskania dodatkowych ¶rodków przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy pzp w pe³nym lub w czê¶ciowym zakresie w zakresie zadania 1: 234 000,00 z³ brutto2 Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiaj±cego, z którego mo¿e ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z prawa opcji w przypadku gdy zostanie wykorzystane zamówienie podstawowe.
3 Skorzystanie z prawa opcji, w ca³o¶ci lub w czê¶ci, jest zastrze¿one do wy³±cznej decyzji Zamawiaj±cego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji w ca³o¶ci lub czê¶ci Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie.
4 Realizacja opcji bêdzie nastêpowa³a poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o realizacji opcjonalnej czê¶ci zamówienia w ca³o¶ci lub w czê¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale I pkt 17 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atnosci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Dostawa kruszywa naturalnego frakcji 0-4 mm i soli drogowej
do Obwodu Drogowo – Mostowego w Bia³ymstoku
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34927100-2 - Sól drogowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1 Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu w przypadku pozyskania dodatkowych ¶rodków przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy pzp w pe³nym lub w czê¶ciowym zakresie w zakresie zadania 1: 27 000,00 z³ brutto2 Prawo opcji jest uprawnieniem zamawiaj±cego, z którego mo¿e ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy ma prawo skorzystaæ z prawa opcji w przypadku gdy zostanie wykorzystane zamówienie podstawowe.
3 Skorzystanie z prawa opcji, w ca³o¶ci lub w czê¶ci, jest zastrze¿one do wy³±cznej decyzji Zamawiaj±cego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji w ca³o¶ci lub czê¶ci Wykonawcy nie bêdzie przys³ugiwa³o dodatkowe wynagrodzenie, ani jakiekolwiek roszczenie.
4 Realizacja opcji bêdzie nastêpowa³a poprzez z³o¿enie przez Zamawiaj±cego pisemnego o¶wiadczenia woli o realizacji opcjonalnej czê¶ci zamówienia w ca³o¶ci lub w czê¶ci.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w Rozdziale I pkt 17 SWZ
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atnosci faktury
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ
1.2. kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ;
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie stawia w tym zakresie ¿adnych wymagañ;
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – w celu potwierdzenia spe³nienia warunku wykonawca winien wykazaæ siê, ¿e:
a) wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert w niniejszym postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
Zadanie I – ODM Micha³owo: min. 2 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawa mieszanki piaskowo-solnej lub kruszywa lub soli drogowej), wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, warto¶æ ka¿dej dostawy musi wynosiæ min. 50 000,00 z³ (brutto),
Zadanie II – ODM Sura¿: min. 2 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawa mieszanki piaskowo-solnej lub kruszywa lub soli drogowej), wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, warto¶æ ka¿dej dostawy musi wynosiæ min. 70 000,00 z³ (brutto),
Zadanie III – ODM Bia³ystok: min. 2 dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawa mieszanki piaskowo-solnej lub kruszywa lub soli drogowej), wykonane w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert lub je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, warto¶æ ka¿dej dostawy musi wynosiæ min. 5 000,00 z³ (brutto),
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1. wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zosta³y wykonane lub s± wykonywane (na lub wg za³±cznika nr 4), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyny niezale¿nej od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy przed terminem sk³adania ofert;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê powinna zawieraæ:• wype³niony formularz oferty sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego Rozdzia³ II SWZ;
• wype³niony formularz cenowy (w zale¿no¶ci na które zadanie Wykonawca sk³ada ofertê);
• informacja o czê¶ci zamówienia jak± Wykonawca zamierza powierzyæ podwykonawcy na formularzu oferty;
• Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
• Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
• O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania i spe³nieniu warunków udzia³u w postepowaniu - wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ;
• O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nienia warunków udzia³u w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby Za³±cznik nr 2 do SWZ (je¿eli dotyczy);
• Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg. Za³±cznika nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy)
• O¶wiadczenie o podziale zakresu zamówienia, o którym mowa w pkt 10.2, Za³±cznik nr 5 do SWZ. (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu izawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Szczegó³owe wymagania zawarto w Rozdziale I SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ umowy okre¶lone zosta³y w Rozdziale V SWZ - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-19 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Przetargowej Powiatowego Zarz±du Dróg w Bia³ymstoku: https://pzd-bialystok.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 09:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-17
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Wykonawcy ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia nie mog± podlegaæ wykluczeniu na podstawie:a) art. 108 ust. 1 ustawy pzp
b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspierania agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835).
Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
Wykonawca zobowi±zany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazaæ spe³nienie przes³anek okre¶lonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca siê, aby uzasadnienie zastrze¿enia informacji jako tajemnicy przedsiêbiorstwa by³o sformu³owane w sposób umo¿liwiaj±cy jego udostêpnienie. Zastrze¿enie przez Wykonawcê tajemnicy przedsiêbiorstwa bez uzasadnienia, bêdzie traktowane przez Zamawiaj±cego jako bezskuteczne ze wzglêdu na zaniechanie przez Wykonawcê podjêcia niezbêdnych dzia³añ w celu zachowania poufno¶ci objêtych klauzul± informacji zgodnie z postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- ¦WIADCZENIE US£UG HOLOWANIA POJAZDÓW I ICH CZʦCI ZATRZYMANYCH DO DYSPOZYCJI POLICJI, A TAK¯E HOLOWANIE POJAZDÓW S£U¯BOWYCH POLICJI - W REJONIE DZIA£ANIA JEDNOSTEK POLICJI WOJ. PODLASKIEGO
- Zakup urz±dzeñ sieciowych
- Dostawa samochodu typu bus do przewozu 8+1 osób na potrzeby Oddzia³u ZUS w Bia³ymstoku
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 693 Kleszczele - Siemiatycze w km 18+100-18+500, 18+600-18+820 i 18+840-19+420 oraz naprawa nawierzchni w km 18+500-18+600.
- Przebudowa z rozbudow± drogi powiatowej Nr 1438B Za³uki - Kondycja - Borki wraz z budow± mostu przez rz. S³oja k/m Kondycja (Gm. Gródek)
- Dostawa p³ytek pod³ogowych PVC do warsztatu do szybkiego monta¿u
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa dolomitowego na teren Gminy Krasnobród w 2025 roku
- Dostawa kruszywa naturalnego ³amanego typu dolomit z transportem do utwardzenia i remontu dróg gminnych w ramach realizacji zadañ z funduszu so³eckiego oraz bie¿±cego utrzymania dróg w 2025 roku
- Dostawa kruszywa drogowego dla potrzeb remontów dróg na terenie gminy Ksiê¿pol
- Zakup mieszanki kruszyw dla zadania remonty dróg le¶nych na terenie Nadle¶nictwa L±dek Zdrój w 2025 roku.
- Dostawa kruszywa na remont dróg gminnych.
- Dostawa kruszywa na drogi w gminie Wi±zowna
wiêcej: Kruszywo »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.